collectiepic ter ontgroening.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef Obey. het volgende:
Trouwens, ff voorstellen, ik ben namelijk van plan hier vaker te posten.
Wat voor sneakers vind ik mooi: high-tops zoals supra's, sommige adidas (echt sommige), en schoenen als janoski's en low tops die in die richting gaan. Zou zelf nooit airmax of jordans kopen, mij te overdreven.
![]()
En toen kocht ik dus meds.
beetje rare vergelijking maar goed, als jij dat vindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Obey. het volgende:
Ga er zo eentje posten.Ik vind air max nog wel oke als je kleine voeten hebt maar ze lijken al snel zo groot in vergelijking met mijn benen, ben namelijk maar 1.78.
Mwa ging. Kben nu op zoek naar die janoskis in 8.5, fuck dat mn vriendin ze niet mooi vindtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef vault_tec het volgende:
1.65 en ik rock ook runnersCpt... was je broodje nog lekker?
Volgende week ook een collectie pic posten...
Beter dat we niet allemaal tzelfde mooi vinden tOch :dquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef vault_tec het volgende:
1.65 en ik rock ook runnersCpt... was je broodje nog lekker?
Volgende week ook een collectie pic posten...
Die janoski's zijn dope. Die adidas vind ik echt vreselijk :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Obey. het volgende:
[..]
Beter dat we niet allemaal tzelfde mooi vinden tOch :d
[ afbeelding ]
ja ik ben te lui voor mn veters
Ook skate ik met sommige en daarom gaan ze harder achteruit dan ik zou willen
En vervolgens op een andere foto vol met z'n kop er op staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef vault_tec het volgende:
je staat op de site van vice... niets zeggende interviews btw... die van kho is wel
En jij dan?
Kho:Ik wil niet op de foto.
Waarom wil jij de schoen?
Het is gewoon fucking hype man.
Ja?
Nee, ach, ik weet niet, de zool is vet, de details zijn vet, en de opbouw naar het hele verhaal is vet.
Hoezo?
Nou ja, ze hadden snippets op social media gezet, en in bepaalde commercials flarden van de schoen aangejaagd. Maar eigenlijk doet het me niet zo veel.
Ik vind je erg laconiek. Hoe lang zit je hier al?
Sinds uh, gisteravond.
Erg laconiek vind ik je.
Weet je wat het is, ik schaam me gewoon een beetje dat ik hier zit. Maar hoewel ik het kut vind dat ik er zit, zou ik het nog kutter vinden als ik straks gasten met die schoen zie lopen en dat ik hem dan niet heb.
Een dilemma.
Inderdaad.
Ligt nog een paartje @ patta. Weet alleen niet of het ook deze cw is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef vault_tec het volgende:
had die ook willen hebben maar dacht dat ze al weg zouden zijn... hebben er sinds patta zit in de sale gelegen...
Nice. Goeie sokken ook :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Cpt. het volgende:
Idd alleen die janoskis vind ik mooi. Wivah:
[ afbeelding ]
Wat is house of hoops dan? Is toch gewoon FL op de lijnbaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:38 schreef vault_tec het volgende:
ook bij house of hoops wordt gecampt... voor de yeezy 2 (denk niet dat ze voor die jordans staan...)
[ afbeelding ]
Toen ik daar liep was er nog niemand, volgens mij krijgen ze niks binnen. Sprak nog met een gast die wist dat ik was campen voor die yeezy en anders had ie wel wat gezegd denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |