Ik kan er met mijn verstand niet bij dat een stinkende koeiekont, van die flapperende paardenlippen , een hondepiemel of weet ik wat voor diervariaties te gebruiken zijn, erotische gevoelens op kunnen wekken bij mensen. Daar houdt mijn fantasie al op. Daarbij komt nog het idee dat het dier geen keuze heeft maar je hem als oppermachtig mens voor een vaststaand feit zet. Je gaat hem gebruiken voor je eigen (sex)plezier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:34 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Mijn punt is: De koe heeft er geen last van als de boer met z'n arm naar binnen gaat, waarom zou hij er wel last van hebben als hij met z'n penis naar binnen gaat? En een hond maakt het niet zo veel uit waar je hem op zet, die neukt alles wat hem aangeboden word en vind het alleen maar prettig. Er is hier dus op geen enkele manier spraken van dierenmishandeling, waarom wil je het verbieden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat een stinkende koeiekont, van die flapperende paardenlippen , een hondepiemel of weet ik wat voor diervariaties te gebruiken zijn, erotische gevoelens op kunnen wekken bij mensen. Daar houdt mijn fantasie al op. Daarbij komt nog het idee dat het dier geen keuze heeft maar je hem als oppermachtig mens voor een vaststaand feit zet. Je gaat hem gebruiken voor je eigen (sex)plezier.
Misschien is het dat wel wat mijn afkeer oproept. Sex is prima. Maar als mens kan ik in ieder geval duidelijk maken wat ik wil. Een dier kan dat niet en daarom neigt het in mijn ogen naar misbruik.Naar wat ik weet springen honden wel eens op mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat een stinkende koeiekont, van die flapperende paardenlippen , een hondepiemel of weet ik wat voor diervariaties te gebruiken zijn, erotische gevoelens op kunnen wekken bij mensen. Daar houdt mijn fantasie al op. Daarbij komt nog het idee dat het dier geen keuze heeft maar je hem als oppermachtig mens voor een vaststaand feit zet. Je gaat hem gebruiken voor je eigen (sex)plezier.
Misschien is het dat wel wat mijn afkeer oproept. Sex is prima. Maar als mens kan ik in ieder geval duidelijk maken wat ik wil. Een dier kan dat niet en daarom neigt het in mijn ogen naar misbruik.Join the club, ik vind dierenseks ook ranzig. Maar zullen we dan ook gelijk even plasseks afschaffen? Dat vind ik namelijk ook best goor. of bejaardenseks... Milf seks is ook niet altijd even lekker om aan te zien... en zullen we het eens over Ginger seks hebben? Gadverdamme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar smaken verschillen, en als andere mensen er opgewonden van raken zonder dat jij of ik er last van hebben, waarom zou dat dan een rede zijn om het af te schaffen?
En dieren volgen gewoon hun instinct. Een hond zal er niet om wakker liggen, en als een koe of paart echt niet wil trapt hij wel een keertje achteruit (met de gevolgen voor de persoon die het beest van achteren bereed).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je wat specifieker bent waar je je zo over verbaast geef wil ik best wat duidelijker zijn?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef stephano_mc het volgende:
[..]
Join the club, ik vind dierenseks ook ranzig. Maar zullen we dan ook gelijk even plasseks afschaffen? Dat vind ik namelijk ook best goor. of bejaardenseks... Milf seks is ook niet altijd even lekker om aan te zien... en zullen we het eens over Ginger seks hebben? Gadverdamme!
Maar smaken verschillen, en als andere mensen er opgewonden van raken zonder dat jij of ik er last van hebben, waarom zou dat dan een rede zijn om het af te schaffen?
En dieren volgen gewoon hun instinct. Een hond zal er niet om wakker liggen, en als een koe of paart echt niet wil trapt hij wel een keertje achteruit (met de gevolgen voor de persoon die het beest van achteren bereed).Je hebt gelijk smaken verschillen. En zolang als mensen een volwaardig partner kunnen vinden die hun fantasietjes of emoties vrijwillig willen delen is het prima. Is het niet aan een ander om te zeggen of dat goed of fout is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, de gedachten van een dier weet je niet dus moet je ze voor de zekerheid op de een of andere manier toch in bescherming nemen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk smaken verschillen. En zolang als mensen een volwaardig partner kunnen vinden die hun fantasietjes of emoties vrijwillig willen delen is het prima. Is het niet aan een ander om te zeggen of dat goed of fout is.
Maar goed, de gedachten van een dier weet je niet dus moet je ze voor de zekerheid op de een of andere manier toch in bescherming nemen denk ik.Ja .als je een hitsige hond op een vrouw ziet springen dan kan je ook echt niet zien wat er in die gedachte van die hond omgaat. neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ok dat is misschien wat grof. Maar ik vind je wel erg kansloos TS.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:56 schreef Micson het volgende:
Ik je dit verzint, en er een hele OP bij gaat verzinnen.
Dan ben je of een hele zieke gek, of gewoon een heel triest figuur dat in eenzaamheid zal sterven. Ik gok dat laatste
Dan neem ik aan dat je geen huisdieren hebt. Die neem je ook voor je eigen plezier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Aleandra het volgende:
Daarbij komt nog het idee dat het dier geen keuze heeft maar je hem als oppermachtig mens voor een vaststaand feit zet. Je gaat hem gebruiken voor je eigen (sex)plezier.
Misschien is het dat wel wat mijn afkeer oproept. Sex is prima. Maar als mens kan ik in ieder geval duidelijk maken wat ik wil. Een dier kan dat niet en daarom neigt het in mijn ogen naar misbruik.
Leer jij eerst maar even Nederlands voor je mensen uit gaat maken voor 'zieke gek', 'triest figuur' of ze toewenst dat ze 'in eenzaamheid sterven'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:56 schreef Micson het volgende:
Dan ben je of een hele zieke gek, of gewoon een heel triest figuur dat in eenzaamheid zal sterven. Ik gok dat laatste
Vrij kunnen denken is een gave. Ook ik walg van de gedachten maar kan deze opzij zetten om mijn mede-mens een plezierig leven te geven mits het andere mensen(of dieren) geen kwaad doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:56 schreef Micson het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |