Liever een bijl in m'n hoofd van een bekende dan van een vreemde inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar die van mij kende het slachtoffer helemaal niet, die ging daar gewoon heen en stak een bijl in iemands hoofd
Boohh
Ik ga er lekker niet op in.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Liever een bijl in m'n hoofd van een bekende dan van een vreemde inderdaad.
Je moet er inderdaad niet op in blijven hakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
Je moet er inderdaad niet op in blijven hakken.Ik reken hem goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de strijdbijl begraven.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik reken hem goed!
Ze heeft de strijdbijl begraven.
Oeh, een vergezochte, maar hele goede woordgrap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]Ondanks het gebrek aan Brinta ben je goed scherp!
Ja met m'n Krav Maga ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, vang je een bijl voor me? Of moet ik Bruno Mars maar gaan daten.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja met m'n Krav Maga ja.
Bruno snap ik ook niet helemaal.![]()
Eerst zegt ie: "I'd catch a grenade for yah."
En daarna: "Today i don't feel like doing anything."
Mag die jongen ook een dagje rust na het opvangen van een granaat, een kogel, voor de trein springen etc. Hartstikke vermoeiend joh, al die zelfverminkingquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja met m'n Krav Maga ja.
Bruno snap ik ook niet helemaal.![]()
Eerst zegt ie: "I'd catch a grenade for yah."
En daarna: "Today i don't feel like doing anything."
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag die jongen ook een dagje rust na het opvangen van een granaat, een kogel, voor de trein springen etc. Hartstikke vermoeiend joh, al die zelfverminking
quote:
Je moet jouw liefde voor haar bewijzen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan of ik een bijl voor je wil vangen, nou? He? Nou?
Ik date in een war zonequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan of ik een bijl voor je wil vangen, nou? He? Nou?
Ik ben niet zo romantisch, maar ik geloof wel dat ze weet wat ik van 'r vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet jouw liefde voor haar bewijzen.
Vikingen zijn zooooo 11de eeuw!quote:
Vikingen deden verkrachten, niet daten man.quote:
Dat is ook lang geleden ja!quote:
Erik deed daar niet aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Vikingen deden verkrachten, niet daten man.
Maar nu ben je er weer!quote:
Geeft niet, hier kan dat allemaal hoor!quote:
Daar draaien wij onze hand niet voor om!quote:
Ben blij dat je het zelf inzietquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Geef ons één vinger...![]()
Ik moet echt gaan lunchen, dit wordt beschamend.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Inderdaad, doe jezelf een plezierquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Als het een vrouw wordt doe ik mee!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga de winnaar van FOK!Idols doen
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, hier kan dat allemaal hoor!zou alleen je handen wassen voordat je aan je toetsenbord zit
Doe maar tweequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Mwoahhhhhhh Gertjeeeeeeeh!quote:
Haha, die vond ik altijd wel leuk.quote:
"En doedde ge dan mee aan die talentverkracht?"quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoahhhhhhh Gertjeeeeeeeh!
Ga jij zo ene leidjen zingen voor FOK! zo Gertjuuh, ja?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh Edward, S. sms't dat R. zo graag cupcakes met me wil bakken. "Dat leek hem zo leuk zei hij vanochtend."
IS DAT NIET LIEF, ONZE KLEINE HOMO R..
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"En doedde ge dan mee aan die talentverkracht?"
"Ta-len-ten-jacht Samson!"
Ik moet altijd huilen van dit liedje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die vond ik altijd wel leuk.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"En doedde ge dan mee aan die talentverkracht?"
"Ta-len-ten-jacht Samson!"
Timon en Pumba waren de echt bazen.quote:
Prima, ik ben de lulligste niet!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dat vingeren was dus nuttig bedoeld.
Dit is het enige niet beschamende 3 Doors Down liedje!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Kinderen die Disneyfilms in het Nederlands kijken
Cliché, maar nog steeds zo'n fijne meekwek plaatquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is het enige niet beschamende 3 Doors Down liedje!
Meh, ik vind die andere beter dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is het enige niet beschamende 3 Doors Down liedje!
Toen ik mijn rijbewijs haalde hoorde ik elke dag Here without you. Mijn god wat een kutplaat! Maar ik kan hem helemaal meezingen en ik heb er verdomme goeie herinneringen aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
Cliché, maar nog steeds zo'n fijne meekwek plaat
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toen ik mijn rijbewijs haalde hoorde ik elke dag Here without you. Mijn god wat een kutplaat! Maar ik kan hem helemaal meezingen en ik heb er verdomme goeie herinneringen aan.
Sterf Skyradio, sterf!
Die ja. Wat een... (*#(*Y&*@Y...quote:
De Backstreet Boys ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
3 Doors Down is leuk om mee te bléren in de auto.
Stiekem wel leuk ja, maar alleen omdat je het kent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
De Backstreet Boys ook.
IIIIIIIIIIIII WAAAAAAAAAAANT IT THAAAAAAAAAAAAT WAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Ik ken Geester ook, betekent niet dat ik 'm leuk vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Stiekem wel leuk ja, maar alleen omdat je het kent.
Geester is een enigma, hij is niet kenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken Geester ook, betekent niet dat ik 'm leuk vind.
Ik zeg ook niet dat alles wat je kent leuk hoeft te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken Geester ook, betekent niet dat ik 'm leuk vind.
Nu luister ik dat liedje door jou.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die ja. Wat een... (*#(*Y&*@Y...
En Seether is wel een aardige band. Ik ben blij verrast, of is dat nummer de enige die je leuk vindt
Sorry!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef ovoxo het volgende:
Nu luister ik dat liedje door jou.Ik heb nooit echt een ander liedje van Seether gehoord, deze vind ik wel leuk ja.
MohMi gaat daar ook naartoequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)oop-rockin-park.html
Tweede kaartje gratis. Denk dat ik en het vriendinnetje daar dan maar heen gaan
Ik zou er alleen heen willen als ik bij een kaartje voor 69 euro bier kreeg!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
Enige die ik ken, ja. Hoezo? :pquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry!
En dit liedje van Seether is de enige die je kent? Dan wordt het een Therapy? verhaal denk ik!
Hmmm, hmmm, hmmmquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
Wel een naaistreek voor de mensen die wel de volle mep hebben betaaldquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ze gaan er van uit dat dat allemaal FOK!kers zijn. En dat klopt blijkbaar wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een naaistreek voor de mensen die wel de volle mep hebben betaald
De rest is wel fatsoenlijkquote:
Halverewege was de zaal leeg? Dat Seether-liedje wordt trouwens wel gemaakt door Amy Lee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De rest is wel fatsoenlijk
En Therapy? had in de jaren '90 een liedje, Diane, wat veel gedraaid werd op Sky. Veel huisvrouwen vonden het hartstikke mooi enzoWaarschijnlijk niet naar de tekst geluisterd, maar dat terzijde.
Toen kwamen ze een concert geven in de Tivoli, wat dus voor de helft volstond met onwetende huisvrouwen en voor de andere helft met ander langharig tuig. En toen begonnen ze!De rest van het repertoire was iets harder...
Dan neem je mij mee toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmm, hmmm, hmmm
Selah SueElbow
Snow Patrol
dEUS
Temper Trap
![]()
Even denken nog. Zat tijd om dat te doen, blijkbaar
De halve, ja. En als toegift speelde ze Diane!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef twi het volgende:
Halverewege was de zaal leeg? Dat Seether-liedje wordt trouwens wel gemaakt door Amy Lee.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kreeg t geld wel van een vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wie moet je anders vingeren!quote:
Ik had toch ook voor hoer kunnen spelenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie moet je anders vingeren!
God Cue_...
Kon ook, vond het al duur betaald voor vingeren. Maar wie weet ben je erg goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had toch ook voor hoer kunnen spelen
Dat ben ik waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Kon ook, vond het al duur betaald voor vingeren.
Selah Suequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmm, hmmm, hmmm
Selah SueElbow
Snow Patrol
dEUS
Temper Trap
![]()
Even denken nog. Zat tijd om dat te doen, blijkbaar
Zes uur in de avond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, voetbal begint om 18.00, wat is dat voor tijd
Volgens het vierentwingtiguursformaat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, voetbal begint om 18.00, wat is dat voor tijd
Dus daarom begint het voetbal om 18.00 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe matig wij over 3 uur en 56 minuten zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe matig wij over 3 uur en 56 minuten zijn.
En als je iemand anders vingert voor geld doe je dat niet?quote:
Je snapt me best!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
En als je iemand anders vingert voor geld doe je dat niet?![]()
![]()
Dan moet ik gelijk als ik thuis ben de hond uitlaten en eten maken en dingen en snelsnelsnelquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als je iemand anders vingert voor geld doe je dat niet?![]()
![]()
En wat is er mis met voeballuh om 18:00 uur?
maar je kan het wel halenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet ik gelijk als ik thuis ben de hond uitlaten en eten maken en dingen en snelsnelsnel
Yup en ik zal er over ophouden!quote:
Ja, dat klinkt ruk. Je moet werken dus?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet ik gelijk als ik thuis ben de hond uitlaten en eten maken en dingen en snelsnelsnel
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup en ik zal er over ophouden!
[..]
Ja, dat klinkt ruk. Je moet werken dus?
Ik kan ook wel een rondje met Charlie doen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Chaarrrrlieeeee Let's go to candy mountain!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een rondje met Charlie doen hoor.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal mijn ogen open houden voor een rokende alto-oma.
WATTAN!?!quote:
Hahaha meen je nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De rest is wel fatsoenlijk
En Therapy? had in de jaren '90 een liedje, Diane, wat veel gedraaid werd op Sky. Veel huisvrouwen vonden het hartstikke mooi enzoWaarschijnlijk niet naar de tekst geluisterd, maar dat terzijde.
Toen kwamen ze een concert geven in de Tivoli, wat dus voor de helft volstond met onwetende huisvrouwen en voor de andere helft met ander langharig tuig. En toen begonnen ze!De rest van het repertoire was iets harder...
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
WATTAN!?!
Vertel vertel, Hara, we hangen aan je lippen!En je kan toch wel dingen combineren... Koken en de hond bijvoorbeeld!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
En je kan toch wel dingen combineren... Koken en de hond bijvoorbeeld!
zit al vanaf 9 uur in de UBquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hahaha meen je nietgeweldig. Ik ga denk ik straks maar even de rest luisteren, misschien vind ik het wel leuk.
[..]
Hoezo?
En kaas!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ja naar de stad. Maar mijn ouders gaan om 15.00 weg dus als zij daarvoor de hond nog even uitlaten kan hij ook wel na de eerste helft uit. En ik moet naar 't tokodingetje bij de Jumbo voor Q, dus dan kan ik bij de Jumbo ook wel even sla meenemen. opgelost, slotje!
Ja die valt onder stadquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef ovoxo het volgende:
Hahaha meen je nietgeweldig. Ik ga denk ik straks maar even de rest luisteren, misschien vind ik het wel leuk.
Oi!quote:
tot ik vind dat ik naar huis toe kan, denk rond 6 uur ofzo ^^quote:
Shifto kan ik vinden bij de EHBO, toch? Als hij zich weer heeft laten klappen door een stel nietsvermoedende bezoekers die hij met zijn beschonken hoofd gaat beledigen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]En een dude met een mini-afro, shifto gaat ook mee!
Wel hoerig kak dat dat tweede kaartje nu pas gratis is, gvd
Daar bijv, of in een arrestantenbusje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Shifto kan ik vinden bij de EHBO, toch? Als hij zich weer heeft laten klappen door een stel nietsvermoedende bezoekers die hij met zijn beschonken hoofd gaat beledigen?
volgende weekquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mooizo.wanneer ga je weer afspreken met je ex?
Gaan we op de fiets?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja die valt onder stadJumbo zit erachter.
En nu ga ik douchen want ik stink.
Awhquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
tot ik vind dat ik naar huis toe kan, denk rond 6 uur ofzo ^^
Emmen (toch?) een stad noemenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja die valt onder stadJumbo zit erachter.
En nu ga ik douchen want ik stink.
Komt vast goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgende weekben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
hoop dat zij een beetje normaal doet en niet dat het een date wordtquote:
Hoop dat het tof is. Ik ga maandag weer bij dr langs. Zien elkaar onderhand elke week wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgende weekben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Is het erg als het een date wordt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoop dat zij een beetje normaal doet en niet dat het een date wordt
ja want ik wil haar niet terug, dus dan zou het awkward wordenquote:
maar weer als stelletje of wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoop dat het tof is. Ik ga maandag weer bij dr langs. Zien elkaar onderhand elke week wel weer.
Dan hoop ik voor je dat het geen date wordt. Blijf gewoon neutraal, hoop dat er dan geen awkward moments zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja want ik wil haar niet terug, dus dan zou het awkward worden
Nee. Vooralsnog niet in ieder geval. Wil ik eigenlijk ook niet, maar we zien wel waar het op uitdraait.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar weer als stelletje of wat?
Skv kennende.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Vooralsnog niet in ieder geval. Wil ik eigenlijk ook niet, maar we zien wel waar het op uitdraait.
thanksquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het geen date wordt. Blijf gewoon neutraal, hoop dat er dan geen awkward moments zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Vooralsnog niet in ieder geval. Wil ik eigenlijk ook niet, maar we zien wel waar het op uitdraait.
Duidelijke afspraken maken misschien een optie? Of gewoon duidelijk zijn tegen haar vanaf het begin? Je wil geen relatie en je wil gewoon afspreken met d'r, klaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanksMaarja als je allemaal sentimentele shit gaat ophalen weet ik niet hoe zij hier mee om kan gaan
Shut it, darling.quote:
via een smsjequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Duidelijke afspraken maken misschien een optie? Of gewoon duidelijk zijn tegen haar vanaf het begin? Je wil geen relatie en je wil gewoon afspreken met d'r, klaar.
En dit. Soooooo true. En dan gaat het alsnog mis waarschijnlijk, maar dan heb je 't in ieder geval gezegd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Duidelijke afspraken maken misschien een optie? Of gewoon duidelijk zijn tegen haar vanaf het begin? Je wil geen relatie en je wil gewoon afspreken met d'r, klaar.
In ieder geval geen rare zinsspelingen, dubbelzinnigheid of wat voor dingen versturen.. en ook niet tijdens de ontmoeting. Dan moet het wel goedkomen lijkt me zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
via een smsjenee dan wordt het soberso awkward
In het echt. Het is het beste als jullie beide weten waar jullie aan toe zijn in het begin, anders wordt het een grote bende. Geloof mij maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
via een smsjenee dan wordt het soberso awkward
quote:
vertelquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
In het echt. Het is het beste als jullie beide weten waar jullie aan toe zijn in het begin, anders wordt het een grote bende. Geloof mij maar.
[..].
Sorry
Dan speelt er bij de 1 wel een verwachting en bij de ander niet. Of bij allebei stiekem wel. Kan je beter uitspreken zodat je van elkaar weet hoe je er aan toe bent. Anders krijg je van die awkward situaties dat de een de ander wil zoenen en de ander dan helemaal leip wordt. en dergelijke.quote:
Dan moet je niet gaan, gekkie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef Skv het volgende:
Ik wil wel maar ik vind de muziek harstikke domstom.
hmm zij maakte het uit dus ...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan speelt er bij de 1 wel een verwachting en bij de ander niet. Of bij allebei stiekem wel. Kan je beter uitspreken zodat je van elkaar weet hoe je er aan toe bent. Anders krijg je van die awkward situaties dat de een de ander wil zoenen en de ander dan helemaal leip wordt. en dergelijke.
Ja! Vanavond weet ik het zeker, dan PM ik je even, maar reken er maar wel opquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
Ik heb twee gratis kaartjes gekregen omdat ik er al twee had gekocht![]()
Dus; iemand interesse in Rockin Park kaartjes, goedkoper dan op de site? Daar is het twee kaartjes voor ¤69,-, MohMi doet ze weg voor twee voor ¤57,80, gewoon daarom.
Dan kan je ook nog krijgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan speelt er bij de 1 wel een verwachting en bij de ander niet. Of bij allebei stiekem wel. Kan je beter uitspreken zodat je van elkaar weet hoe je er aan toe bent. Anders krijg je van die awkward situaties dat de een de ander wil zoenen en de ander dan helemaal leip wordt. en dergelijke.
Mij niet gratis meenemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
Ik heb twee gratis kaartjes gekregen omdat ik er al twee had gekocht![]()
Dus; iemand interesse in Rockin Park kaartjes, goedkoper dan op de site? Daar is het twee kaartjes voor ¤69,-, MohMi doet ze weg voor twee voor ¤57,80, gewoon daarom.
precies, awkward dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je ook nog krijgen
"Even voor de duidelijkheid, tis gewoon vriendcshappelijke afspraak hoor"
de ander: jaaa natuurlijk![]()
![]()
"dat het even duidelijk is, wil niets meer met je enzo"
de ander: uhu, ik ook niet met jou hoor!![]()
maar stiekem alweer nieuwe trouwplannen aan het maken
Om het eerlijk te laten verlopen wacht ik dan sowieso tot vanavond, kijken we morgen of er meer liefhebbers zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja! Vanavond weet ik het zeker, dan PM ik je even, maar reken er maar wel op
Nee, gewoon. M'n ex sprak me aan op Whatsapp en hij zei niks over wat hij nou wilde, hij vroeg alleen maar wat ík wilde. Je zou denken dat dat juist goed zou zijn, maar nee hoor.quote:
Situatie is hier hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm zij maakte het uit dus ...
en nu wil ik haar niet meer terug, maar weet dus ook niet of zij weer iets wil.Maar ze begint me wel weer te smsen enzo. Om er dus over te beginnen wordt dan soberso awkward
Uitspreken of niet, het blijft het wss toch. zeker als dergelijke gedachtes nog bij de mensen naar boven komen (van. . ik hoop niet dat de ander nog wat wil enzo).quote:
Dat is een idee, maar ga je ze anders verloten ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om het eerlijk te laten verlopen wacht ik dan sowieso tot vanavond, kijken we morgen of er meer liefhebbers zijnIs dat een idee..?
Ja true, ik ben nooit zo goed met deze dingen. Ik ben van 'wie het eerst komt, het eerst maalt', maar weet dan niet zeker of dat eerlijk isquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar ga je ze anders verloten ofzo?
Ik ga namelijk vanavond sowieso kaartjes kopen, en als ik 12 euro kan besparen kan ik daar mooi biertjes van kopen
wat een kutventquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, gewoon. M'n ex sprak me aan op Whatsapp en hij zei niks over wat hij nou wilde, hij vroeg alleen maar wat ík wilde. Je zou denken dat dat juist goed zou zijn, maar nee hoor.toen ik eindelijk vertelde wat ik dacht, zei hij ineens dat hij eigenlijk helemaal niet meer met me wilde praten want ik 'praatte te veel'.
![]()
Nou, dan hoef ik je ook niet meer te spreken. Wat een lul. Oh, dit was overigens 1,5 maand geleden.Nu spreek ik hem nooit meer, maakt me ook niet uit.
In winkels met beperkte voorraad gaat het ook weg naar de eerste klantenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja true, ik ben nooit zo goed met deze dingen. Ik ben van 'wie het eerst, het eerst maalt', maar weet dan niet zeker of dat eerlijk is
Feit. Oke.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In winkels met beperkte voorraad gaat het ook weg naar de eerste klanten
Eerst smeken om mijn pener, en na een afwijzing opeens dit..quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb geen huishoudschool gedaan dus was toch al te min voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, dan PM ik je vanavond even en dan sluiten we de deal verder. Moet namelijk nog even aan mijn vriendin vragen of ze wel mee wilquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Feit. Oke.
DAMES EN HEREN, MYST HEEFT DE KAARTJES AL! KLAAR!
pics van mohmiquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst smeken om mijn pener, en na een afwijzing opeens dit..![]()
En je snapt toch dat ik je niet kan doen.. Bejaard heb ik al gedaan..
OHNEE EN IK WILDE NOG WEL ZO GRAAHAAAG!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MohMi het volgende:
Ik woon absoluut niet in Emmen. Los daarvan bedoel ik met stad het centrum, dus.quote:
Myst wil misschien niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Feit. Oke.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst smeken om mijn pener, en na een afwijzing opeens dit..![]()
En je snapt toch dat ik je niet kan doen.. Bejaard heb ik al gedaan..Ik snap het, en sta er ook achter, maar het doet zo'n zeer, MurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo'n zeer als je booty na een nacht met mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik snap het, en sta er ook achter, maar het doet zo'n zeer, Mur
Oe, das wel een geile foto iddquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen pics van haar tieten en vajayjay.
En de kop van Shifto er naast:
DM ze maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb alleen pics van haar tieten en vajayjay.
En de kop van Shifto er naast:
okquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik DM eerst even mijn rekeningnummer. Die fotos zijn shifto's gewicht in goud waard.
Ik helemaal broeden op een getal onder de tien, krijg je dit ineens op je bordquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Feit. Oke.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijg net weer een smsje van mijn ex of ik haar kan helpen met het fixen van haar pc
Getal onder de tien is toch meestal vier of zeven, dus dan had ik ook gewonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik helemaal broeden op een getal onder de tien, krijg je dit ineens op je bord
meestal 3 en onder de 20 is 13quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getal onder de tien is toch meestal vier of zeven, dus dan had ik ook gewonnen.
Gaat goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijg net weer een smsje van mijn ex of ik haar kan helpen met het fixen van haar pc
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meestal 3 en onder de 20 is 13
Haha, fout! Ik doe meestal wel 3 of 7, maar nu had ik 2 gedaan. LEVER MAAR WEER IN DIE KAARTENquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom in het Arabisch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik draag deze altijd:
[ afbeelding ]
8quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dankje voor de informatie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef heloef het volgende:
Anderhalve dag niet fappen dat voel je wel.
JADUSMOOINIETHE. Ik heb ze al gereserveerd, en als ik ze dan toch niet wil dan mag jij de afdankertjes wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, fout! Ik doe meestal wel 3 of 7, maar nu had ik 2 gedaan. LEVER MAAR WEER IN DIE KAARTEN
vind je?quote:
Gelukkig weet ik al wat er staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan al die chicks aan me vragen wat er staat en dan hossel ik ze.
10quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat is het getal één onder de tien
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vind je?
er zijn 2 opties:
1. De sexy computer fixer komt even langs(gevolg geyle neuqsex)
2. Ik krijg mijn ex zo ver om mijn pc te fixen (hihaho goeie garp sielug etc)
gaftedammeh.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft dit iets te maken met jouw voorliefde voor Marokkanen?
Prachtige binnenkomer al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil ze niet, ik wilde gewoon rechteren met een getal onder de tienquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
JADUSMOOINIETHE. Ik heb ze al gereserveerd, en als ik ze dan toch niet wil dan mag jij de afdankertjes wel.
zeggen dat ze maar ff moet skypen of bellen ofzo en dat ik haar dan wel assisteer. Dan na 10 minuten ophangen dat je ineens iets moet doen en dat het niet lukt van achter je eigen beeldschermquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]![]()
het was sarcasme. Nee maar, wat ga je nou doen?
Je hebt dan ook een rep hoog te houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Prachtige binnenkomer al zeg ik het zelf.
Er is wel meer wat ik hooghoud natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een rep hoog te houden.
Nee, ik kan Arabisch lezen en spreken (beetje dan).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
hoe heb je dat geleerd?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik kan Arabisch lezen en spreken (beetje dan).
Bam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is wel meer wat ik hooghoud natuurlijk.
WAT STAAT ER DANquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik kan Arabisch lezen en spreken (beetje dan).
Jenever!?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef heloef het volgende:
Er is wel meer wat ik hooghoud natuurlijk.
Wij hebben hier wel eens van die hiphopfeestjes waar ik moet werken. Daar worden alle mannen die er werken aangesproken met 'hey chef' en alle vrouwen die er werken met 'hey vuile kankerhoer'quote:
Ik kan het wel lezen, vertalen is moeilijk hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent er niet zo goed in, ik hoor het al
translate.google.com?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen, vertalen is moeilijk hoor.
Nee maar serieus, dat staat er wel. Ongeveer.
Dat vind ik ook. Daar wil ik best een paar Peter Jan Rensen voor opgeven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
Rolf Wouters moet weer terug op TV vind ik.
Eens. Als kind vond ik hem wel leuk, maar wat een weirdo is dat zeg. En Rolf Wouters vond ik ook atijd leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Daar wil ik best een paar Peter Jan Rensen voor opgeven.
PJR was ook seksverslaafdquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eens. Als kind vond ik hem wel leuk, maar wat een weirdo is dat zeg. En Rolf Wouters vond ik ook atijd leuk
Geloof je me niet?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof je me niet?Bedankt voor het aanbod, maar ik sla het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Doet me niets.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik sla het over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Doet me ook niets.
XO till we overdose
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van Meneer Kaktus naar meneer Cocktease
Godverdomme, ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je het herkent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hard lachen.
Tranen jonguh.
De 'prik' van de 'cactus'... riiight.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hihiquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kan er ook echt geen leuk woordgrapje over verzinnen. Ben ik er toch minder geknipt voor dan ik dacht.
Subtiel he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |