Ja ik zat iets te lang naar een plaatje te staren.. toen moest ik er maar aan toe geven. Het zou nu niet meer gebeuren!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:16 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ach je bent nog 17, dan is het extra lastig . 14 dagen is knap hoor
Nah al een paar dagen terug. Ik kan de discipline niet opbrengen en zie de voordelen niet om mezelf zo te beperken in het doen en latenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:50 schreef Dutchlike het volgende:
EK heeft er veel genekt zie ik.
Jeetje jongens, als het Nederlands elftal ook zo'n instelling had dan hadden we vast en zeker van de Denen verloren!
Oh wacht.
Idem, zelfde reden. Ook geschrapt.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nah al een paar dagen terug. Ik kan de discipline niet opbrengen en zie de voordelen niet om mezelf zo te beperken in het doen en laten
Wel enorm veel respect voor de mensen die het wel kunnen!
edit: mezelf geschrapt uit de lijst.
* Kikopuz voelt zich goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
Twee nieuwe starters dus vandaag. Neo gaat voor 30 dagen, Kikopuz doet nog 10 dagen bij dat target. Nu kijken wie het zwakste is en het eerste stopt .
.
Kijk, zo kan het ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:58 schreef MAHL het volgende:
Dag 4 aangebroken, gaat nog goed. Begin random boners te krijgen en merk dat ik meer energie heb Was gisteren typisch zo'n avond dat ik er maar aan toegegeven zou hebben, maar heb me gelukkig ingehouden
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwquote:Op zondag 10 juni 2012 12:50 schreef Dutchlike het volgende:
EK heeft er veel genekt zie ik.
Jeetje jongens, als het Nederlands elftal ook zo'n instelling had dan hadden we vast en zeker van de Denen verloren!
Oh wacht.
Sta je op de lijst? .quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik begin nu. Maar omdat ik het er vandaag nog van genomen heb, kunnen we beter stellen dat ik morgen begin.
Misschien is hij hier dood aan gegaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
Van onze nummer één hebben we nooit meer wat gehoord...
http://forum.fok.nl/user/history/331164
ja hequote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
Van onze nummer één hebben we nooit meer wat gehoord...
http://forum.fok.nl/user/history/331164
Dan heb ik nog een dag of 15 te leven .quote:Op zondag 10 juni 2012 19:42 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Misschien is hij hier dood aan gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |