genotquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
Ik word echt depressief van die opdracht, dit ga ik nooit afkrijgen voor morgenochtend
Ik moet een simpele blog maken. Maar ik had alleen nog maar het inlog-gedeelte en dat moet ook nog omgegooidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef Ezell het volgende:
Elkaar wakker houden op Skype?Nou. Niet grappig, dat was doodeng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Trusten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:25 schreef Kaasrol het volgende:
Scroll maar omhoog. Lastminute schoolwerk
Ik ga nu wel echt slapen
Hard werken loont nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef Kaasrol het volgende:
Dit ga je niet menen. Is die gast waar ik het moet inleveren ziek
Dat blijkt wel weer ja.quote:
quote:
HOOOO GENOTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:03 schreef ThaTim het volgende:
ja,
nu jij weer terug bent, ga ik hier ook weer posten
laatste keer dat ik deed was ik teruggekomen bij mijn startstationquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:25 schreef Ezell het volgende:
Als een zombie wezen werken na een lange schooldag. Ik ga zo in de trein nog in slaap vallen.
Geluk wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:56 schreef Ezell het volgende:
Toen werd ik wakker vlak voor mijn bestemming.
Heb ik toch wel iets van 20 keer met de bus gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef Ezell het volgende:
Ja, dat wel. Ben in de winter een keer bij de eindhalte (is trouwens dicht bij mijn halte) wakker geworden. Doodse stilte in de trein natuurlijk, want die was al iets van 10 minuten leeg.
Orde & Veiligheid.quote:
quote:
quote:
ik nam inderdaad niet op want ik zat beneden te chillen voor de tv en m'n telefoon lag bovenquote:
Dit klinkt echt schattig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik nam inderdaad niet op want ik zat beneden te chillen voor de tv en m'n telefoon lag boven
geen zin om terug te bellen ook, waarschijnlijk de vraag of ik zin had om te stappen maar ik zit 'm extreem te chillen in m'n pyjama dus nee
dat wordt lastig want ik heb geen babyfacequote:
Watquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
Een collage dacht tot vandaag dat ik 16 jaar was.
Die kan ik niet op de achtergrond playequote:
Dat is ook zo. Alleen was die collega van mij een beetje dom, aangezien hij weet wat voor studie ik doe enzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ezell ziet er op zich ook wel vrij jong uit
quote:
quote:
Zou toch wat zijn zegquote:
Jouw schuld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
voor het eerst dat ik me kut voel dat ik gewoon gelijk had met m'n kritiek
Ik heb nu een Kroatie shirt aan..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Ezell het volgende:
Alsof er veel mensen realistisch naar dit toernooi kijken. Zo'n beetje iedereen is verblind door de Oranjegekte.
Een beetje wel hoor. Het doet me iig niet zo veel als bijvoorbeeld PSV. Ik heb gekozen om voor PSV te zijn, bij het Nederlands elftal ligt dat anders. Ik heb dus daar minder gevoel bij,quote:
Ah, wat grappig.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje wel hoor. Het doet me iig niet zo veel als bijvoorbeeld PSV. Ik heb gekozen om voor PSV te zijn, bij het Nederlands elftal ligt dat anders. Ik heb dus daar minder gevoel bij,
Daarom kijk ik ook graag naar andere landen, maar Kroatie komt meer door het thuistenue, Dat rood/wit geblokte wat gelijk is aan de Brabantse vlag![]()
Ach, je bent toch werkloos.quote:
jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Etsu het volgende:
zeg iell, is t normaal dat ik enkel postrechten terugkrijg en geen dm/pm/foborechten?
jaquote:
NEEquote:
O, dat van Utrecht... Tilburg was met school tweede keuze na Utrecht. Maar dat was echt ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Etsu het volgende:
het is nog niet eens af.
keuken kwam 4 weken later, dus ergens eind juni issie af.
al contract getekend, 1 juli ga ik m'n eerste huur betalen dus denk dat ik dan de sleutels krijg.
zeg ezellinnetje, ik heb 3 weken lang gelurkt en kwam in een topic ergens en daar las ik dat je twijfels had aan utrecht, tell me.
Meisje, ik heb vakantie, werkte vorige week 41 uur en deze week 16. Donderdag uitslag en dan vrij tot volgende week donderdag ivm eventueel her, dus vrijdag weer. Tijd is een uurtje later.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat van Utrecht... Tilburg was met school tweede keuze na Utrecht. Maar dat was echt ruim een jaar geleden.Trouwens, werk je nog steeds op dezelfde dag + tijdstippen? Ik ga volgende week misschien die kant op.
Dat is echt ziek veel. Ik werk nu trouwens nog maar 8 uur per week. Is toch een stuk beter dan 17 uur. Ga binnenkort dit baantje waarschijnlijk ook dumpen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisje, ik heb vakantie, werkte vorige week 41 uur en deze week 16. Donderdag uitslag en dan vrij tot volgende week donderdag ivm eventueel her, dus vrijdag weer. Tijd is een uurtje later.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt ziek veel. Ik werk nu trouwens nog maar 8 uur per week. Is toch een stuk beter dan 17 uur. Ga binnenkort dit baantje waarschijnlijk ook dumpen.
kkwerk, nu beter, overdag/'s avonds, meer loon, geen verminkde armen meer, lichter werkquote:
Dan ben ik werkloos.quote:
Ik begin het zat te worden. En ik sta nu op de meest verschrikkelijke afdeling ooit.quote:
wat deed je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef leeell het volgende:
[..]
kkwerk, nu beter, overdag/'s avonds, meer loon, geen verminkde armen meer, lichter werk
Bij de S of H?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begin het zat te worden. En ik sta nu op de meest verschrikkelijke afdeling ooit.
spijt?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de S ben ik al gestopt. Best jammer, maar ja... Wel een dikke 'afscheidsbonus' gekregen.
Doe eens niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie, ga je volgende week mee Etsu stalken?
omdat etsu dat blijkbaar geen goed idee vindt: jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie, ga je volgende week mee Etsu stalken?
Alweer?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ga je volgende week mee Etsu stalken?
AH-meet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ga je volgende week mee Etsu stalken?
Neem cadeautjes mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet weer. Dit keer gewoon met z'n allen een bezoekje brengen aan onze vrouwenverzamelaar...
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed! Ik neem een hoer voor je mee.
Leeell, ga je mee?
ofcquote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed! Ik neem een hoer voor je mee.
Leeell, ga je mee?
junior-chef bij bloemenconcernquote:
graagquote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Ezell het volgende:
Ik kan een look a like van de linker voor je regelen.
immer topquote:
Werk. Vriendje. Dingenquote:
zozo, burgerlijk hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werk. Vriendje. Dingen!
6:25 wekker, 7:45 op het werk en om 16:30 naar huis, weer 45min rijden.
Wel te doen! Morgen eerste intake doen bij een cliënt thuis... interessant! Toffe mensen.
Even inkomen, werkende leven...
Tja... de eerste maand ff 24 uur. Halverwege juli mag ik 32 uur doenquote:
ik heb ook 4 inwerkweken bij nieuwe baan, 30 uur makenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... de eerste maand ff 24 uur. Halverwege juli mag ik 32 uur doen
Mja, het is de bedoeling dat ik die 40 uur sowieso wel ga maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb ook 4 inwerkweken bij nieuwe baan, 30 uur maken
ja okee, zo'n keurslijf hoef ik dan nog niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, het is de bedoeling dat ik die 40 uur sowieso wel ga maken.
Ik ben 23... dan krijg je dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ja okee, zo'n keurslijf hoef ik dan nog niet.
genietenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben 23... dan krijg je dat.
Studiefinanciering loopt ten einde dan... Het schijnt dat je op den duur moet werken naar een huurhuis met een kat en een vaatwasser.
maar ik wil jou alleenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort even Patrick vragen.
Ach.. kinderen komen er toch niet. Dus dan maar lekker huisje boompje smkelder.quote:
Wat dat betreft ben ik blij na 8 maandenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Ezell het volgende:
Pfff.. Ik ben sowieso al bang voor wat er na m'n studie gaat komen. Grote kans op werkloosheid, yay.
Hoe doe je dat met maar 20-25 vakantiedagen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
neuh, ik wil heel veel geld verdienen om zo de wereld rond te kunnen, niet om te kunnen besteden aan kutkoters
eigen bedrijfje jeweetquote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met maar 20-25 vakantiedagen?
ik ga fiscaal recht studeren, de rest kan je wel raden denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, in wat dan? Fluffer-uitleen-service?
Fiscaal jurist?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga fiscaal recht studeren, de rest kan je wel raden denk ik
Zoveel gading is er bij KPD niet he?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
ik heb wel gevraagd om unban, maar kreeg alleen forumunban en toegang tot kpd terug, dus ik weet niet waarom t er niet af is.
Ik zou daar al blij mee zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij na 8 maanden
Kindjes zijn duurrrrr.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
neuh, ik wil heel veel geld verdienen om zo de wereld rond te kunnen, niet om te kunnen besteden aan kutkoters
mweh, waarom post jij niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoveel gading is er bij KPD niet he?
het mag.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
maar is het leuk of niet?
wacht, ik add je even op fb als t mag?
Jo!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
stoer.
doe ik morgen, nu ga ik slapen, morgen weer hele dag werken
trusten allemaal
ik las corpulentquote:
sorryquote: