SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Het aantal notes zegt niks. Toen ik nog notes kon inzien (alweer een jaartje of 7 geleden) kregen users gewoon voor de grap notes. Moderators gaven elkaar ook voor de grap notes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt 31 notes gekregen van onze moderators.
Die is flauw...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Waarom weten homo's zo veel van mode? Omdat ze jaren in de kast hebben gezeten!
Gaarne. Dit is iets teveel wennen zo.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt 31 notes gekregen van onze moderators.
Muis hebben?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gaarne. Dit is iets teveel wennen zo.
Whut?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, IHA heeft een blik Seth Gaaikemaatjes open getrokken zie ik....
Met spek?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand trek in pannenkoeken? Ik ga ze nu maken.
als je dat nu een uurtje eerder had gevraagdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand trek in pannenkoeken? Ik ga ze nu maken.
Ik heb een fietsende muis voor je gevangen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gaarne. Dit is iets teveel wennen zo.
Ik heb speciaal spek ingekochtquote:
Dan had je een uur eerder gekomen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
als je dat nu een uurtje eerder had gevraagd
Ken je Seth niet? Dat was een cabaretier.quote:
Zoals mijn moeder gisteren tegen mijn zus zei:quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kingtoppie! Hoe kom je aan 31 notes? Ik heb er nog nooit één gehad, en ik ben nu doorgaans toch niet de meest subtiele, zachtzinnige reageerder.
Hoe doe je dat?
Schoppen tegen de mods dus, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder gisteren tegen mijn zus zei:
kingtoppie heeft een antipathie voor macht(misbruik)
Nee. Maar ik snap niet wat je ermee bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ken je Seth niet? Dat was een cabaretier.
Nee, dat zie je goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Schoppen tegen de mods dus, of zie ik dat verkeerd?
Dat is geen muis, dat is een ei!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een fietsende muis voor je gevangen.
[ afbeelding ]
Ik schop niet zo snel, ik haat vind het niet zo leuk wanneer er onredelijk wordt gedaan en dat laat ik vaak gewoon goed blijken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Schoppen tegen de mods dus, of zie ik dat verkeerd?
Seth Gaaikema had/heeft nogal een reputatie opgebouwd wat betreft het gebruik van flauwe grappenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee. Maar ik snap niet wat je ermee bedoelt
Leuk leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
De buurman heeft net m'n pakketje bezorgd.Nu kan ik eindelijk genieten van m'n boeken.
1. Handboek Managementvaardigheden - Robert Quinn
2. Grip op je loopbaan - Henny Driessen
3. Hoe ontwikkel ik mijn competenties? - Pieter Somberg
4. Ontdek je creativiteit - Guy Claxton
5. Knetterdruk - Petra Megens
6. De (on)betrouwbaarheid van informatie - Jan Bakker
7. Succesvol zijn en blijven - Jerry Porras
8. Zes waarde-insignes - Edward de Bono
9. Onderhandelen is kinderspel - Bill Adler
10. Niet doen! - Arend Jan Hoek
Ik heb eigenlijk nog altijd geen idee hoe dat nu hier gaat in dat jaartje dat ik nu meepost. Ik zat altijd op een ander forum waar nauwelijks gemodereerd werd, maar dat ging er niet al te zachtzinnig aan toe vaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik schop niet zo snel, ik haat vind het niet zo leuk wanneer er onredelijk wordt gedaan en dat laat ik vaak gewoon goed blijken.
Maar nu zijn het meer vooroordelen, krijg nu heel snel een note en mensen gaan er maar vanuit dat ik trap zonder reden ofzo.
Ik vind het tamelijk onmogelijk dat ik zo snel notes krijg (Net als dernet)quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog altijd geen idee hoe dat nu hier gaat in dat jaartje dat ik nu meepost. Ik zat altijd op een ander forum waar nauwelijks gemodereerd werd, maar dat ging er niet al te zachtzinnig aan toe vaak.
Lees jij ze ook echt uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
De buurman heeft net m'n pakketje bezorgd.Nu kan ik eindelijk genieten van m'n boeken.
1. Handboek Managementvaardigheden - Robert Quinn
2. Grip op je loopbaan - Henny Driessen
3. Hoe ontwikkel ik mijn competenties? - Pieter Somberg
4. Ontdek je creativiteit - Guy Claxton
5. Knetterdruk - Petra Megens
6. De (on)betrouwbaarheid van informatie - Jan Bakker
7. Succesvol zijn en blijven - Jerry Porras
8. Zes waarde-insignes - Edward de Bono
9. Onderhandelen is kinderspel - Bill Adler
10. Niet doen! - Arend Jan Hoek
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ''de principes van marketing - phillip kotler''
Misschien kunnen we een keer boeken uitlenen sylvesterrr?
Lijkt mij prima. Dit is het begin van mijn verzameling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ''de principes van marketing - phillip kotler''
Misschien kunnen we een keer boeken uitlenen sylvesterrr?
Wow! je hebt gelijk... kijk net even naar buiten, maar het Einde der Tijden lijkt te naderen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
buurman wordt het bij jou ook zo donker?
Hier in Utrecht schijnt de zon.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow! je hebt gelijk... kijk net even naar buiten, maar het Einde der Tijden lijkt te naderen...
Das inderdaad goedkoopquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.managementboek(...)nten-diverse-auteurs
Echt spotgoedkoop, ik MOEST wel bestellen.
Eindelijk! Jij rotweer en ik zon!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow! je hebt gelijk... kijk net even naar buiten, maar het Einde der Tijden lijkt te naderen...
hij lijkt hier over te waaien....heb hem doorgestuurd naar jouquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer achter de pc. Dat tikt nét effe wat fijner, conservatieve oude sok die ik ben.
Het is dan enkele goede collega's van me op FB hebben aangegeven dat ze dat pakket hebben besteld, anders zou ik het ook niet weten.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer achter de pc. Dat tikt nét effe wat fijner, conservatieve oude sok die ik ben.
Staat er geen ark op Ebay? Veul makkelijker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben jullie allemaal zon? Ik kan zo een ark gaan bouwen, naar het zich laat aanzien...
Ik heb er veel! Wat zoek je?quote:
Toch mooi, dat je dat tegenwoordig met boeken kunt doen. Geeft je wel inzicht in het waarom de gemiddelde levensverwachting een paar duizend jaar geleden zo laag lag, met die kleitabletten.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch mooi, dat je dat tegenwoordig met boeken kunt doen. Geeft je wel inzicht in het waarom de gemiddelde levensverwachting een paar duizend jaar geleden zo laag lag, met die kleitabletten.
Lag je niet onder de brievenbus met een verbrijzelde schedel, had je wel een paar blauwe teennagels als zo'n download eenmaal afgerond was.
Probeer ''big dumb sex'' eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd voor donkere-lucht-muziek dan maar:
Ben ik een perfectionist?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/optimalist/1001004010209985/
Dit is zooo jouw boek
Ik deel mijn bed niet met harige, Oost-Duitse vrouwenquote:
Liedje van soundgardenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed niet met harige, Oost-Duitse vrouwen
Ja. Zo goed dat ik hem niet meer kan verlengen bij de biebquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Helaas/Gelukkig wel, afhankelijk van de situatie.
Is het echt een goed boek?
Hehe, like i didn't knowquote:
Vind die band eigenlijk zo boeiendquote:
Lees je 'm zo vaak, of lees je langzaam?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Zo goed dat ik hem niet meer kan verlengen bij de bieb
Nee. Heb em net gespot in de bieb en begon te laat met lezen. Max is 3 wekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees je 'm zo vaak, of lees je langzaam?
Verlengen geen optie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee. Heb em net gespot in de bieb en begon te laat met lezen. Max is 3 weken
Zal wel niet mogen als het zo'n gewild boek is.quote:
Ik heb hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Optimalist van Tal Ben Shahar.
Zeg maar de midden weg tussen perfectionisme laksheid...
dus als we op jou letten hoeven we het boek niet meer te lezen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het
Ik ben super laks, maar kan ook redelijk perfectionistisch zijn.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dus als we op jou letten hoeven we het boek niet meer te lezen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
vraag me af of dat wel goed komt![]()
of zit ik nu in de vooroordelen
wil ik dat wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Op het moment ben ik best wel perfectionistisch bezig met mijn lichaam
Ik ook, ik drink bierquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Op het moment ben ik best wel perfectionistisch bezig met mijn lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |