Wat wil jij kwijt dan ?quote:
Nee johquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjaan jij moet toch geen 10 kilo kwijt zeker?
Ik schrok alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee johIk zou niet eens weten waar het zou moeten verdwijnen
en een lol dat ze daar had gisteren. Het schijnt er erg gezellig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef tliciouz het volgende:
Nou zeg ik vast iets wat jullie waarschijnlijk al lang wisten maar ik kom RenRen net tegen op beautylab wat leuk!
Ik zie ineens haar foto net ja, super grappig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en een lol dat ze daar had gisteren. Het schijnt er erg gezellig te zijn geweest.
Je zag er goed uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef RenRen- het volgende:
Ja! Ze had zo veel lakjes ontvangen dat ze vroeg of mensen wilden helpen, en mij leek het wel leuk
RenRen for the WinWinquote:
dat zeg ik ook altijd.quote:
Thanksquote:
Nog niet, ik heb o.a floam gedaan en een paar duochromesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Welke foto's zijn jouw handen? Of staan die er nog niet op?
Oh vandaar dat je gisteren riep dat je Floam wildequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nog niet, ik heb o.a floam gedaan en een paar duochromes
ik las spermaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG REN HEEFT SERENA AANGERAAKT EINZ!
Zijn daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
jij leest wat je wil lezen.quote:
teveel gedaan of gewoon toevallig ruk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo goed als mijn rug gister was, zo ruk is het vandaag
Ik ben gestoord, I knowquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij leest wat je wil lezen.
ik verdenk de bank van de burenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
teveel gedaan of gewoon toevallig ruk?
Ja, eerst vond ik er niets aan, maar op mijn nagels vind ik hem echt heel vetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je gisteren riep dat je Floam wilde
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schaar, ligt er bij jou toevallig een emoslinger klaar?quote:Home » Prive
vr 08 jun 2012, 09:26
Joan Franka verklaart afgang
van onze redactie
AMSTERDAM - Joan Franka zegt dat falende apparatuur de oorzaak is geweest van haar weinig succesvolle optreden tijdens de halve finale van het Eurovisie Songfestival in Bakoe.
posten die pics van je tieten dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gestoord, I know
En het is vrijdag, dus dan mag alles
oppasbank = ev0lquote:
Alles mag, niks moetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
posten die pics van je tieten dan!
Astu!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)klaart_afgang__.html
[..]
Schaar, ligt er bij jou toevallig een emoslinger klaar?
PICS OR GTFOquote:
Dank u!quote:
mag niet van Yvonne en consortenquote:
dat is een leugen!quote:
Zeer feministischquote:Een schattige kanten jurk van VILA in feministisch model met gemarkeerde taille.
He bah niet weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo goed als mijn rug gister was, zo ruk is het vandaag
Ze draagt geen BH?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
Fijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
He bah niet weer![]()
Mijn broer mag vandaag naar huisnu moet ie 4 weken rust houden anders is er grote kans dat het terug komt. Moet er niet aan denken, heb me gister ingelezen over bloedvergiftiging (bewust niet eerder omdat we dondersgoed wisten dat ie in levensgevaar was) maar wat een bitch is dat zeg
Nu dus eens positief nieuws
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
als feministisch hetzelfde is als 'neuk me gevoelloos'....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |