Kom jij misschien uit Bladel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Andyy het volgende:
Huur wat negroïde mannen en laat je dragen.
Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
op de fiets, dat doet niemand omdat ze allemaal hip willen doen
Ja, en degenen die dat wel doen zijn vaak de vriendloze goths die geen meisje kunnen krijgen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
op de fiets, dat doet niemand omdat ze allemaal hip willen doen
Maar wel een witte bikkels huren. (strippers)quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef rowinesli het volgende:
[..]
Kom jij misschien uit Bladel?want bij ons op school hadden 2 jongens ook al dat idee.
ze kwamen naar mij toe en zeiden "laten we allemaal gedraagd worden door een prive-neger"
maar die kun je volgens mij niet huren ^^
quote:
altijd zo bagger dat die feesten VOOR het examen zijn. Godverdomme dat kan je toch neit fatsoenlijk feesten...quote:
truequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
wat een mongolen die dat bedacht hebben... heb je nog zorgen over de examens enzo... gewoon daarna doen. Dan ben je pas lekker vrij.
"Maar dan is het niet leuk voor de gezakten"quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
wat een mongolen die dat bedacht hebben... heb je nog zorgen over de examens enzo... gewoon daarna doen. Dan ben je pas lekker vrij.
juist wel. die hebben des te meer reden om het verdriet weg te drinken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Maar dan is het niet leuk voor de gezakten"
ga dan nu gewoon mee met mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef trovey het volgende:
Kom nog uit het tijdperk zonder gala's, gewoon een zuipfeest na de examenuitslag.
31 jaar na dato?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Basxt het volgende:
[..]
ga dan nu gewoon mee met mensen die je niet kent.
zeg dat je een oud docent bentquote:
Nee, wel op een andere manier op een school gewerkt.quote:
congierge?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, wel op een andere manier op een school gewerkt.
Nee, financiënquote:
te ingewikkeldquote:
Dacht ik al.quote:
quote:
Tis nooit goed.quote:
ik moest nog editenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |