Wat had je dan verwacht? Het seizoen voor de networks is in de periode september - mei.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:27 schreef _GdR_ het volgende:
pfff herfst pas
de trailer ziet er iig echt meesterlijk uit
ik verwacht helemaal niks. heb alleen per ongeluk de trailer gezien en die sprak mij wel aan plus het is van jj abrams. na lost wil ik weer eens een nieuwe serie gaan volgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Het seizoen voor de networks is in de periode september - mei.
Ik heb geen tvabonnement. Dus dat scheelt idd een hoopquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is toch gewoon een kwestie van alle reality meuk en 'talentenshows' hardnekkig negeren? Ik heb onlangs 4 seizoenen Mad Men gedaan binnen een week.
Daarom zomerseriesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Het seizoen voor de networks is in de periode september - mei.
Fringe al gezien dan? Ook van JJ Abrams.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik verwacht helemaal niks. heb alleen per ongeluk de trailer gezien en die sprak mij wel aan plus het is van jj abrams. na lost wil ik weer eens een nieuwe serie gaan volgen
Same here. Topserie! Fijn dat de meeste karakters terugkomen in Major Crimesquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het vervelend dat '' The Closer'' deze zomer stopt ( al ben ik aan de andere kant blij dat ze stoppen op het hoogtepunt ), maar ik ben tegelijkertijd wel enorm benieuwd naar '' Major Crimes'' die direct start na de series finale van ''The Closer''.
Dat is wel cool ja! Het verklapt eigenlijk alleen de grootste vraag die the closer nog open heeft staan. Wie de mol is. Gezien er 2 cast members niet terugkomen. Ik ga Kyra ook wel missen maar Mary is een goede vervanger!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Mryc het volgende:
[..]
Same here. Topserie! Fijn dat de meeste karakters terugkomen in Major Crimes
Katie Cassidyquote:
Cool!quote:
Ik hou iedere mogelijkheid open.quote:
Coolquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:38 schreef Tim86 het volgende:
"Take me out" nu ook in de States..vandaag begonnen
fringe wist me absoluut niet te boeienquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fringe al gezien dan? Ook van JJ Abrams.
De lens flares leiden teveel af, ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat. Volgens mij heeft er iemand Star Trek van J.J. Abrams gezien en dacht dat kan ik ook. Terwijl die film al tijden belachelijk gemaakt wordt door het excessieve gebruik van lens flares.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef loezzzje het volgende:
Vanavond series premiere van Saving Hope.
Hopelijk komt Ziggo morgen mijn internet fixen dan kan ik hem downloaden. Trailer ziet er wel leuk uit namelijk.
On NBC, Saving Hope opened with a fourth-place 2.5/ 4 at 9 p.m. Comparably, that was up by 67 percent from an encore telecast of lead-in Parks and Recreation (#4: 1.5/ 3 at 8:30 p.m.). And it built by 35 percent from encore telecasts of The Office and Parks and Recreation on the year-ago evening. But the reality is the actual 2.5 household rating, which trailed a repeat of Person of Interest on CBS (5.1/ 8) by 51 percent. Chances are Saving Hope will not resonate among adults 18-49.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef loezzzje het volgende:
Vanavond series premiere van Saving Hope.
Hopelijk komt Ziggo morgen mijn internet fixen dan kan ik hem downloaden. Trailer ziet er wel leuk uit namelijk.
maar daniel jackson en lois lanequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
de eerste 2 minuten van saving hope proberen te kijken, die lichten zijn behooooorlijk irritant idd!! erg jammer
Ik vond het een leuke eerste aflevering maar ergerde me ook wel lichtelijk aan de lichtflitsen door het beeld, zo onnodig..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:46 schreef loezzzje het volgende:
Vriendin van me heeft het gekeken en die irriteerde zich ook al aan de lichten. Twijfel nou of ik er wel aan moet beginnen
Lijkt me niks..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef davo1979 het volgende:
Zag net voorstukjes van een nieuwe serie in de herfst:
The mob doctor
Ik vind het er wel tof uitzien. Alleen die titel, The Mob Doctor.... Da's drie keer niks natuurlijk.quote:
Dit inderdaad hopelijk stoppen ze met die lichtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke eerste aflevering maar ergerde me ook wel lichtelijk aan de lichtflitsen door het beeld, zo onnodig..
Kijk seizoen 1 nou maar af. Dan weet je waar het over gaat en de lensflares zijn hier meer dan een stijlelement, maar suggereren ook iets wat aan het einde van seizoen 1 wordt onthuld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
De lens flares leiden teveel af, ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat. Volgens mij heeft er iemand Star Trek van J.J. Abrams gezien en dacht dat kan ik ook. Terwijl die film al tijden belachelijk gemaakt wordt door het excessieve gebruik van lens flares.
Dit soort ongein dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat begon ik al te vermoedenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Lol ik dacht dat het over Fringe ging
Als het je soort programma niet is dan is het je soort programma niet, ongeacht van het cijfer op IMDB hé!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef HiZ het volgende:
Continuum. Een serie over een soort van politieagente die uit het jaar 2077 in de Noord Amerikaanse Unie, Vancouver teruggeslingerd wordt naar vandaag de dag. Het is mij niet gelukt de pilot helemaal af te kijken. Ik vond er geen donder aan en begrijp niks van de 8.5 die de serie op IMDB heeft.
Cijfers voor series zijn niet echt logisch op IMDB aangezien alleen fans ze volgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef HiZ het volgende:
Continuum. Een serie over een soort van politieagente die uit het jaar 2077 in de Noord Amerikaanse Unie, Vancouver teruggeslingerd wordt naar vandaag de dag. Het is mij niet gelukt de pilot helemaal af te kijken. Ik vond er geen donder aan en begrijp niks van de 8.5 die de serie op IMDB heeft.
Er was toch een topic over, ooit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef Tegan het volgende:
Zijn er mensen die L&O:SVU kijken? Ik ben nu vanaf het begin aan het kijken en nergens waar ik mijn gedachten erover kan spuien.
Die chick is wel erg lekker. En er zitten wel een aantal aardige grappen tussen. Er is op het moment toch niets beters. Laatst zelfs weer een Girls gekeken omdat ik niks te kijken hadquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef JDx het volgende:
Zijn niet echt toppertjes uitgekomen a la Suits de laatste tijd he... dat Men at Work valt me ook zwaar tegen, te simpel.
Nee hoor zijn niet genomineerd, de nominaties worden pas volgende maand bekend gemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:43 schreef Seam het volgende:
[..]
De twee heren zijn ook genomineerd voor een Emmy!
Verkeerde topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, ik heb een kater. Of eigenlijk lichte migraine veroorzaakt door alcohol. Tijd voor een broodje Sjeen.
Ja sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:47 schreef Seam het volgende:
Toen ik over Bunheads begon reageerde er niemand op
Maar ik vond het een erg leuke pilot. Plot mist een klein beetje, maar de personages zijn interessant en de dialogen scherp.
Cult denk ik dat je bedoeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is bunheads een serie voor volwassenen?
Ik ben echt klaar met tienerseries. Ik kijk Gossip Girl en 90210 nog wel af als de seizoenen klaar zijn. Nikita maak ik ook wel af. Het is niet echt een jeugdserie maar wel van The CW en dat is te merken in de schrijfstijl, de volwassen kijker wordt totaal niet serieus genomen. The Carrie Diaries begin ik niet aan. Er kwam hier wel pas een leuke trailer voorbij van een nieuwe CW serie, even zoeken.
Die ga ik ook nog kijken voor Jennifer lovequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel zin in the Client List, daar heb ik hier nog helemaal niemand over gehoord.
Ja, dat had ik ook dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ook al over bunheads gepost paar keer maar niemand reageerde er op :p maar ik vond m erg goed! veel gilmore girls trekjes en zelfde soort humor en t is algemeen bekend dat ik GG geweldig vind :p
Ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel zin in the Client List, daar heb ik hier nog helemaal niemand over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |