Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als HIJ meegaat, moet je natuurlijk niet met iemand anders gaan zoenen.
Oh nou, dan is het wel raar idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Hij was die avond niet bij me.. Heb het hem verteld (hij vroeg er zelf naar, zou niet zomaar vertellen)
Nee, maar als je scharrel mee uit gaat, lijkt mij het meest logisch dat je met hem gaat sloeren die avond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zijn er afspraken gemaakt van exclusief zijn etc? Zo lang die er niet zijn heeft ie eigenlijk geen recht om pissig te doen.
Ergo, hij heeft meer gevoelens voor je maar wilt het niet toegeven. Jij, hebt overduidelijk niet meer gevoelens voor hem behalve oppervlakkige seks. Dit moet je bespreken anders gaat de shit tegen de spreekwoordelijke ventilator
ja..maar als je het vertaald naar "vriend(in) met voordelen" word het ineens heeeeel andersquote:
Can't blame the guy to be honestquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar met elkaar op vakantie, allerlei dingen samen doen en hij gaat met je mee uit... Misschien vat hij het op dat het iets meer is dan alleen 'scharrelen'
Nee dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Can't blame the guy to be honest
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.quote:
Dan heb je al snel een 'quarrel'quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Perzephone het volgende:
Laatst een nieuwe term gehoord "kwarrel" als in, kwaliteits scharrel.
Misschien ziet hij het toch als een exclusief soort scharrel, dus de alleen lusten zonder de last van een relatie.
de pret maakt plaats voor het maken van een keuze.....quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
scharrelen doe je voor een relatie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:47 schreef Life2.0 het volgende:
Duidelijk zijn waar het om gaat..
Scharrelen doe je voor een relatie, jij wilt een fuckbuddy, die ook bij je op de bank kruipt..
Maar je hebt dus ook niet gezegd dat het voor jou alleen 'scharrelen' was?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ikweethetnietmeernu het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik voel me er best wel schuldig over ook want ik vind de jongen wel heel erg leuk. Alleen we hebben niks afgesproken dus begrijp zijn woede niet.
Was wel benieuwd naar ervaringen. Iemand zei net al, scharrelen is leuk maar vaak krijgt de een gevoelens en dan is de pret over..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |