Jij daar veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!
Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine
Aanwezig!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
quote:
x2quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het wordt echt met het topic sneuer hier
@ De midintro dacht ik echt van, WOWquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:
Lkkr nw housestyle nrtje
Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
inderdaad, je zou toch denken dat het een keer het absolute dieptepunt heeft bereikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Brothers in Crime was echt![]()
![]()
Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad.
Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt'
De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online
Festivalgangers van vandaag; have fun
De foto's staan op de site, je hoeft ze alleen nog maar online te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 07:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto's!Ik stuur je zo een mailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren![]()
Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |