abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112602144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:53 schreef helloisitme het volgende:
harry (me vriend) is nu 35. ik b en zelf 38.
Hoelang kennen jullie elkaar nu dan?
pi_112602161
we kennen elkaar anderhalf jaar en hebben anderhalf jaar een relatie (vanaf het begin dus)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:54:47 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112602165
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja TS zou zelf maar wat graag weer een wulpse 16-jarige nymf zijn en zo'n erectie bij haar geliefde teweegbrengen. :o Wat een heerlijk subtiele, typisch vrouwelijke uithaal. "Ja hij geilt hard op je dochter en stak hem er direct daarop, bij gebrek aan beter, maar bij jou in." maar dan geruststellend/positief verpakt. _O_ Klasse Sjeen. :@ O+
Dit is toch de ultieme vorm van 'honger mag je buiten krijgen, eten doe je thuis' *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_112602167
Vreemd topic dit. Aan de ene kant denk ik dat jij ziet wat je wil zien en dat je onzeker bent (althans zo schets je het zelf in de eerste alinea's). Aan de andere kant reageert die Harry ook wel een beetje vreemd als je hem er op aanspreekt, maar dat kan ook zijn omdat je manier van confronteren niet helemaal zo subtiel is als je zelf schetst.

Raar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112602170
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoelang kennen jullie elkaar nu dan?
1,5 jaar. Anders lees je het vorige topic even. Voordat het een herhaling van zetten gaat worden.
pi_112602239
me oudste is wakker. jongste is naar school. harry is aan het werk, ik denk wel dat ik met haar ga praten zometeen. ik drink me eigen een klein neutje de moed in en ga gewoon subtiel met haar in gesprek. ik ben alleen zo bang dat ze iets doorheeft. en dat ik het straks helemaal mis heb en haar on nodig bang maak. normaal hebben we niet echt een gesprek dus dat er iets aan de hand is zou ze wel weten.
pi_112602253
Ik ken zat gozers van 20 die het gewoon doen met een meisje van 16. En als ze dan 35 zijn zou het in ene vies zijn dat ze er geil van worden? Dan zijn het in ene pedofielen?

Ik zou het niet aanmoedigen maar dat die man direct wordt afgeschilderd als pedofiel is vreemd. Zelf voor de wet zou deze man met haar sex mogen hebben. En alsof er in dat drugspand niets is gebeurd.

Het lijkt me dat je libido niet echt veranderd van 20 naar 35. Wie wordt er op z'n 35e nou niet geil van een jonge chick. Dat je er dan vervolgens ook iets mee doet (vooral in deze situatie) is ongewenst maar niet illegaal (in het 16-jarige geval waar we het hier over hebben). Bovendien doet deze man dat ook helemaal niet.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juni 2012 @ 09:58:22 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112602254
Door de mand...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_112602261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef helloisitme het volgende:
we kennen elkaar anderhalf jaar en hebben anderhalf jaar een relatie (vanaf het begin dus)
Dan lijkt het me sterk dat je vriend echt al ''vader gevoelens'' voor je dochters heeft,
het zou kunnen hoor, maar om je dochters van 13 en 16 jaar naakt door het huis te
laten huppelen als er toch een man in huis is die je nog niet zo heel lang kent lijkt
mij niet erg verstandig.

Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je vriend pedofiel is of heel raar, het is gewoon
een man en mannen kunnen nu eenmaal opgewonden raken van een naakt meisje van 16 jaar,
zéker als het niet zijn dochters zijn.

Als het hun vader was geweest, dan zou het wel freaky zijn.
pi_112602288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

1,5 jaar. Anders lees je het vorige topic even. Voordat het een herhaling van zetten gaat worden.
Ja jezus heb ik gedaan :') maar ik lees wel meer hier en had geen zin om het op te zoeken
sjagerijn :P
pi_112602298
in dat drugspand had me dochter alleen haar eigen vriendje en daarmee heeft ze wel seks gehad ja. maar die was 19 en die vond ik al een beetje oud laat staan 35. als ze daarmee thuis zou komen had ik het gehad met ze.
pi_112602376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef helloisitme het volgende:
in dat drugspand had me dochter alleen haar eigen vriendje en daarmee heeft ze wel seks gehad ja. maar die was 19 en die vond ik al een beetje oud laat staan 35. als ze daarmee thuis zou komen had ik het gehad met ze.
hoe kan jij hem trouwens 'verzorgen' als je zelf de hele dag thuis zit en hij aan het werk is? Zeker weer gratis geld en inwoning van de overheid omdat zielig.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:03:16 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112602406
Wait whut ... drugspand?
Dat gaat me me pet te boven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:03:38 #64
236046 NotYou
tigerblood
pi_112602417
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:01 schreef helloisitme het volgende:
Harry is absoluut geen rapper, je hebt de verkeerde voor je. Hij werkt bij de gamma en heeft niks met muziek.
Nou als je echt zo scherp bent als uit deze reply blijkt, dan hoeft je dochter zich zeker geen zorgen te maken. :D
Je suis Charlie Sheen
pi_112602425
Drugspand? Wat?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:03:55 #66
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112602429
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:57 schreef helloisitme het volgende:
me oudste is wakker. jongste is naar school. harry is aan het werk, ik denk wel dat ik met haar ga praten zometeen. ik drink me eigen een klein neutje de moed in en ga gewoon subtiel met haar in gesprek. ik ben alleen zo bang dat ze iets doorheeft. en dat ik het straks helemaal mis heb en haar on nodig bang maak. normaal hebben we niet echt een gesprek dus dat er iets aan de hand is zou ze wel weten.
TS heeft alcohol nodig (om 10 uur 's ochtends!) om met haar dochter te praten?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:04:40 #67
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112602452
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Wait whut ... drugspand?
Dat gaat me me pet te boven.
In 't vorige topic vertelde TS dat oudste dochter is weggelopen en een tijd met vriendje in een drugspand heeft gewoond :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_112602473
Obvisious troll is obvisious
Groot fan van User Wotte
pi_112602492
ik bedoel met een neutje ook maar 2 slokken bier uit het blik dat hier van gisterenavond is blijven staan, nee ben niet alcoholisch of iets dergelijks maar momenteel echt een wrak...

en Niltag, hij brengt momenteel het geld binnen ja. we hebben een aanvullende uitkering. ik verzorg hem en de meiden momenteel niet financieel maar doe wel alles in de huishouding. hoewel Harry ook veel doet vooral in het weekend. het is een beetje 50/50.
pi_112602500
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef Pien85 het volgende:

[..]

TS heeft alcohol nodig (om 10 uur 's ochtends!) om met haar dochter te praten?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:06:54 #71
236046 NotYou
tigerblood
pi_112602531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef Niltag het volgende:

[..]

hoe kan jij hem trouwens 'verzorgen' als je zelf de hele dag thuis zit en hij aan het werk is? Zeker weer gratis geld en inwoning van de overheid omdat zielig.
Ze heeft de maatchappij anders wel een geil 16-jarig tienersletje geschonken dat naakt slaap en zich laat neuken in drugspanden. :o :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_112602585
dat zie je verkeerd NotYou. me dochter had op dat moment haar vriendje Michael van 19. zij is samen met hem weggelopen en hij heeft haar naar dat drugspand gebracht. (en naar een kraakpand en naar een flat van een stel dat aan SM deed) dus ja ze is genoeg met seks geconfronteerd maar zelf was ze gewoon trouw aan Michael....dus sorry maar je oordeel klopt niet.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:09:03 #73
236046 NotYou
tigerblood
pi_112602610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef helloisitme het volgende:
ik bedoel met een neutje ook maar 2 slokken bier uit het blik dat hier van gisterenavond is blijven staan, nee ben niet alcoholisch of iets dergelijks maar momenteel echt een wrak...

en Niltag, hij brengt momenteel het geld binnen ja. we hebben een aanvullende uitkering. ik verzorg hem en de meiden momenteel niet financieel maar doe wel alles in de huishouding. hoewel Harry ook veel doet vooral in het weekend. het is een beetje 50/50.
:D _O-

Kom op, dit moet haast wel een troll zijn.
Je suis Charlie Sheen
pi_112602745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef helloisitme het volgende:
dat zie je verkeerd NotYou. me dochter had op dat moment haar vriendje Michael van 19. zij is samen met hem weggelopen en hij heeft haar naar dat drugspand gebracht. (en naar een kraakpand en naar een flat van een stel dat aan SM deed) dus ja ze is genoeg met seks geconfronteerd maar zelf was ze gewoon trouw aan Michael....dus sorry maar je oordeel klopt niet.
Neem nou maar een bak koffie i.p.v. een neut en ga je dochters eens vertellen dat ze niet naakt
door het huis moeten huppelen als Ome Harry er is.
pi_112602772
ik weet niet wat je met troll bedoelt...maar zijn leven hebben wij samen opgebouwd ja. hij had niks toen hij bij me introk en kort daarna is hij fulltime gaan werken ipv parttime en zo is onze rol verdeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')