had na de bocht moeten komen, lag nu ervoor al op kop..quote:
Sky 1e, 2e,4e en 9e is toch wel erg netjes in dit deelnemersveld.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Mooie top 10 om tussen te staan.
[ afbeelding ]
Als hij niet valt dan zie ik het somber in voor de concurrentie.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:44 schreef knep het volgende:
Wiggins is zo sterk dat ik eigenlijk geen concurrent zie in de tour.
Ik denk dat je Wiggins wel kapot krijgt met de nodige tempoversnellingen, maar helaas kan 85% van zijn tegenstanders daar ook niet goed tegen en die gaan zichzelf niet in het verlies rijden omdat ze zo Wiggins mee kunnen slepen in hun ondergang.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:44 schreef knep het volgende:
Wiggins is zo sterk dat ik eigenlijk geen concurrent zie in de tour.
Meerdaags dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Wiggins nu 3 WT-koersen gewonnen en de Tour is nog niet eens begonnen. Geloof niet dat iemand dat de afgelopen jaren gedaan heeft..
En rijders die dat wel kunnen zijn uit vorm of doen niet mee... Al kan Evans ook prima omgaan met tempowisselingen heb ik het idee, bijvoorbeeld uit de Contador-Rasmussen Tour, toen bleef hij er toch vaak lang aanhangen. Evans in de aanval, dan zullen er een paar op het TDF-forum toch vreemd gaan opkijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat je Wiggins wel kapot krijgt met de nodige tempoversnellingen, maar helaas kan 85% van zijn tegenstanders daar ook niet goed tegen en die gaan zichzelf niet in het verlies rijden omdat ze zo Wiggins mee kunnen slepen in hun ondergang.
In dat specifiek geval denk ik dat Evans die Tour had kunnen winnen als hij niet elke keer had proberen volgen, heeft een paar keer te veel tijd verloren door zichzelf op te blazen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En rijders die dat wel kunnen zijn uit vorm of doen niet mee... Al kan Evans ook prima omgaan met tempowisselingen heb ik het idee, bijvoorbeeld uit de Contador-Rasmussen Tour, toen bleef hij er toch vaak lang aanhangen. Evans in de aanval, dan zullen er een paar op het TDF-forum toch vreemd gaan opkijken.
quote:Only two riders have ever won Paris Nice and the Dauphine in the same year, Anquetil and Merckx,both went on to win the Tour de France
Was inderdaad wat te veel van het goede, en eigen tempo rijden is dan altijd beter. Maar hij zou het toch moeten kunnen, als je ziet hoe vaak hij naar een wiel toe kan springen (niet boos worden wim)quote:Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In dat specifiek geval denk ik dat Evans die Tour had kunnen winnen als hij niet elke keer had proberen volgen, heeft een paar keer te veel tijd verloren door zichzelf op te blazen.
Vorig jaar lag Wiggins er inderdaad ook bij, na dauphinewinst.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:11 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij kan een Froome ook de Tour winnen.
Mocht Wiggins uitvallen in de Tour door een valpartij bv (niet onmogelijk, zie de vele uitvallers door valpartijen vorig jaar) dan zie ik Froome als voornaamste uitdager van Evans.
Renners als Sanchez, VDB en, what the hell, ook Gesink. Ze hebben geen keuze, ze moetenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Vorig jaar lag Wiggins er inderdaad ook bij, na dauphinewinst.
Ik voorzie (hoop meer) een tour met ook wat leuke actie in de (tussen)bergritten, waar de mindere tijdrijders iets willen proberen.
Net als de Schleckjes, als (m)Andy nog iets gaat presteren, maar anders Frank misschien.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Renners als Sanchez, VDB en, what the hell, ook Gesink. Ze hebben geen keuze, ze moeten
Als die een 3e plaats (ik zeg maar wat) kunnen consolideren door gewoon de Wiggins trein te volgen, dan zullen die dat zeker doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Renners als Sanchez, VDB en, what the hell, ook Gesink. Ze hebben geen keuze, ze moeten
Tsja misschien op sponsorgebied wel goed, maar als renner wil je toch proberen de Tour nog te winnen op 1 of andere manierquote:Op zondag 10 juni 2012 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als die een 3e plaats (ik zeg maar wat) kunnen consolideren door gewoon de Wiggins trein te volgen, dan zullen die dat zeker doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |