Liever een bijl in m'n hoofd van een bekende dan van een vreemde inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar die van mij kende het slachtoffer helemaal niet, die ging daar gewoon heen en stak een bijl in iemands hoofd
Boohh
Ik ga er lekker niet op in.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Liever een bijl in m'n hoofd van een bekende dan van een vreemde inderdaad.
Je moet er inderdaad niet op in blijven hakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
Je moet er inderdaad niet op in blijven hakken.Ik reken hem goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de strijdbijl begraven.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik reken hem goed!
Ze heeft de strijdbijl begraven.
Oeh, een vergezochte, maar hele goede woordgrap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]Ondanks het gebrek aan Brinta ben je goed scherp!
Ja met m'n Krav Maga ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, vang je een bijl voor me? Of moet ik Bruno Mars maar gaan daten.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja met m'n Krav Maga ja.
Bruno snap ik ook niet helemaal.![]()
Eerst zegt ie: "I'd catch a grenade for yah."
En daarna: "Today i don't feel like doing anything."
Mag die jongen ook een dagje rust na het opvangen van een granaat, een kogel, voor de trein springen etc. Hartstikke vermoeiend joh, al die zelfverminkingquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja met m'n Krav Maga ja.
Bruno snap ik ook niet helemaal.![]()
Eerst zegt ie: "I'd catch a grenade for yah."
En daarna: "Today i don't feel like doing anything."
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag die jongen ook een dagje rust na het opvangen van een granaat, een kogel, voor de trein springen etc. Hartstikke vermoeiend joh, al die zelfverminking
quote:
Je moet jouw liefde voor haar bewijzen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan of ik een bijl voor je wil vangen, nou? He? Nou?
Ik date in een war zonequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je dan of ik een bijl voor je wil vangen, nou? He? Nou?
Ik ben niet zo romantisch, maar ik geloof wel dat ze weet wat ik van 'r vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je moet jouw liefde voor haar bewijzen.
Vikingen zijn zooooo 11de eeuw!quote:
Vikingen deden verkrachten, niet daten man.quote:
Dat is ook lang geleden ja!quote:
Erik deed daar niet aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Vikingen deden verkrachten, niet daten man.
Maar nu ben je er weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |