Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Lekker boeiend. Gijp heeft op alles en iedereen wel iets aan te merken, dan mag 'ie best zoiets terug verwachten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een erg lage reactie hoor, om iemands ziekte erbij te halen.
depressiviteit een ziekte noemen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een erg lage reactie hoor, om iemands ziekte erbij te halen.
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Gijp heeft op alles en iedereen wel iets aan te merken, dan mag 'ie best zoiets terug verwachten.
Praten over dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
depressiviteit een ziekte noemen..
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef KrAlex het volgende:
Ik vind Gijp echt geniaal, hoe ze samen met Wilfred keer op keer Hansie Hansie beet hebben is geniaal om te zienÉén van de weinige TV programma's die ik volg op de Nederlandse televisie, maar wel een waar ik altijd met een glimlach naar kijk.
Ik wil wel clubben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Clubben? Of FUTten? Ik heb nu een uurtje tijd oid.
Ja heel leuk, kom clubben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om mijn eigen paint![]()
[ afbeelding ]
Zij hebben hem van mijquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
In het mw2 topic kwam die net ook nog een keer voorbij
wies da?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
ik kanquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf eens in je eigen topicquote:
vandermar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef UltimateTeam het volgende:
Wie is die jongen steeds op de foto die jullie posten?
Hee, daar is Litmanen, wiens mening niemand boeit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is vander ik zie nooit een wedstrijd in en het stadion maar heb wel altijd de grootste mond mar
150cquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik heb Messi 99 blauw, iemand kopen?
Net alsof doe kneuzen kermis hier mij wat boeitquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee, daar is Litmanen, wiens mening niemand boeit.
Ja, rot op dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof doe kneuzen kermis hier mij wat boeit
1,1 miljoen. Verkocht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Denk toch echt meer aan boven de 1m.
aan je youtube videos te zien kan je je beter op fifa richten in plaats van cod. of elk ander spel behalve cod.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Denk toch echt meer aan boven de 1m.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
Litmanen heeft ook wel eens meegepost, maar dat was één van de grootste mongooltjes die hier hebben rondgelopen. Al dan niet de grootste.
Doumbia en een bronze negert ja, in FUT 11quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Als ik het me goed herinner postte Tauch hier vroeger ook mee. Had hem 50k gegeven ofzo.
Die waren echt veel waard toenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doumbia en een bronze negert ja, in FUT 11
Kan je dat ook online doen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
Beter gaan we een keer GTA'en met zn allen.
Free modequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
Beter gaan we een keer GTA'en met zn allen.
Natuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je dat ook online doen?GTA 2 weleens via LAN, maar 4 nog nooit.
Kan je vrij door Liberty City heen met je partyquote:
Bij deze.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie uit ons topic blijven vind ik het best
Wij posten daar niet. Ik niet in ieder geval. En GJE is een n00b, dus die valt niet onder de algemene posters.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wij posten daar niet. Ik niet in ieder geval. En GJE is een n00b, dus die valt niet onder de algemene posters.
Sowieso de redenatie: 'jullie komen bij ons, dus dan komen wij bij jullie'. Zijn ze 5 jaar ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wij posten daar niet. Ik niet in ieder geval. En GJE is een n00b, dus die valt niet onder de algemene posters.
Nog nooit in gepost. Doeiquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga eerst eens je feiten controleren voordat je wat gaat roepenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Dus alleen GJE post daar en daarom krijg wij de pauperclan hier op bezoek?
Jij kunt niet lezen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga eerst eens je feiten controleren voordat je wat gaat roepen
gaan we retorisch doen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Dus alleen GJE post daar en daarom krijg wij de pauperclan hier op bezoek?
We zouden niet meer bij elkaar in het topic komen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Word nou niet boos, dadelijk blijft 'ie nog bij ons
Misschien dat ze hier in het MW2 topic om kunnen lachen, maar hier hebben we iets wat humor heet en dat heb jij dus niet...quote:
Vraagteken slaat op het 'krijgen we daarom de pauperclan op bezoek?'quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er staat toch een vraagteken achter.
Niet op de nigeriaanse manier.quote:
jeweetzelf subbox? 5eu pm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoi pringels mooie filempjes gr gr
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier in het MW2 topic om kunnen lachen, maar hier hebben we iets wat humor heet en dat heb jij dus niet...
hahahhahahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraagteken slaat op het 'krijgen we daarom de pauperclan op bezoek?'
Neem jezelf toch niet zo serieus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier in het MW2 topic om kunnen lachen, maar hier hebben we iets wat humor heet en dat heb jij dus niet...
Kan je lachen, maar het is zoquote:
ja echt wtf is er met die autobuyers ineensquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Contracten kopen is serieus onmogelijk met al die autobuyers
Dat zijn niet de autobuyers, maar de mensen achter een console. Ik ga je alleen niet vertellen hoe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Contracten kopen is serieus onmogelijk met al die autobuyers
DM!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de autobuyers, maar de mensen achter een console. Ik ga je alleen niet vertellen hoe.
DM!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de autobuyers, maar de mensen achter een console. Ik ga je alleen niet vertellen hoe.
Autobuyer gaat sneller dan elke consolequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan beter mezelf serieus nemen dan jij. Als je nou toch iets onzinnigs post, doe dan iets grappigs en niet datquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neem jezelf toch niet zo serieus.
Jouw autobuyer wel ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Autobuyer gaat sneller dan elke console
Nou Thorbje, wat vindt jij grappig dan? Vertel mij dat eens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan beter mezelf serieus nemen dan jij. Als je nou toch iets onzinnigs post, doe dan iets grappigs en niet dat
Dat ding doet continu marketscansquote:
Wij zijn uit jouw topic, nu mag jij uit het onze gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou Thorbje, wat vindt jij grappig dan? Vertel mij dat eens.
Zet er maar iets op, dan laat ik zien dat ik sneller ben dan iedere andere autobuyer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ding doet continu marketscans
PS3 helaaschquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er maar iets op, dan laat ik zien dat ik sneller ben dan iedere andere autobuyer.
Dat ik nog niemand uit 'jullie' topic een paar keer achter elkaar een goede zin heb zien formuleren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou Thorbje, wat vindt jij grappig dan? Vertel mij dat eens.
Psst. Nutteloze discussie met nutteloze mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ik nog niemand uit 'jullie' topic een paar keer achter elkaar een goede zin heb zien formuleren.
Ik kan beter wat spelers gaan kopen inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Psst. Nutteloze discussie met nutteloze mensen.
Ahww.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ik nog niemand uit 'jullie' topic een paar keer achter elkaar een goede zin heb zien formuleren.
Rustigquote:
Heb ff geen goed team op het moment. Misschien van 't weekend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan beter wat spelers gaan kopen inderdaad
@Pascal binnenkort weer eens een potje?
Ik denk een stuk of 200/250 waarvan meer dan 30 TOTY/IF zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoeveel shiny golden spelers zijn er ongeveer![]()
![]()
Heb wel zin om zo'n 100k pak te kopen
Deze manquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Rossdale het volgende:
Achja, dat krijg je er van als mensen uit hun eigen topic gaan en mensen gaan irriteren in hun topicreeks. Ik zag alleen maar FUT'ers in ons topic namelijk.
1 van 100k! Dat scheelt je zeker 5k!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm zal ik 7 15k pakjes halen of 1x 100k...
Wie begon er danquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Rossdale het volgende:
Achja, dat krijg je er van als mensen uit hun eigen topic gaan en mensen gaan irriteren in hun topicreeks. Ik zag alleen maar FUT'ers in ons topic namelijk.
FUT'ers moeten ook gewoon in het FUT-topic posten en homo's in het homo-topic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Rossdale het volgende:
Ja, dat Ajax team is wel slecht inderdaad. We zien welquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ff geen goed team op het moment. Misschien van 't weekend.
Oprotten danquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Don't know, don't care. Iemand uit jullie kliekje
wel twee stuks, waarvan eentje je mag houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Rossdale het volgende:
Namen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Don't know, don't care. Iemand uit jullie kliekje
Waarom heb je het nu twee keer over je eigen topicreeks? Mallerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUT'ers moeten ook gewoon in het FUT-topic posten en homo's in het homo-topic.
Ja, maar daarmee speel ik nooit, want als ik daarmee verlies, kan ik niet zeggen dat ik er nog nooit mee verloren heb.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, dat Ajax team is wel slecht inderdaad. We zien wel
Alle vooroordelen worden in ieder geval weer bevestigdquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kleuters hebben dit topic overgenomen
Deze man komt harddddddddquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUT'ers moeten ook gewoon in het FUT-topic posten en homo's in het homo-topic.
Busted.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je het nu twee keer over je eigen topicreeks? Mallerd
Fuzzy, Energieloosventje, vanderknurft en nog zo'n klapjostiquote:
Komen me niet bekend voor. Doeiquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuzzy, Energieloosventje, vanderknurft en nog zo'n klapjosti
Hij is niet HippoFromHell denk ikquote:
Zit het pakje te strak? Je moet er ook eentje van Spandex kopen gekkiequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Jesus christ... en ik maar denken dat ik geen slechter 100k pakje zou kunnen krijgen dan de vorige...
check bedankt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 200/250 waarvan meer dan 30 TOTY/IF zijn.
godskolerequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de grap een pakje van 7.5k geopend om te vieren dat ik toernooi heb gewonnen, krijg ik TOTY Nene
Hallo 180k
nee ik open geen gold packs.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oopsnet bedoelde ik. Zo ja, heerlijk pakje
Had ik precies hetzelfde, en heeft bij mij goed uitgepakt dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
Ik pak gewoon even 1 pakje, ben ik meteen weer genezen. Toch genoeg verdiend vandaag
Wel eentje van 7.5k want anders ben ik 100k kwijt
Ik ben weer genezen, een 2 shiny contracten en een speler waarvan ik nog nooit had gehoordquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik precies hetzelfde, en heeft bij mij goed uitgepakt dus
Ik heb nog nooit iemand een goede zien hebben van 100k:')quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
bijna 1 van 100k gekochtToch maar niet doen. 10 euro waard
ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een goede zien hebben van 100k:')
Ja maar die heb ik ook uit een van 7.5 (a)quote:
Als ik een schatting doe aan de hand van ultimatedb komt het inderdaad dicht in de buurt van 200/250. Er zitten denk ik 2x18 TOTY/IF spelers in de pakjes. Daarmee is de kans dat je nu een speciaal kleurtje uit een pakje haalt best wel groot denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 200/250 waarvan meer dan 30 TOTY/IF zijn.
De kans is 3x groter in een 7.5 pack he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan toch makkelijk weer winst maken dus ik ga gewoon proberen om een IF/TOTY in een 5k pack te krijgen. Eerste pack 4-2-2-2 kaart.
Daar geloof ik niet in. 2 van de 3 rares zijn meestal toch niet goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De kans is 3x groter in een 7.5 pack he?
Als ik een pakje zou openen, zou ik eentje van 100k pakken. Sowieso 24x kans op een TOTY/IF. Die 5k-15k pakjes hebben in het beste geval misschien 5 rare-gold spelers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt me wel epic als ik nu een TOTY of IF in een 5k pack zou krijgen, maar ik ga het risico niet nemen. De prijzen van contracten vallen nu nog redelijk mee trouwens.
Ik had gisteren Thiago Silva in een 15k pack, dat was mijn beste gold speler in tijden. Maar omdat het bijna onmogelijk is ga ik het proberen, en ik verdien meer terug met 5k packs ook al zit er niks in.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik een pakje zou openen, zou ik eentje van 100k pakken. Sowieso 24x kans op een TOTY/IF. Die 5k-15k pakjes hebben in het beste geval misschien 5 rare-gold spelers.
Heb ik nu ook gedaan, op de PC heb ik nog nooit een goud pack gehad waar meer in zat dan dat ik er voor betaaldequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word weer getrolld want ik krijg Boateng ipv Badstuber
Misschien moet ik maar op de console openen, ik had ooit een David Silva in een 5k pack op de console.
Jij bent de enige atm.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
Zijn die modern warfare gay spelers hier weer?
Post je pakje, dan kunnen we lachen... eh... onszelf behoeden voor dezelfde misstap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb op dit 100k pakje denk ik 70-80k verlies gemaakt... Dat is toch wel een toppunt...
....quote:
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb er toch maar 1 van 100k geopend
geen commentaar.
Aiii man jammerquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb er toch maar 1 van 100k geopend
geen commentaar.
heb het toch zo weer terugquote:
Ik heb ruim de rest al gediscarded en de rest staat op de auction... Roberto Carlos en Pedro waren de 2 spelers die het meeste waar zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post je pakje, dan kunnen we lachen... eh... onszelf behoeden voor dezelfde misstap.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb ruim de rest al gediscarded en de rest staat op de auction... Roberto Carlos en Pedro waren de 2 spelers die het meeste waar zijn
24 players, all gold, all rare. Jij hebt die ene van 15k geopend met 11 silvers en een manager.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Rijst het volgende:
Dit is toch niet te gelovenKrijgi k fucking 2 zilvers
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
24 players, all gold, all rare. Jij hebt die ene van 15k geopend met 11 silvers en een manager.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
Als de gemiddelde waarde van die TOTY's 200k is, zou je eigenlijk 2 pakjes van 100k moeten openen om er bijna zeker van te zijn dat je er 1 krijgt...
Haha jij bent een mooie, je stuurt iedereen eropaan hier op die pakjes te kopen maar doet het zelf niet hehequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
Als de gemiddelde waarde van die TOTY's 200k is, zou je eigenlijk 2 pakjes van 100k moeten openen om er bijna zeker van te zijn dat je er 1 krijgt...
Leuk, maar Yaya Touré is een blauwe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef Wrijfhout het volgende:
Nou heb een 100k pakje geopend, de schade is te overzien, Alexis Sanchez, Suarez, Yaya Toure en Di Natale als prijs, voor de rest is het niks, had liever een blauwe maar goed
Variance is a bitch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
Wtf.
Speel mijn eerste wedstrijd met dat super budget 3-5-2 team.
Speelt niet echt fijn maar goed, hij komt met 1-0 voor en ik maak op een gegeven moment de 1-1.
Krijgt hij in de 85ste minuut een penalty voor een overtreding, die niet eens een overtreding is. Die scoort hij natuurlijk. 90ste minuut zelfde situatie alleen dan voor mij, maar ik krijg geen vrije trap of penalty en mijn speler is geblesseerd
Ik kijk graag toe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Haha jij bent een mooie, je stuurt iedereen eropaan hier op die pakjes te kopen maar doet het zelf niet hehe
clubs, geen futquote:
Ja hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja hoor.
O wacht...Ik weet gewoon al wat er in de spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mijn team met 10 vingers in je neusquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik wil kijken of ik Fok!ers kan verpulveren met mijn nieuwe team
Ik ben slecht, heel slechtquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja mijn team met 10 vingers in je neus. Daarom durf ik niet.
Statistisch gezien kun je nu beter blijven kopen totdat je wat hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Beter tieft iedereen op met het kopen van pakjes en het hier neer te zetten. Nu heb ik ook weer allemaal coins verneukt godver.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Statistisch gezien kun je nu beter blijven kopen totdat je wat hebt.
Veel meer dan ik dacht, 13kquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Terry in een 5k pack, wat is hij tegenwoordig nog waard?
Wel 150k uitgegevenquote:
Vanavond niet maar morgen/zaterdag/zondag etc welquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er vanavond clubs doen op de Xbox?
Ik kan vanavond ook niet, morgen dan maar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond niet maar morgen/zaterdag/zondag etc wel
clubs clubs clubs clubs clubs clubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsclubs clubs clubs clubs clubsquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe duur is TOTY Verthongen ongeveer?
100k ongeveer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe duur is TOTY Verthongen ongeveer?
Oke! Wordt weer eens tijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, morgen dan maar?
Ik kocht hem vorige week voor 265k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
Waarom is Messi zo duurik wilde hem anders naast SIF Higuain als spitsenduo.
Ik heb 32K maar daar kan ik hem niet van kopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kocht hem vorige week voor 265k.
Net als IF Lavezzi voor 110k en IF Ibra voor 240k.
In FIFA is hij een baasquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is Vertonghen.
En alsof jij ooit met hem zou spelen
Ik ben vandermar nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat volwassen van je, dat had ik nou niet verwacht.
Daarom win je ook nooit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik speel met alle spelers behalve:
Jaenet Vertongen
Gregory van der Twitter
Luis Schwalbarez
Liever bij Liverpool, dat is toch al een kutclubquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Liever Arsenal imo maar nog niks is definitief t0g?
Het was toch "Twittery van der Wiel" ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik speel met alle spelers behalve:
Jaenet Vertongen
Gregory van der Twitter
Luis Schwalbarez
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |