Whut?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
melk heb ik ook weleens gebruikt ja
Maar bef jij na het toevoegen van de melk ook nog? Ik gebruik altijd melk van de AH.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
melk heb ik ook weleens gebruikt ja
en yoghurt
Ik heb gelezen dat mannen minder zin in seks krijgen na het nemen van alcohol. Dit zou mijn hele weekend verpesten, dus dat risico neem ik liever niet.quote:
De eerste bruikbare tipquote:
Dat dacht Robert M ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:42 schreef HappyBob het volgende:
Vrouwen diggen chocola, dus wie weet lok ik daar zelfs nog een vrouw van vlees en bloed mee naar binnen.
Lekker plakkerig.quote:
Nee het is niet jammer, Het is gewoon een historische feit dat er altijd Albanezen hebben gewoont in Kosovo. Zelfs in Nis waren er Albanezen als je ottomaanse kaarten bekijkt, maar uitgeroeid door slaven. hahaha wil je zeggen als er ook oorlog komt dat jullie die winnen ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Albanezen zijn niet hetzelfde als Kosovaren
Moet ik dit eerst nog mengen met water, of kan ik dit direct vanuit de fles in haar vagina schenken?quote:
Welke geur? En voor welk doeleinde? Ik geloof namelijk niet dat de opblaaspop onder mijn bed beschikt over een reukvermogen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iets doen aan de penetrante geur op je lichaam.
die miste ik ja!quote:
Gast, wtf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee het is niet jammer, Het is gewoon een historische feit dat er altijd Albanezen hebben gewoont in Kosovo. Zelfs in Nis waren er Albanezen als je ottomaanse kaarten bekijkt, maar uitgeroeid door slaven. hahaha wil je zeggen als er ook oorlog komt dat jullie die winnen ?
Nu Albanie een Navo-Land is met moderne wapens en Kosovo eigen leger heeft. Het lukte jullie niet eens toen Kosovo nog Servie was, Laat staan nu nog iets veroveren. Dat kost geld, mensen, en nog meer dramma.
Om vervolgens heerlijk je eigen pis weg te slurpen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:40 schreef marcotm het volgende:
Je kan dr toch gewoon eerst volpissen? Doe ik altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |