Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Was gezellig, heerlijk sushi gegeten. Maar denk niet dat wij voorbestemd zijn voor elkaar...
Spinning bird kick tegen de kroonjuwelen gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.
Het had zo anders kunnen zijn...maar zoals ik al zei; je was zeker aan mij gewaagdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och och.... ze heeft ook een keer gewonnen met StreetFighter hoor.
Ik weet niet wat we overkwam... opeens van 3 potjes voor naar 2 in de min.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het had zo anders kunnen zijn...maar zoals ik al zei; je was zeker aan mij gewaagd
volgens mij was je gewoon afgeleid...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we overkwam... opeens van 3 potjes voor naar 2 in de min.
Het is zoals het is.
Dat niet alleen...I kicked ass!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen die gamen.![]()
Maar jullie hadden bij één van jullie thuis afgesproken dus?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet alleen...I kicked ass!![]()
Hij is bij mij thuis geweest, iets wat ik niet gauw doe...maar na goede recensies van eefje durfde ik het wel aan
Volgens mij zat jij aan de verkeerde controller dan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaringen met moves en speciale technieken wat al 12 jaar is vast geroest kon niet op tegen het random indrukken van verschillende knopjes waaruit de mooiste technieken kwamen.
Er wordt teveel over mij geroddeld zie ik.
Arjen, hey als er een blonde dame naast je zit dan ben je niet alleen met het de knopjes op je controller en het scherm voor je bezig.
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef -Splash- het volgende:
Arjen, hey als er een blonde dame naast je zit dan ben je niet alleen met het de knopjes op je controller en het scherm voor je bezig.
Daar zijn wij mannen voor. Daarnaast kunnen we maar één ding teglijk dus als we aan het gamen zijn en afgeleid worden en daardoor naar links/rechts kijken, dan staat het streetfight-mannetje op dat moment zo goed als stil en zal een weerloos slachtoffer zijn van de geavanceerde moves van de tegenstander...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horen
Dat is de eerste keer dat ik een vrouw daarover hoor klagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wordt wel heel snel afgeleid zo te horen
Maar 'een blonde vrouw' zegt zo weinig he. Als het een lelijke trol is dan zal dat het spel echt niet negatief beinvloedenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar zijn wij mannen voor. Daarnaast kunnen we maar één ding teglijk dus als we aan het gamen zijn en afgeleid worden en daardoor naar links/rechts kijken, dan staat het streetfight-mannetje op dat moment zo goed als stil en zal een weerloos slachtoffer zijn van de geavanceerde moves van de tegenstander...
Vrouwen die gamen zijn erg leuk. Zolang het maar niet obsessief elke avond is. Op zijn tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Of vrouwen kunnen gewoon goed gamen.![]()
Vanmiddag een date.. Nog even mn bed uit, perfecte paar heels uit de kast halen and I'm ready.
Je wou meer details hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 'een blonde vrouw' zegt zo weinig he. Als het een lelijke trol is dan zal dat het spel echt niet negatief beinvloeden
Haha je moest eens wetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die gamen zijn erg leuk. Zolang het maar niet obsessief elke avond is. Op zijn tijd.
Alleen die heels? Zozo...
Date met D.? Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Vanmiddag een date.. Nog even mn bed uit, perfecte paar heels uit de kast halen and I'm ready.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Perzephone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |