Wat heeft die voetbal ermee te maken? Ze kunnen toch ook een andere pakken?quote:
Dus? Een groepsduel dat nergens omgaat (want 1e) vs FINALE-DAG TOPCHEF!!!!!quote:
6quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Begint die wedstrijd niet pas om een uur of 20?
Oh, naja, dan nog vind ik het raarquote:
Ze zijn gewoon bang voor zwaar lage kijkcijfers.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus? Een groepsduel dat nergens omgaat (want 1e) vs FINALE-DAG TOPCHEF!!!!!
Nog lager?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang voor zwaar lage kijkcijfers.
lekker genieten van Polen - Griekenland...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang voor zwaar lage kijkcijfers.
Jaquote:
omdat de kaart kapot is...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Susi het volgende:
Ik heb wat gemist, hoezo is het doorgestoken kaart ?
We zijn niet de enige?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Topchef heeft prima kijkcijfers. Vandaar ook weer een extra seizoen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Topchef heeft prima kijkcijfers. Vandaar ook weer een extra seizoen.
Is mij ook niet duidelijk. Tot nu toe vind ik Tamara een prima chef.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Susi het volgende:
Ik heb wat gemist, hoezo is het doorgestoken kaart ?
Gezien het aantal DM's dat hij gaat krijgen bij leuke gifjes.... heeftie weinig keusquote:
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gezien het aantal DM's dat hij gaat krijgen bij leuke gifjes.... heeftie weinig keus
Super, dank je wel alvast!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, iig minder intensief denk ik. Maar pm'en voor een gifje kan altijd.
Misschien post ik wel undercover onder een andere naam.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]![]()
Gewoon weer lekker erbij zijn joh, leuk, zo'n vaste club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |