Ik word daar altijd zo kotsmisselijk van he. Kijk, ik vind het iets heel anders als iemand met maatje 54 zich in een maatje 40 probeert te proppen, maar je ziet er hartstikke leuk uit, prachtig gezichtje en écht een superleuke persoonlijkheid. En bovenalles ook gewoon mens met gevoel. Echtquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Mss het volgende:
Mja weet je, ik ben zo ontzettend vaak vernederd, voor lul gezet en zelfs bedreigd door mensen die blijkbaar aanstoot nemen aan mijn uiterlijk, dat ik er niet meer van op kijk. Soms calculeer ik ook dingen in. Ik probeer bijvoorbeeld zoveel mogelijk te vermijden om langs grote groepen puberjongens te lopen of fietsen. Op een gegeven moment pik je de mensen waarvan je het vermoeden heb dat ze nog wel eens wat zouden kunnen zeggen eruit, en die ontloop ik zoveel mogelijk. Helaas is het niet altijd mogelijk.
Ooh dan had ik toch goed gerekend, maar dat kon niet rijmen in mijn hoofd want het is dan best wel een flinke buikquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog geen 3 maanden(bijna 11 weken)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
En nee Trix, niet n.a.v. jouw foto, maar n.a.v. van je yo momma! Ik vind je mooooi.
Daar heb je dan ook heel erg gelijk inquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan had ik toch goed gerekend, maar dat kon niet rijmen in mijn hoofd want het is dan best wel een flinke buik
Wat leuk
Ik begrijp het ook niet. Ik weet van mezelf dat ik best tof ben, en mijn omgeving reageert ook altijd met verbazing. Ik vind het alleen zo kut dat het me zo aangrijpt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo kotsmisselijk van he. Kijk, ik vind het iets heel anders als iemand met maatje 54 zich in een maatje 40 probeert te proppen, maar je ziet er hardstikke leuk uit, prachtig gezichtje en écht een superleuke persoonlijkheid. En bovenalles ook gewoon mens met gevoel. Echt
Daar ken ik er ook een paar vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wow Inca, wat een buik!Prachtig!
![]()
Mijn collega is 25 weken zwanger maar je ziet het eigenlijk nog steeds niet echt.. Degene die met haar een kantoor deelt hoorde het vrijdag van iemand en hij was super verrast want wist van niks
Dat dat je raakt is niet heel gek toch lieffie? Ik heb een heel pand vol collega's die me leuk vinden, maar die ene die een hekel aan me heeft heeft me vanochtend ook weer aan het janken gekregen. Het raakt je omdat het oneerlijk is en niet waar is en er is niks dat je ertegen kunt doen. Machteloosheid is iets dat je heel erg zeer kan doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ik weet van mezelf dat ik best tof ben, en mijn omgeving reageert ook altijd met verbazing. Ik vind het alleen zo kut dat het me zo aangrijpt.
Wat ik op de meet ook vertelde, met het laatste huisfeest hier. Dan zitten er 3 wildvreemde jongens te kloten, en dan wil ik het liefst in bed gaan liggen, terwijl er letterlijk gewoon een keuken vol met mensen is die mij wel heel leuk vinden. Ik zou zo graag willen dat ik er wat meer schijt aan kan hebben, dat ik gewoon lol kan hebben met al mn vrienden.
Maar dat is logisch hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ik weet van mezelf dat ik best tof ben, en mijn omgeving reageert ook altijd met verbazing. Ik vind het alleen zo kut dat het me zo aangrijpt.
Wat ik op de meet ook vertelde, met het laatste huisfeest hier. Dan zitten er 3 wildvreemde jongens te kloten, en dan wil ik het liefst in bed gaan liggen, terwijl er letterlijk gewoon een keuken vol met mensen is die mij wel heel leuk vinden. Ik zou zo graag willen dat ik er wat meer schijt aan kan hebben, dat ik gewoon lol kan hebben met al mn vrienden.
Totaal wel.. En kracht, jah, kweenie.. Het ging gewoon zo, ofzoietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef Mss het volgende:
De achtste al? Wow, wat een kracht heb jij Inca
Dat waren dus ook gewoon een stelletje idioten die de volgende keer je huis niet meer in komen. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef megamandy het volgende:
Ik ben daar heel dubbel inaan de ene kant ben ik heel sterk en doe ik alles wat ik zelf wil zonder mij dan ook maar iets aan te trekken van wat andere mensen denken.
Aan de andere kant kan ik echt geen complimentjes aannemen en ben ik snel gekwetst.En zelf snap ik er helemaal niets van.
Mwehehe ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dat is logisch hooren helemaal als het op zo'n kwetsende manier wordt gedaan. Als 100 mensen zeggen: 'Je bent prachtig' maar 1 iemand zegt 'Je hebt een dikke buik
' dan zit ik de volgende dag buikspieroefeningen te doen bij wijze van
Sommige mensen (en vooral jonge jongens) zijn gewoon lomp.
Nu wel ja.. Zal ik er over een jaar of anderhalf nog eens een foto van posten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef RenRen- het volgende:
En Inca, mooiJouw tieten zijn perky-er dan de mijne
Zal ik eens tieten posten na mijn eerste kind, ze zijn nu al half-way mijn navelquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu wel ja.. Zal ik er over een jaar of anderhalf nog eens een foto van posten?nee, never ind, dan durf ik niet meer want dan heb ik theezakjes
Dát. Ik zou die mensen het huis uit sturen, ook al is het bezoek van een huisgenoot, maar je hoort zeker niet vernederd te worden in je eigen huisquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat waren dus ook gewoon een stelletje idioten die de volgende keer je huis niet meer in komen. Dat is duidelijk.
Als je zwanger bent van de tweede ok? Die hormonen liften de hele handel jongequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal ik eens tieten posten na mijn eerste kind, ze zijn nu al half-way mijn navel
Oh serieus?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je zwanger bent van de tweede ok? Die hormonen liften de hele handel jongemijn melkfabriek was niet bepaald het aanzien meer waard tot de hormonen weer inkickten
melkklieren ftw
Nee, dat, jij moet je veilig voelen daar, en als het goed is vindt je huisgenoot dat ook...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dát. Ik zou die mensen het huis uit sturen, ook al is het bezoek van een huisgenoot, maar je hoort zeker niet vernederd te worden in je eigen huishet lef
![]()
Ooh Inca je buik
Ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dát. Ik zou die mensen het huis uit sturen, ook al is het bezoek van een huisgenoot, maar je hoort zeker niet vernederd te worden in je eigen huishet lef
![]()
Ooh Inca je buik
Aaahh, liefquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Incabuik
En zo grappig, zwager naderhand vragen of je zwanger was of niet, want hij durfde het niet te vragen.
Trustequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit alweer te knikkebollen![]()
Truste you guys
Hysterisch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en even tussendoor: CC Sugarplum Fairy![]()
Waar is dat ook alweer van? Ik ken dat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet al een goede 5 minuten oncontroleerbaar lachen
Dafuq?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet al een goede 5 minuten oncontroleerbaar lachen
Geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van? Ik ken dat!
Dat is echt een best lang filmpje iets origineel. ff zoeken!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is echt een best lang filmpje iets origineel. ff zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |