Dat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef ElisaB het volgende:
Hoe staat de situatie op het schadeformulier beschreven?
dan neem ik aan dat jij dat niet ondertekend hebt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef gj3 het volgende:
Hij heeft aangevinkt dat hij geparkeerd stond, zijn schets ken ik niet, dat heeft hij thuis ingevuld.
Bij mij doet het er niet zo toe totdat ik weet waar ik het naartoe moet sturen.
Als je weet dat het niet de waarheid is... Waarom teken je daar dan wel voor?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef gj3 het volgende:
Ik heb het wel ondertekend, politie was er wel bij maar niet officieel.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef gj3 het volgende:
Ik heb het wel ondertekend, politie was er wel bij maar niet officieel.
Wat zei die agent toen jij zei dat het niet klopte?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:48 schreef gj3 het volgende:
Omdat dat van de agent moest (die redelijk aan mijn kant stond), die wist dat ik het er niet mee eens was, dus ik neem aan dat die handtekening niet per defenitie inhoud dat ik het er mee eens ben?
Ze spraken geen oordeel uit ofzo. Was meer van "vul de voorkant hier in onderteken het, vul de achterkant thuis in en prettige dag nog"quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zei die agent toen jij zei dat het niet klopte?
Ik hoop dat je wat spaargeld hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef gj3 het volgende:
[..]
Ze spraken geen oordeel uit ofzo. Was meer van "vul de voorkant hier in onderteken het, vul de achterkant thuis in en prettige dag nog"
WATquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef gj3 het volgende:
en "vul op de achterkant in dat er geen politie bij was".
Tja, maar ik weet vrij zeker dat dat in mijn voordeel werkt, de agent gaf me nog net geen knipoogquote:
Ok, niet helemaal letterlijk, maar wel ongeveerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:53 schreef gj3 het volgende:
Bovenaan een schadeformulier staat LETTERLIJK:
Europees Het invullen en ondertekenen van het schadeformulier betekent niet dat 1 van de parijen bij voorbaar schuld bekend
Ik bedoel dus:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef gj3 het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal letterlijk, maar wel ongeveer
Ok, aan dit soort reacties heb ik echt niks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Quir het volgende:
Dat heb je mooi gedaan, nu mag je zijn nieuwe lak betalen.
Tsjongejonge, ik post net dat BOVENAAN het formulier staat dat je door te tekenen NIET per definitie schuld bekent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:07 schreef stoeltafel het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Hoe kan je zo dom zijn? Waar teken je anders voor? Voor de lol? Je tekent als je het ermee eens bent.
Het probleem is dat jij nu niets meer in te brengen heb. Je moet het zien dat je de zaak overgedragen hebt aan de verzekering van de tegenpartijquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef gj3 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ik post net dat BOVENAAN het formulier staat dat je door te tekenen NIET per definitie schuld bekent.
Nee, je tekent ervoor dat hetgeen beschreven op het formulier de feitelijke situatie weergeeft. Dus imho ben je nu een soort van de sjaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef gj3 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ik post net dat BOVENAAN het formulier staat dat je door te tekenen NIET per definitie schuld bekent.
Er staat geen situatieschets op het formulier, dat moesten we beiden thuis doen. Daarnaast staat er op het formulier alleen ingevuld dat hij stil stond, verder helemaal niks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, je tekent ervoor dat hetgeen beschreven op het formulier de feitelijke situatie weergeeft. Dus imho ben je nu een soort van de sjaak.
Maar als jij geen verzekering hebt, dan kun je verder niets met het formulier.
Heb je de gegevens van de tegenpartij? In dat geval zou ik hem / haar een bvriefje sturen dat je bij thuiskomst nog eens goed hebt gekeken, maar dat je het niet eens bent met de inhoud van het schadeformulier.
Nee, die situatieschets moest je niet thuis doen, maar ter plekke. Nu heeft hij een schadeformulier met jouw handtekening en kan hij verder invullen wat hij wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef gj3 het volgende:
[..]
Er staat geen situatieschets op het formulier, dat moesten we beiden thuis doen. Daarnaast staat er op het formulier alleen ingevuld dat hij stil stond, verder helemaal niks.
Die heb ik ook van hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, die situatieschets moest je niet thuis doen, maar ter plekke. Nu heeft hij een schadeformulier met jouw handtekening en kan hij verder invullen wat hij wilt.
Onzin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Quir het volgende:
Dat heb je mooi gedaan, nu mag je zijn nieuwe lak betalen.
Jij hebt alleen geen verzekering waar je het naar toe kan sturen, dat maakt het er niet makkelijker op.quote:
Dat weet ik, maar dat betekent toch zeker niet dat je overal voor moet betalen waar je van beschuldigd wordt zekerquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen verzekering waar je het naar toe kan sturen.
Je kunt wel zijn verzekering bellen en uitleggen wat er is gebeurd, die hebben daar wel interesse naar omdat ze toch geen geld krijgen van een fietser maar oplichting tikt wel aan..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen geen verzekering waar je het naar toe kan sturen, dat maakt het er niet makkelijker op.
Dat is volgens mij meestal wel het gevalquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef gj3 het volgende:
Dat weet ik, maar dat betekent toch zeker niet dat je overal voor moet betalen waar je van beschuldigd wordt zeker
Kijk, daar heb ik dus wat aan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je kunt wel zijn verzekering bellen en uitleggen wat er is gebeurd, die hebben daar wel interesse naar omdat ze toch geen geld krijgen van een fietser maar oplichting tikt wel aan..
Dat zou mooi zijn, dan klaag ik iedereen morgen aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel het geval
Is dat zo? Dan kan iedereen elkaar de hele dag van vanalles beschuldigen zonder het te bewijzen dus?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meestal wel het geval
Ik las het verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef Life2.0 het volgende:
Dat zou mooi zijn, dan klaag ik iedereen morgen aan
Ja, nee... Dat is niet zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef gj3 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kan iedereen elkaar de hele dag van vanalles beschuldigen zonder het te bewijzen dus?
Nee, maar goed.. of ik wel of niet moet betalen uiteindelijk is niet wat me nu interesseert. Ik vroeg me eigenlijk alleen af wat ik met het formulier moest.quote:
Zelfs dan zal het zon 50% zijn, ivm ontbreken extreme roekeloosheid en beschermde positie..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd
Goeien
Nee, je hoeft niet alles te betalen. Maar als je schuldig wordt bevonden dan weer wel
Niets eigenlijk.. staat er uberhaupt iets op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef gj3 het volgende:
[..]
Nee, maar goed.. of ik wel of niet moet betalen uiteindelijk is niet wat me nu interesseert. Ik vroeg me eigenlijk alleen af wat ik met het formulier moest.
Ga ik doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets eigenlijk.. staat er uberhaupt iets op?
Bel morgen wel even je rechtsbijstand, voor het geval.
Even contact opnemen met je rechtsbijstand. zoals gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef gj3 het volgende:
Plus het is het woord van automobilist tegen het woord van een fietser.. Geen enkel bewijs, geen onafhankelijke getuigen.. Mijn verhaal is daarnaast ook veel waarschijnlijker...
Ik maak me niet zo heel veel zorgen, ik wil alleen weten hoe ik het aan moet pakken
Zeker, ga ik doen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Even contact opnemen met je rechtsbijstand. zoals gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |