Nou nou nou nou nou zeg. Je laat je nu alweer kennen, bitje met ziektes gooien. Zo wordt je hier nooit geaccepteerd.quote:
Ah, je bent er zo eentje. Ik ben zelf ook een Nederlander van Turkse komaf en ik heb écht een hekel aan Turken zoals jij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Weetje wat, laat het maar zien, kijken hoe Turken over jullie KANKER Nederlanders denken!?
Nou nou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Xonarial het volgende:
[..]
Weetje wat, laat het maar zien, kijken hoe Turken over jullie KANKER Nederlanders denken!?
Doei!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
Rot toch op sukkels, ik heb genoeg meegemaakt en dan dit nog. Ik ben het echt zat.
Alsof ik al geaccepteerd was.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou zeg. Je laat je nu alweer kennen, bitje met ziektes gooien. Zo wordt je hier nooit geaccepteerd.
Neurie de intro van GTST even en je zorgen zijn weer overquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
Rot toch op sukkels, ik heb genoeg meegemaakt en dan dit nog. Ik ben het echt zat.
Op deze manier kom je er niet hoor. Enigszins wat netter taalgebruik zou gewenst zijn, het is tenslotte wel FOK!quote:
Luister, ik heb je hier een normaal antwoord gegeven. Wellicht is het beter inderdaad dat je je heil ergens anders zoekt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
Ja met een stuk touw en een hoge boom.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Luister, ik heb je hier een normaal antwoord gegeven. Wellicht is het beter inderdaad dat je je heil ergens anders zoekt.
Meid tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
De tijd van onbezorgheid is voorbijijijijeeeijijijquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Neurie de intro van GTST even en je zorgen zijn weer over![]()
²
Omdat jouw post nogal negatief was maybe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Xonarial het volgende:
Het gaan om de principe en niet om het snoepje! Waarom moeten mensen ineens zo negatief zijn!?
Genoeg meegemaakt, jezus, als dit je hoogtepunt is kan je maar beter een spoorboekje gaan kopen en vast een trein uitzoekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Genoeg meegemaakt, jezus, als dit je hoogtepunt is kan je maar beter een spoorboekje gaan kopen en vast een trein uitzoeken
Had dan t forum doorgelezen, dan was je erachter gekomen dat het niet handig is het hier te plaatsenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Xonarial het volgende:
sssssshtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef nipeng het volgende:
Weet je wat het grappige is beste Xonarial...
Je bent zelf ook een nederlander of niet soms?
Neen, maar een iets subjectiever onderwerp was beter geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef Xonarial het volgende:
Moet een geregistreerde persoon altijd iets positiefs posten dan!?
Lijkt het je niet logisch dan!?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef Starm het volgende:
[..]
Had dan t forum doorgelezen, dan was je erachter gekomen dat het niet handig is het hier te plaatsen
Hoezo is dit niet subjectief?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neen, maar een iets subjectiever onderwerp was beter geweest.
Nee, general chat gaat over vanalles en nog wat in positieve zin. Voor algemene klachten ga je naar KLB, voor relatieproblemen in wat voor context ook ga je naar R&P.quote:
Kijk, ik snap dat je geïrriteerd bent door de antwoorden. Waarschijnlijk niet wat je verwachtte. Alleen is het te makkelijk om weg te lopen en te schelden. (Ja, het is net zo makkelijk om 'negatief' te reageren in dit topic.)quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Xonarial het volgende:
Het gaan om de principe en niet om het snoepje! Waarom moeten mensen ineens zo negatief zijn!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |