SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga tzt eens nadenken over de OP voor dit topic. Ik vind 'm erg onduidelijk zo met de OP van het andere topic hierin enzo...
Geniale appquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan weer werken... Wat een drukte op de weg richting Nijmegen zeg.
Ik heb gisteren trouwens een leuke functie van m'n Alarm-app ontdekt: een vraag (rekensom) correct beantwoorden om te mogen snoozen/dismissen. Ik moest vanochtend echt wakker worden om die (&^@# wekker uit te zetten..
Probeer 1222 - 144 + 201 maar eens uit te rekenen terwijl je nog half ligt te slapen.
Ja, even banner in elkaar knutselen ook enzoquote:
Hartelijk dank! You da girlquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb El_Thijs even toegevoegd in de WiKi OP m.b.t. het komen naar de meet
Krijg je drankje van me op de meetquote:
Voor de mensen die nog echt een leuke wekker willen hebben, zie hier de baas van de wekkers. Denk niet dat je ze nog lang kan bestellen, douane zijn er niet al te blij meequote:Ik heb gisteren trouwens een leuke functie van m'n Alarm-app ontdekt: een vraag (rekensom) correct beantwoorden om te mogen snoozen/dismissen. Ik moest vanochtend echt wakker worden om die (&^@# wekker uit te zetten..
Probeer 1222 - 144 + 201 maar eens uit te rekenen terwijl je nog half ligt te slapen.
En toch heb ik twee keer op de Snooze-knop en een keer op de Dismiss-knop geklikt..![]()
hey, zulke collega's heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik van iemand de glazen bol lenen?
Op het werk is men in de veronderstelling dat ik allerlei vragen kan beantwoorden zonder enige vorm van context en achtergrondinformatie.
Idd zeer herkenbaar dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Op het werk is men in de veronderstelling dat ik allerlei vragen kan beantwoorden zonder enige vorm van context en achtergrondinformatie.
Zal 'm even afstoffen, heb 'm al een tijdje niet nodig gehad, want geen werkquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Krijg ik 'm in bruikleen of cadeau?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zal 'm even afstoffen, heb 'm al een tijdje niet nodig gehad, want geen werk
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey, zulke collega's heb ik ook![]()
en ze denken dat er in mijn uren 120 minuten zitten
Liever in bruikleen, verwacht 'm in de toekomst ook wel weer eens nodig te hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Krijg ik 'm in bruikleen of cadeau?
[..]
Op het werk hoor ik mensen vaak grapjes maken á la "Misschien moeten we jou maar eens gaan klonen. "
Of "Zijn je broers net zo goed als jij? Zoja, laat hen ook hier werken."
Prutser!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:48 schreef automatic_ het volgende:
Laatste stagedag (althans... officiële...) en mevrouw is haar brood vergeten
Als je er na het afstoffen nou even in kijkt weet je of je hem in de toekomst nog nodig gaat hebben..quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liever in bruikleen, verwacht 'm in de toekomst ook wel weer eens nodig te hebben
Al gedaan, daarom in bruikleenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je er na het afstoffen nou even in kijkt weet je of je hem in de toekomst nog nodig gaat hebben..
Dat maakt je menselijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, het is echt heel erg, haha.
En ik moet nog steeds een verslag afmakenHaha. Wat ben ik af en toe ook een lekkere muts he
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat maakt je menselijk. Zit te zwoegen om een infosheet te maken voor mijn collega's. Toch nog lastig alles filteren en er wat bruikbaars van maken...
Zo krijg je ook voldoende bewegingquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo
Ik bedenk mij allen telkens; Oo ik moet dit nog kopiëren en meenemen! Dus dan loop ik weer weg van mijn bureau
Het kopieerapparaat is om de hoek, dus dat valt mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo krijg je ook voldoende bewegingIk ga die infosheet eens verder afwerken, lastige klus maar komt goed. Alleen een hoop zoekwerk, maar dat is het lot van de consultant
Dat zeker. Hier is het maar een klein gebouw, oud studentenhuis omgevormd to kantoortje. Dus beweging is vooral trap op en trap afquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het kopieerapparaat is om de hoek, dus dat valt mee.
Op de andere locatie wel! Dan moet ik heel het gebouw door & dan ben ik net terug op mijn plek; Oh... Ik heb zin in thee *loopt terug*, Oh... Nu moet ik naar de toilet *loopt terug*
En alles komt goed
Mja, diep gat hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dan moet je oppassen dat je niet val de trap valt
Haha. Ik heb dat net ook gedaan met al mijn papieren die in mijn tas zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ben hier maar eens de troep op m'n bureau aan het uitzoeken.. Veel spul dat bij het oud papier kan. Als je maar lang genoeg wacht lossen veel dingen zichzelf op
Ehm.... Daar kom ik nog op terug! Eén alcoholisch drankje mag, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, diep gat haha. Maar over het algemeen is het een rustige doorstroming
. Voorkeur voor een bepaald drankje tijdens de meet
?
een fles goeie champagne?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Daar kom ik nog op terug! Eén alcoholisch drankje mag, toch?
Van mij wel, als ik je dan niet naar huis hoef te dragenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Daar kom ik nog op terug! Eén alcoholisch drankje mag, toch?
Dat wordt een gezellige treinrit terug naar Brabantquote:
Ik ga met de auto, haha. Er rijden geen treinen naar mijn woonplaatsquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellige treinrit terug naar Brabant
echt wel...ze stoppen er alleen niet (legaal)quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, haha. Er rijden geen treinen naar mijn woonplaats
Vroeger was daar wel een stationquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt wel...ze stoppen er alleen niet (legaal)
Awww, jammer! Behoefte aan een kletsmaatje onderwegquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, haha. Er rijden geen treinen naar mijn woonplaats
bouw een perron en trek de 30ste daar aan de noodremquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vroeger was daar wel een station
Daar waar je bij mij het kleine baantje in gaat zeg maar
Ik miste even een letterquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awww, jammer! Behoefte aan een kletsmaatje onderweg?
de l?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik miste even een letterHahaha.
Sorry.
Ik rij niet over/via Tilburg / Den Bosch he
Ik ga via Gorinchem > Utrecht
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik miste even een letterHahaha.
Sorry.
Ik rij niet over/via Tilburg / Den Bosch he
Ik ga via Gorinchem > Utrecht
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Ik neem zelf dan ook wel de auto denk ik, hekel aan treinen
Goed zo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
Begin ondertussen best wel een beetje zin in de 30e te krijgen..
Ja doeiiii!!! Je komt maar mooi hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik heb een housewarming die avond, dus ik moet nog even kijken hoe of wat...
Dit dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja doeiiii!!! Je komt maar mooi hoor!
Als ze het huis warm willen hebben zetten ze de cv maar een paar graden hoger..quote:
Ja auto!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja doeiiii!!! Je komt maar mooi hoor!
Inderdaad, eens uitzoeken hoe dat precies werkt allemaal! Misschien kom ik wel met de motor als het goed weer is, alleen waar laat ik mijn spullenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Auto is inderdaad veeeel fijner! En Parkeren bij (uit mijn hoofd) P+R Westraven (ofzo) is lekker handig
Parkeren op Westraven; en mss hebben ze daar ook kluisjes, anders kluisje op Utrecht CS.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, eens uitzoeken hoe dat precies werkt allemaal! Misschien kom ik wel met de motor als het goed weer is, alleen waar laat ik mijn spullen
Zal het eens uitzoeken, tenx!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Parkeren op Westraven; en mss hebben ze daar ook kluisjes, anders kluisje op Utrecht CS.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik heb een housewarming die avond, dus ik moet nog even kijken hoe of wat...
Dat lost zichzelf vast wel opquote:
Hmm, klinkt erg aanlokkelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat lost zichzelf vast wel op
Wellicht kunnen je spullen bij iemand in de auto en/of bij LaPeach op de hotelkamer
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wellicht kunnen je spullen bij iemand in de auto en/of bij LaPeach op de hotelkamer
is daar de afterparty?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik heb heus wel goede ideeën!quote:
Jij komt niet, dus nee.quote:
als ik wel kom wel?quote:
LaPeach heeft een hotelkamer! Ik nietquote:
Dat komt goed hoor meid, zal allemaal wel loslopen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik heb heus wel goede ideeën!
Nee, maar ff serieus. Als ik er (al) ben, dan kan je het ook wel in mijn auto gooien
Alles komt goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat komt goed hoor meid, zal allemaal wel loslopen!![]()
Even een klant bellen
Hij heeft wel aailampjes hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden
Eerst zien dan geloven
ik neem ze niet mee hoorquote:
Ik weet ook nog niet hoe laat ik het ga maken hoor.. Denk niet dat ik er nachtwerk van ga makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom heus wel! Maar ik dacht; Misschien moet / ga ik eerder weg als ik nog even daarlangs wil / ga
Maar volgens mij mag dat ook niet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]Nee dus
Voor vip gasten misschien wel![]()
Ja, maar jij bent gemeen.quote:
quote:
Ja, mij een beetje lekker maken met vervoer naar de meet en dan zelf naar een housewarming gaan is ook erg aardig idd...quote:
Ik had het over de haring, aardappel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, mij een beetje lekker maken met vervoer naar de meet en dan zelf naar een housewarming gaan is ook erg aardig idd...
Ik heb weleens haring met spareribs op, maar nog nooit met aardappelsquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had het over de haring, aardappel!
Je mag gewoon mee hoor drollebolletje ALS JE LIEF DOET!
Wát voor bolletje?!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had het over de haring, aardappel!
Je mag gewoon mee hoor drollebolletje ALS JE LIEF DOET!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb weleens haring met spareribs op, maar nog nooit met aardappels![]()
Maar ik zal lief doen hoor scheetjebeetje
Hij gaat met mij meequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je niet toevallig naar een housewarming?
Niks mis meequote:
Ik probeerde verwarring te zaaien en dat is geluktquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens over wie ze het heeft
Ik zwaai vanavond naar jou!quote:
Ik snap het ook niet meerquote:
Mensen die niet de hele dag door dronken zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal het stoned nog eens een keer terug lezen, misschien begrijp ik het dan wel
Heel de dag op een kratje in de voortuin zitten gaat ook vervelen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele dag door dronken zijn
waarom op een kratje, zet je bank buitenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heel de dag op een kratje in de voortuin zitten gaat ook vervelen hoor.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef henrivo het volgende:
Merhaba!
Net een heel saai telefoongesprek achter de rug van een uur en 3 kwartier
Pics van je telefoonquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef henrivo het volgende:
Merhaba!
....quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef henrivo het volgende:
Merhaba!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook aan de telefoon en moest hard lachenquote:
Dudequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou je doen![]()
Of ging het daar niet over ?![]()
Tssss, niet liegenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dude
Maar ben al weg hoor, Msmessy wil me weghebben hier
Threesomequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou je doen![]()
Of ging het daar niet over ?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of elke andere persoon die je ook dat voorstel hebt gedaan.
* Weissman bladert verder in zijn lijstjequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of elke andere persoon die je ook dat voorstel hebt gedaan.
Tja... Dat is een mysterie he!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien kan ze dat wel makkelijk hebben, weet jij veel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jij zal altijd een mysterie voor mij blijven.
wel tien voor vierquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb geen zin meerrrr!!!
Nog geen half vijf..
En blinkt ie weer?quote:
Heb ik ook altijd, meteen een massagraf op de voorruitquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Hij is nog vliegjes vrij. Moet zo alleen richting Rotterdam, dus dan zal hij weer wel beestjes opeten
Ja, vreselijk!! Zal straks eens kijken wat erop zit,quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, meteen een massagraf op de voorruit
Krijgen onweer denk ik dames! Hoop het, vind ik altijd wel spannendquote:
Het is half vijf!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:49 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb geen zin meerrrr!!!
Nog geen half vijf..
Geen weekend, toch bier drinkenquote:
En op bed blijven stinken tot een uur of, say, elf?quote:
nee, tot een uur of half 7quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En op bed blijven stinken tot een uur of, say, elf?
Dat is dan weer minder, als je de avond ervoor een fust bier naar binnen hebt staan hengsten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, tot een uur of half 7
dan douchen, eten en weer naar kantoor
Ja, kon je me daar niet even voor waarschuwen net? Ging het huis uit met dik vest en dikke jas, zweet me KAPOT hierzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef MsMessy het volgende:
Zo boodschappen gedaan en nu weer even nietsen, want gatverdamme wat is het benauwd.
Wist ik veel, was ook nog niet buiten geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ja, kon je me daar niet even voor waarschuwen net? Ging het huis uit met dik vest en dikke jas, zweet me KAPOT hierzo
Zou best normaal zijn als die kat paul heet tochquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat een oude kennis een zoontje heeft gekregen en die dezelfde naam heeft gegeven als zijn kat
Yum, wat ga je eten Messy?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef MsMessy het volgende:
Zo het eten staat te pruttelenNu weer even lekker rondsurfen
Dan nog nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef kahnus het volgende:
[..]
Zou best normaal zijn als die kat paul heet tochhet is pas erg als die kat tiger heet
Exotischquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spaanse tuinbonen schotel met chorizo
Weet dat het goed smaakt, want maak 't wel vaker. Maar moet nog even wachten tot ik kan eten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Exotisch
Dat het je maar mag smaken!
Het zal echt niet meteen klaar zijn inderdaad. Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet dat het goed smaakt, want maak 't wel vaker. Maar moet nog even wachten tot ik kan eten.
Nou het is wel zo goed als klaar, maar vriend is nog niet thuisquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal echt niet meteen klaar zijn inderdaad. Geduld is een schone zaak
En hier regent het alweer
En zonder hem beginnen is ook zo erg haha.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou het is wel zo goed als klaar, maar vriend is nog niet thuis
Het regent hier alweer een half uur of zo
Wat, nu nog?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr verveelt zich op school...
Chorizo is zo lekker, morgen ook weer op mijn brood.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spaanse tuinbonen schotel met chorizo
Met kouseband bonen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat geloof ik ja
Hier is het Roti geworden
Je reist wat af hequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Weer weg uit omgeving Rotterdam, en terug naar Brabant!
Tja, raarquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
Pien hoe was je dag vandaag? Aangezien het een rare dag zou worden
Krijg je wel goede koffiequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat ik maar moet wachten
crematie is meestal kort...althans zoals ik het heb meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, raarPrecies zoals voorspeld
![]()
Crematie was ehm... kort maar krachtig, zat na een uurtje al aan de koffieEn gesprekje voor werk was niet helemaal wat ik er van verwacht had, niks voor mij iig dus ik heb bedankt
Je moet ergens verstand van hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Voor goeie koffie moet je bij Tijn zijnik heb er verstand van
Dat klopt, maar voor mij is het een onderdeel van mijn werk.quote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Voor goeie koffie moet je bij Tijn zijnik heb er verstand van
Voor mij ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor mij is het een onderdeel van mijn werk.
En wat is dan goeie koffie volgens jou?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor mij is het een onderdeel van mijn werk.
En hoe had je dat voorgesteld?quote:
Eentje die van het bedrijf komt waar ik werk natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En wat is dan goeie koffie volgens jou?
Nee allemaal koffieleuten hierquote:
Sorry, definitie niet goed genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje die van het bedrijf komt waar ik werk natuurlijk
Drechtwerk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje die van het bedrijf komt waar ik werk natuurlijk
Dat was volgens mij ook de laatste keer dat ik thee heb gedronken. Het blijft me achtervolgen hequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook de laatste keer dat ik thee heb gedronken. Het blijft me achtervolgen he
Dan mis ik nog een krantje en klassieke muziek. Het gepatenteerde 4k concept bedacht en uitgevoerd door Stefan en mij.quote:
De koffie van La Place is wel lekker. Welke smaak dat precies weet ik niet zo goed eigenlijkquote:
Inderdaadquote:
Merk bedoel je, ik vroeg gewoon af waar de beste koffie vandaan komt en welke boon het beste is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De koffie van La Place is wel lekker. Welke smaak dat precies weet ik niet zo goed eigenlijk
Serieus? Wist via via dat ze iets met koffie deden, maar ik had t dus goed?quote:
Watjes Kamillethee ter voorkoming van wallen op je ogen leggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef Weissman het volgende:
Ik hoorde iets met watje ofzo, wat was dat ?
tja zo noem ik mensen die geen koffie drinken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef Weissman het volgende:
Ik hoorde iets met watje ofzo, wat was dat ?
Het is duidelijk niet je enige gebrekquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tja zo noem ik mensen die geen koffie drinken.
mijn gebrek sorry
vertel?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet je enige gebrek
Thee is nog veel ergerquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef MsMessy het volgende:
Koffie in alle variaties, thee in alle variaties, het maakt mij niet uit.
De beste koffie althans volgens kenners is koffie uit de darmen van die chivet kat. De zogenoemde schijtkoffiequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Merk bedoel je, ik vroeg gewoon af waar de beste koffie vandaan komt en welke boon het beste is.
Ze doen vast wel iets met koffie. Maar nee ik werk niet voor Drechtwerk. Soms heb ik het gevoel wel dat ik er werk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
Serieus? Wist via via dat ze iets met koffie deden, maar ik had t dus goed?
Damn ik moet naar t casino met deze gave
whahahahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog geen 10 dagen lid zijn en mij een watje noemen; iets met obvious en troll.
Een ecto die anderen flikker noemtquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Wat water is voor een kikker is thee voor een flikker
Nou en, ik wel. Lekker puh!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Whatever ik drink beide en vind daar niks mis mee
Ecto?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een ecto die anderen flikker noemtthe irony
Je hebt er zelfs een studie in thee. Theologiequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef MsMessy het volgende:
Je bent pas een echte vent als je kan zeggen dat je ook een theekenner bent
Lekker sfeertje hiero eh?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een ecto die anderen flikker noemtthe irony
Oh jawel hoor, iets met internet en toetsenbord-helden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef henrivo het volgende:
[..]
Lekker sfeertje hiero eh?wordt gezellig die meet
wordt vast gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef henrivo het volgende:
[..]
Lekker sfeertje hiero eh?wordt gezellig die meet
nou durf het ook in je gezicht te zeggen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, iets met internet en toetsenbord-helden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou durf het ook in je gezicht te zeggen hoor
Wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou durf het ook in je gezicht te zeggen hoor
Tja ik heb hier in huis de keuze uit ongeveer 10 verschillende versies koffie en 12 verschillende smaken thee. Ik hou gewoon van keuzes hebben geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:03 schreef henrivo het volgende:
[..]
How-keeeeeujjjj
Maar ik vind je nog steeds wel lief hoor
Hahaquote:
Geld ook voor jou, ik hoop dat je kan zwemmen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaieder rondje voor Weissman thee bestellen
Gaan we zwemmen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geld ook voor jou, ik hoop dat je kan zwemmen.
Ik kan hem hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
'Ik zeg niet waar we heen gaan maar je moet wel je badpak meenemen'quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja zwemkleding meenemen de 30ste
is dat niet voor die herrie uit de feesttentquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hela, kan dat wat rustiger hier? De buren klagen.
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hela, kan dat wat rustiger hier? De buren klagen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan hem hebbenen ja ik kan zwemmen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan hem hebbenen ja ik kan zwemmen
Worden we na afloop thuis gebracht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Ik zeg niet waar we heen gaan maar je moet wel je badpak meenemen'
Je gaat maar lopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Worden we na afloop thuis gebracht?
Je verbaasd zijn als ik opeens een zwarte band Judo blijk te hebbenquote:
Naar het stationquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je verbaasd zijn als ik opeens een zwarte band Judo blijk te hebben
Ik geloof dat we vanaf vandaag iemand kunnen doorstrepen van t meet-lijstjequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
nee hoor we gaan alleen zwemmen lolquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik geloof dat we vanaf vandaag iemand kunnen doorstrepen van t meet-lijstje
Tijd om em te wassen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je verbaasd zijn als ik opeens een zwarte band Judo blijk te hebben
Als ik mijn kunstbeen af doe dan wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
het zou me afschrikken als je meer dan 40kg had gewogen.
Ja van het station in Dordtquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit gaat mij echt te snel op mijn bierdrinkavond... we gaan het anders doen.
Degene die ik de praat-stok overhandig mag wat zeggen, okay? Tijn, wil jij beginnen? En daarna geef jij hem door aan Weissman.
Ik ben Tijn en ik zit op Fok!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit gaat mij echt te snel op mijn bierdrinkavond... we gaan het anders doen.
Degene die ik de praat-stok overhandig mag wat zeggen, okay? Tijn, wil jij beginnen? En daarna geef jij hem door aan Weissman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |