abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:01:40 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112827372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt. Vind mijn dochter dagelijks alleen verzorgen nog wel het ergste. Kan niet meer met hem overleggen over se opvoeding, hij vibd dat hij alleen hoeft op te voeden in zijn weekend. Ik mis zijn gezelschap, zijn raad, zijn grapjes enz. Maar de negatieve dingen mis ik dan weer niet. Het gaat met ups and downs, maar het gaat wel steeds beter.

And indeed, this too shall pass ;)
Dat lijkt mij ook lastig, als je samen een kind hebt en je staat daar ineens zowat alleen voor.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:11:53 #252
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112827793
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt. Vind mijn dochter dagelijks alleen verzorgen nog wel het ergste. Kan niet meer met hem overleggen over se opvoeding, hij vibd dat hij alleen hoeft op te voeden in zijn weekend. Ik mis zijn gezelschap, zijn raad, zijn grapjes enz. Maar de negatieve dingen mis ik dan weer niet. Het gaat met ups and downs, maar het gaat wel steeds beter.

And indeed, this too shall pass ;)
Dat is ook heel erg moeilijk. Waar je eerst samen de beslissingen over nam (en een klankbord had indien niet "vanzelf sprekend"), moet je dit nu alleen doen. Kinderen zijn daarintegen flexibel, die buigen mee als je het zelf ook ff niet weet ;)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112828245
Ja het is heel lastig. Vooral omdat ze het er heel moeilijk mee heeft, en dus erg dwars en verdrietig is soms. Ze snapt het niet, ik zelf ook niet. Probeer zo goed als ik kan om haar te helpen, met haar te praten, leuke dingen doen, enz. Gaat gelukkig ook steeds beter :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:47:01 #254
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112829159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef LaLouchi het volgende:
Ja het is heel lastig. Vooral omdat ze het er heel moeilijk mee heeft, en dus erg dwars en verdrietig is soms. Ze snapt het niet, ik zelf ook niet. Probeer zo goed als ik kan om haar te helpen, met haar te praten, leuke dingen doen, enz. Gaat gelukkig ook steeds beter :)
Praat papa er ook over met haar? Of ziet ze hem op het moment helemaal niet?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112829439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Een breuk van een relatie (op welke manier dan ook) is voor niemand hetzelfde. Dagelijkse dingen alleen doen voor het eerst (zoals de boodschappen, koken voor jezelf, verjaardagen enz.) zijn vreselijk in de eerste maand(en).

Maar zoals Eckhart zei: "This too shall pass" :)
Echt he. Een goede vriend zei tegen mij: "Vergeet die dame"
En terwijl ik rond me kijk zie ik overal leuke mooie dames rondlopen en is het waar wat ie zegt.

T is niet dat ik er nog veel mee zit dat ze me gedumpt heeft met al die nare gevoelens, de herinneringen zijn nog vers en het heeft teveel voor me betekent om het stoïcijns allemaal maar te verwerpen.

Blijkbaar heb ik veel zin in het leven en maak ik mooie plannen maar verdorie toch, wat is er nou man? :( Zomaar van me weglopen. En al die mooie plannen dan?

Maar goed, het klopt wel. Toen het me na maanden lukte om mijn vorige ex los te laten en me te storten op mijn eigen leven, overkwam het me weer. In het begin is het enkel lastig voor te stellen.

Gewoon doorgaan en uiteindelijk merk je het vanzelf.
pi_112829866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Praat papa er ook over met haar? Of ziet ze hem op het moment helemaal niet?
Ze ziet hem om het weekend en hij belt af en toe. Dan gaat hij leuke dingen met haar doen, maar nooit alleen met haar altijd met zijn ouders erbij. Verder praat hij er niet met haar over, omdat hij denkt dat ik erover lieg dat ze het moeilijk heeft. Dat is omdat ze het tegen hem niet durft te zeggen omdat ze dan bang is dat hij haar niet meer op wil halen. Ik zie niet in waarom ik erover.zou liegen, maargoed hij is daarvan overtuigd, en praat er dus niet met haar over. Beetje struisvogwl politiek. Maar daar heeft hij vooral mijn dochter mee, en dat is frustrerend.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:06:44 #257
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112832421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ze ziet hem om het weekend en hij belt af en toe. Dan gaat hij leuke dingen met haar doen, maar nooit alleen met haar altijd met zijn ouders erbij. Verder praat hij er niet met haar over, omdat hij denkt dat ik erover lieg dat ze het moeilijk heeft. Dat is omdat ze het tegen hem niet durft te zeggen omdat ze dan bang is dat hij haar niet meer op wil halen. Ik zie niet in waarom ik erover.zou liegen, maargoed hij is daarvan overtuigd, en praat er dus niet met haar over. Beetje struisvogwl politiek. Maar daar heeft hij vooral mijn dochter mee, en dat is frustrerend.
Papa zal het goed in de gaten moeten houden dat ie er ook met zijn dochter over praat. Dat hij 'alleen-tijd' met haar doorbrengt en zij zich op haar gemak voelt bij hem. Ondanks wat er gebeurd is tussen papa en mama, zij er altijd tot toe zal doen voor hen. Dat zij belangrijk is.

Vind het goed van je dat jij er wel over praat met haar, want er is niets ergers dan een kind gevangen tussen 2 ouders die ruzie hebben met elkaar over een scheiding/break-up (spreek uit ervaring)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112833387
Weet ik. Komt mijn frustratie ook vandaan. Mijn ouders konden elkaars bloed wel drinken toen ze gingen schriden, heb ik.zelf ook de nodige klappen aan over gehouden. Ik weet hoe belangrijk steun van beide ouders is, hij onderschat dat. Heeft ook niet echt voor ons huwelijk gevochten. Vandaar het onbegrip.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:44:33 #259
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_112834128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef LaLouchi het volgende:
Weet ik. Komt mijn frustratie ook vandaan. Mijn ouders konden elkaars bloed wel drinken toen ze gingen schriden, heb ik.zelf ook de nodige klappen aan over gehouden. Ik weet hoe belangrijk steun van beide ouders is, hij onderschat dat. Heeft ook niet echt voor ons huwelijk gevochten. Vandaar het onbegrip.
Kan me heel goed voorstellen.

Hebben jullie ook hulp bij de scheiding aangevraagd?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_112834496
Ik wilde graag in therapie, hij weigerd elke vorm van hulp. Ook gesprekken met zijn 2en staat hij negatief tegenover. We wonen nu al 3 maanden uit elkaar, maar er is nog steeds niks officieels geregeld. Mijn maatschappelijk werker geeft als advies dat ik ook bog geen advocaat in moet schakelen omdat ex.zoveel tegenstrijdige dingen zegt. En het is raar dat hij persee wil scheiden maar daar niks voor onderneemt. Ik ben wel zelf met mijn dochter in gesprek mrt maatschappelijk werk.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:47 #261
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112836476
pi_112836664
past idd wel bij mijn situatie ja.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:19 #263
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_112836780
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef Gladif het volgende:
past idd wel bij mijn situatie ja.
Mijne ook, behalve dat ze gewoon lief blijft doen, zegt dat ik niks fout heb gedaan en dat alles leuk was.
pi_112837553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Mijne ook, behalve dat ze gewoon lief blijft doen, zegt dat ik niks fout heb gedaan en dat alles leuk was.
Heb het idee dat in mijn geval zij niet realiseert wat ze allemaal aan het doen is. Ze praat het allemaal goed door te zeggen dat haar gevoel dit zegt. Verder doet ze alsof het allemaal gewoon cool is tussen ons..
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:32:41 #265
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112842816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Mindfulness al eens geprobeerd?

Dat hoeft totaal niet zweverig te zijn (kun je wel altijd maken natuurlijk), maar wellicht helpt het inzicht te geven vanuit het gevoel i.p.v. vanuit het hoofd?
nee, maar ga dat wel doen... zie:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ben je net als ik een pessimist en een Zwart/Wit Denker? Ik neig er persoonlijk erg naar om dingen te over analyseren en i.c.m. mijn pessimise kan dit leiden tot malen etc. Ik ga binnenkort eens kijken bij een cursus mindfullness om geestelijk wat rust te kunnen krijgen. Bij mij is het tevens voor wat meer rust te krijgen op het werk, maar ik denk dat het wel kan helpen op andere vlakken :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_112845214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Dan is het juist een bitch toch? Deed die van mij ook. Ik ren de hele tijd achter dr reet aan met suggesties als citytrip, hiken, zeevissen, what ever. Vervolgens dumpt ze me en mailt een week later dat ze graaaaag allemaal toffe dingen met me wil doen.

Royal sadness :')
pi_112846571
Ik zal waarschijnlijk een tijdje niet posten, misschien krijgen sommige van jullie nog wel PM-DM van mij.

:( x 1 miljard en zelfde aantal :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112847163
Kan niet, ik moet nog altijd rekening houden met het feit dat er bepaalde mensen zijn die mee kunnen lezen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:11:11 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112849990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef QEX het volgende:
Kan niet, ik moet nog altijd rekening houden met het feit dat er bepaalde mensen zijn die mee kunnen lezen.
1 reactie van mij aan deze(!!!!!!!) kant... Knufffffffff
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:06:22 #271
103012 Nies
Die hekse
pi_112853415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef QEX het volgende:
Ik zal waarschijnlijk een tijdje niet posten, misschien krijgen sommige van jullie nog wel PM-DM van mij.

Hoe dan ook; Sterkte!!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:37:42 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112855264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef QEX het volgende:

Deur staat open.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112881699
Ik vraag me sterk af of ex wel negrijpt wat de impact is van dit gedoe. Hij ontneemt mijn dochter al haar zekerheden zonder daar uberhaupt over gepraat te hebben. Het lijkt mij toch dat dat het minsye is wat hij kan doen, ongeacht wat daar uitkomt. Hij zit nu al twee weken na te denken of wij open en eerlijke gesprekken kunnen hebben voor we besluiten wat we gaan doen. In het brlang van mijn dochter, en voor onze eigen verwerking. Daar is toch totaal niks mee te verliezen? Deze periode duurt zo alleen maar langer, en er word ook nog eens niks geregeld. Als je dan zo graag wil, maakt het je toch ook niet uit dat ik nog wil praten? Ik snap niks van doe jongen meer. Is het nou.twijfel of laksheid, of gewoon omdat hij weet dat hij enorm in de schulden komt met een scheiding. Dat laatste denk ik niet want hij gaf nooit om grld, maar dit opperde maatschappelijk werk. Hou die optie dus ook open. Mijn geduld raakt wel langzaam op moet ik zeggen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:38:20 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112881775
Bij elkaar blijven om het geld is OOK geen optie. Verstandshuwelijken werken niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112882019
Klopt ook, maar misschien dat hij dat dan zo doet om nog die schulden even uit te stellen. Ik zelf hou er geen schuldrn aan over, dat staat zo vast door bepaalde regelingen. Dus dat is zeker de reden niet. Verder vind ik gewoon echt dat er eens gepraat moet worden. Niet 1 gesprekje zoals hij wil, want dat werkt niet. Gewoon een aantal goede gesprekken, en daarna samen beslissen wat doen we. Dat is verstandigste om te doen ivm onze dochter. De liefde is er nog, enkel wat problrmen die op te lossen zijn. Maar hij blijft zo stug doen. Nou denk ik dan, regel het dan wat let je? Dat begrijp ik dus niet. Dan praat je toch om het echt zeker te weten. Ik vind het zo onverantwoordelijk en onvolwassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')