quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dit langer dan een dag ga onthouden he ???
Next week, same time, same crisis
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn broertje woont sinds een week niet meer thuis trouwens, die heeft zijn eigen donkere hol gevonden.
Hij wilde alle muren donkerblauw verven, in het hele huisje![]()
Mn ouders zijn voor het eerst in bijna 39 jaar kinderloos thuis.
Ik vraag me af wie er het eerst bij me aanklopt voor een advocaat.
Hahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, collega komt net naar boven gehold met twee ontieglijk wazige foto's van een boom op haar telefoon.
Ja uhm, wij hebben een twee uilen in de tuin en die maken heel veel lawaai, nou maken we ons zorgen of alles wel ok is met ze dus ik moest van Pim ( haar vriend, die thuis is nu en die foto's mailde ) aan jou komen vragen hoe en wat.
I think I have a reputation
'Daar krijg ik altijd zinnig advies, je weet wel een second opinion!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal es vragen of ze m niet op FB wil knallen ff
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik werk pro deo![]()
Sterker nog, die Piet kost me kapitalen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben zo benieuwd naar m'n bril, ik heb echt iets anders gekozen dan ik nu heb. Misschien is het helemaal niks, maar dit is wat ik graag wil, dus dan heb ik het iig geprobeerd
Wat is een malder en mag ik hem hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaHier zit nou ook een malder in de tuin, kwam mank aanhuppelen en nou is ie gezond maar vertikt het weg te gaan
Hij zou gek zijn ook, voer zat
Ik heb sowieso weinig met vogelsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh een merel, nee, die vind ik stom![]()
![]()
Malder hahaha, geniaaaaal![]()
![]()
Ik ben de pic aan het uploaden as we speak
Zo'n montuur had ik willen hebben, kleiner wel, maar die was er alleen in het grijs en dat staat bij de meeste mensen zo flets.quote:
http://www.lensway.nl/frame/b_lang/BL2706quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n montuur had ik willen hebben, kleiner wel, maar die was er alleen in het grijs en dat staat bij de meeste mensen zo flets.
[ afbeelding ]
Deze
Ik heb nu een rechthoekig model, ik spuug dat ding na 4 jaar bijkans uitMaar hij kostte 270 euro
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.lensway.nl/frame/b_lang/BL2706
Je bent helderziend VaduschkMaar die is dus in het grijs en dat staat voor geen meter...
Diesel montuurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]en die prijs, tjah. Inclusief 3D-stand dan wel zeker.
Ik zag zoveel leuke montuurtjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik was er denk ik zeker 2 minuten zoet mee want ik had haast
Nee, heb geen hulp nodig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, ik vroeg me vannacht nog af of jij ook een bril hebt? Nee toch?
Verder wel een goeie bril-SC hier
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, ik vroeg me vannacht nog af of jij ook een bril hebt? Nee toch?
Verder wel een goeie bril-SC hier
Ik had gister m'n lenzen in van 05:30 tot 02:15, dat vinden m'n ogen niet zo fijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er wel een maar ik draag m never nooit nie
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gister m'n lenzen in van 05:30 tot 02:15, dat vinden m'n ogen niet zo fijn
Ja, betaal alleen de verzendkosten, zag alweer nóg leukere voor 4 of 9 euro, maar dat vind ik flauwekul, heb nu gewoon uit de gratis brillen gekozen, dit is de actie, dus zo moet je het ook nemen. Ben echt heel blij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ook eentje gekozen zodat je nu alleen die verzendkosten moet betalen maar?
Ik vond het wel echt een geniale actie hoor
Ik kijk nu al te vaak glazig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
It's obvious dat jij geen hulp nodig hebt.
Een bril zuigt echt bigtime hoor, qua kijken
Die kleine glazen word ik nu zo gek van, ik hoop dat dit montuur fijner bevalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Een bril zuigt echt bigtime hoor, qua kijken
Ja ik zag ook leuke waarbij je moest bij betalen maar dat vond ik ook niet nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, betaal alleen de verzendkosten, zag alweer nóg leukere voor 4 of 9 euro, maar dat vind ik flauwekul, heb nu gewoon uit de gratis brillen gekozen, dit is de actie, dus zo moet je het ook nemen. Ben echt heel blij.Daarom kon ik ook niet op tijd naar bed, wilde hem meteen bestellen
Ik ben echt zo blij, ik zit m'n moeder al een foto met bril te sturen van het nieuwe montuurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zag ook leuke waarbij je moest bij betalen maar dat vond ik ook niet nodig
Ja, dat is idd echt hoerigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag dus echt maar de helft met die schijtbril, om over regen en condens en zo nog maar te zwijgen. Ik heb echt lopen janken van geluk toen ik voor het eerst met lenzen buiten liep en het ging regenen
Sporten is ook niet zo hendig, een bril tijdens het voetballen.quote:
En over het randje zie je dan geen moer, of je moet -1 hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Zet maar es een nepbril op een hele dag, dat is ook al kut hoor.
In de regen en zo, en je kijkt constant tegen die rand op ook
Of als je zo vanuit je ooghoeken opzij kijkt,of naar beneden, zie je ook niksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En over het randje zie je dan geen moer, of je moet -1 hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |