SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit verandert nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel meet!
Kom met een voorstel en neem iedereen op sleeptouw
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
kijk even op de FB van de Demotivator !!!!quote:
We dont need no water.....quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brandje in verdeelstation.
hele bedrijventerrein en meerdere dorpen zonder stroom
7 werkuurtjesquote:
Ik wil er wel bij kruipenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik niet, daar ligt voor de rest toch niemand in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik helemaaaaal geen zin meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zin!
jongen dat willen we niet wetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaaaaal meer zin in Zmokes moeder
quote:
dat hoorde ik gister ergensquote:
Moet je niet zo hard rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef lipjes het volgende:
heb vanochtend nog een duif tegen mijn kop aangehad met 110
gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moeten die auto's maar doorrijden, hoef ik ze ook niet in te halen
Heb ik niet op de motorquote:
dat zijn gewoon sukkels die niet kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb ik niet op de motor
Vooral niet als ik 5 minuten eerder door een blinde vink bijna van de motor afgereden werd
Nogal, want daarna reed die op dezelfde rotonde nog een meisje bijna van haar fiets af nadat diegene een oudere jongedame voor had laten gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat zijn gewoon sukkels die niet kijken
duif bewaard?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef lipjes het volgende:
heb vanochtend nog een duif tegen mijn kop aangehad met 110
zn snavel steekt niet in je vizier?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgereden en niet omgekeken
Nee, gelukkig niet.quote:
Woeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |