Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef Unsub het volgende:
Ik werk in de vakantie van 8 tot 5
Ben van 7 tot 6 van huis af.
Hoi
terwijl ze op fok gewoon gezellig samen kunnen stressenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef Polyfemos het volgende:
Al mensen die stressen voor de uitslag :p ?
hoiquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het is echt rustig geworden he, niemand post meer
ja echt hoor, niet meer bij te benen hierquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
Ziekquote:
Dat is wel balen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
ahh beterschap meid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZiekEcht wat is dit, ik hoor te feesten en zo. In plaats daarvan kan ik drie dagen niet bewegen als ik een avondje weg ben geweest
Was vorig jaar wel anders jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef SummerSunshine het volgende:
ben ik weer eens, voor het eerst in zoveel tijdWat is het hier... gezellig
School, school en nog meer school.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Originsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan?
haha ahhh! nouja ik vind schoolreisjes altijd wel leuk hoor, leukste aan de middelbare schooltijd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
School, school en nog meer school.Gelukkig volgende week naar Londen (met school
)
nicee! ook series ingehaald & ook weer begonnen aan een paar series.. afgelopen weekend had ik mn verjaardag gevierd & nog naar wicked die musical geweest & verder gewoon nog wat afgesproken met vriendinnetjes enzo... Niet echt iets boeiends dus xD behalve mn birthdaypartyquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
werken, film/serie kijken, poker en Limbo/Rayman Origins
oh en gala
jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |