leg ze buiten danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, motorbanden hebben geen binnenbanden
Die TT trekt aan he haha.quote:
niet gejat... het is een ode aan Droxzquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Die TT trekt aan he haha.
Ik zei het net tegen Droxz en zelfs hij zei "Ze hebben mijn woorden gejat!"
Ooit ergens een jaar of 4/5 geleden alweer hing er hier wel een bepaald groepje jaquote:
toen FOK!te ik nog nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ooit ergens een jaar of 4/5 geleden alweer hing er hier wel een bepaald groepje ja
een groepje wat hier werd opgesloten, omdat ze anders het hele forum onveilig maaktequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Ooit ergens een jaar of 4/5 geleden alweer hing er hier wel een bepaald groepje ja
En nog erger ik woon nog samen met 1 zo'n mafkees ook![]()
een soort van udowu dus eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
een groepje wat hier werd opgesloten, omdat ze anders het hele forum onveilig maakte
dat je dat kan volhoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef lynda het volgende:
[..]
En nog erger ik woon nog samen met 1 zo'n mafkees ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef lynda het volgende:
Gekke M mag toch nog steeds alleen in dit topic komen?
Ik nu bijna niet meer.. Ben nu meer lurker geworden.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dat je dat kan volhoudenof kweek je die vleesetende planten tot ze em kunnen opeten
Nohh je houdt mij in de gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kekke plantjes he![]()
nja ik was beetje lurken en toen zag ik je naam daarzo inquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Nohh je houdt mij in de gaten![]()
Kekke plantjes he
maar vandaag dacht je: kom, doe us gekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik nu bijna niet meer.. Ben nu meer lurker geworden.
Was wel een prima tijdsbesteding toen ik stage had
je hebt dr weer weggejaagdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Godverdomme, ik verslik me hier vol in mn warme chocomel, zie ik hier Lynda ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |