De Tour past niet in zijn voorbereiding op de Omloop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Even een rustperiode inbouwen voor de Tour, niks mis mee.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Tour past niet in zijn voorbereiding op de Omloop.
Gewoon gisteren, in de etappe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is dat ook tijdens die TT?, want andere helm en niet kapotte broek.
Ruijgh scheen de hongerklop te hebben gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Toch weer knap van Kelderman, als je ziet wie er allemaal op (grote) achterstand binnenkomen.
Type's als Barredo, Vanendert zullen toch niet uit weelde op achterstand binnen gekomen zijn.
Ruigh overigens weg uit het klassement , op 9 minuten achterstand binnen gekomen. Niet dat ie een klassementsrenner is overigens, kan wel een goede knecht worden.
Het liefst zou Schleck helemaal niets rijden natuurlijk en hij pleit ongetwijfeld ook voor het afschaffen van alle niet-bergetappes in de Tour.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Maar serieus, hoe geloofwaardig zou het nu zijn als Andy er in de Tour ineens wel staat?!
En ik snap dat dit 'goede' trainingen zijn, maar stap hier dan niet op en ga gewoon verkennen en trainen, want als je non-stop achteraan rijdt doe je ook geen 'koershardheid' of zoiets abstracts op...
Als ik Andy zie rijden staat hij serieus slechter dan voorgaande jaren. Dan rijdt hij op hartslag omhoog en kwam hij op enkele minuten binnen of denk aan die dag dat hij in de aanval was dat De Gendt die bergetappe won. Daar komt hij dit jaar totaal niet bij in de buurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Maar serieus, hoe geloofwaardig zou het nu zijn als Andy er in de Tour ineens wel staat?!
En ik snap dat dit 'goede' trainingen zijn, maar stap hier dan niet op en ga gewoon verkennen en trainen, want als je non-stop achteraan rijdt doe je ook geen 'koershardheid' of zoiets abstracts op...
Aardig kopgroepje trouwens, zeker als die dekselse (mag ik dat zeggen?) Moncoutié erbij zou komen!
quote:Kilómetro 67. A punto de coronar Essérieux (3ª), los 19 fugados mantienen 3:05 sobre el pelotón. Recordamos que el numeroso grupo cabecero está compuestop por Ignatenko, Trofimov y Losada (Katusha), Voeckler y Rolland (Europcar), Kadri y Riblon (Ag2r), Machado (RadioShack), Sarmiento y Paterski (Liquigas), Di Gregorio y Moncoutie (Cofidis), Egoi Martínez (Euskaltel-Euskadi), Marzano (Lampre), Hernández (Saxo Bank), Chavanel (Omega Pharma-Quick Step), Feillu (Saur-Sojasun), Geniez (Argos-Shimano) y Carrara (Vacansoleil).
quote:12:10 - Alain Gallopin: "Andy couldn’t pedal anymore"
RadioShack-Nissan directeur sportif Alain Gallopin commented Andy Schleck’s abandon to letour.fr: "He couldn’t pedal anymore", the Frenchman said. "Since he crashed during the time trial, the whole right side of his body was hurting. He was climbing all right but he was suffering to hold his bike. Yesterday, he managed to finish but today, racing had become too difficult."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |