Die ga ik ook nog kijken voor Jennifer lovequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel zin in the Client List, daar heb ik hier nog helemaal niemand over gehoord.
Ja, dat had ik ook dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ook al over bunheads gepost paar keer maar niemand reageerde er op :p maar ik vond m erg goed! veel gilmore girls trekjes en zelfde soort humor en t is algemeen bekend dat ik GG geweldig vind :p
Ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel zin in the Client List, daar heb ik hier nog helemaal niemand over gehoord.
Dat zit in ons mannelijk dna...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:08 schreef Tegan het volgende:
Wat heeft iedereen met Jennifer. Ik vind haar niet bijzonder leuk ofzo. Ze is zo dun, en haar stem is irritant. Er zijn vervelendere mensen, maar toch, ga niet iets voor haar kijken.
Ik vind haar gewoon goed acterenquote:
Goed begin, halverwege kakte ie in om keihard terug te komen.....maar naar mijn mening hebben de meeste Amerikaanse series daar last vanquote:
Samenvattinkje?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef raptorix het volgende:
PS als je homeland tof vind, is dit ook een aanrader die niet zoveel mensen kennen: http://www.imdb.com/title/tt0465353/
Amerikaanse Moslim infiltreert in een sleeping cell, beetje 24 achtig, maar veel realistischer en harder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |