Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Live de training van Oranje, voor de geïnteresseerden
Zag laatst ook stukje van zo'n training, die commentatoren zijn kapot irritantquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol ze gaan commentaar op de training geven
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat is een begin, Tax eraf gehaald?
Gerrit,ik ken jequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol ze gaan commentaar op de training geven
?quote:
Ook nog 1.90 lang, jammer van die pace (was 60 toch) anders misschien wel genomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Die stats van IF Diarra..dat is gewoon een CB
Even weghalen die quote als je wil, haal ik ook de post wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nu gaan meelezers dat ook doen![]()
. Nieuwe handel zoeken.
is nog maar 10k waard these days. Tenzij 41212.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Net 2 Vicente Sanchezzen voor 9,6k gekocht, gaan eruit voor 15k
41212 is 'iequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is nog maar 10k waard these days. Tenzij 41212.
In welk systeem?quote:
2 spitsen (3-5-2). Ik heb Natale nu, vreselijk goed schot, maar hij wordt zo makkelijk van de bal gezetquote:
Ik stop wanneer fifa 12 is verkocht, dus tot die tijd kan ik nog spelen. Ik heb 10k die ik eigenlijk moet reserveren voor het toernooi. Aangezien ik wel kan handelen, kan ik dat wel uitbreiden. Heb er alleen weinig zin in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ga je dan toch niet stoppen?
Niet zo handig na die verkoop.
Dan is Cavani wel een goed alternatief. Heb hem in 4-3-2-1, 4-2-2-2 en 3-5-2 gehad en overal is hij wel goed eigenlijk. Hernandez is ook erg goed, maar dat is wel de Agbonlahor van de Serie Aquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
2 spitsen (3-5-2). Ik heb Natale nu, vreselijk goed schot, maar hij wordt zo makkelijk van de bal gezet
Ik probeer Cavani wel uit. Hernandez is een beest ja, maar ik vond het niet leuk om het 'm te spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is Cavani wel een goed alternatief. Heb hem in 4-3-2-1, 4-2-2-2 en 3-5-2 gehad en overal is hij wel goed eigenlijk. Hernandez is ook erg goed, maar dat is wel de Agbonlahor van de Serie A
ook vaak last van ja, beeld blijft ineens gewoon hangenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn fifa loopt ALTIJD vast de laatste tijd als ik uit FUT ga. Dan zie ik in de Arena opeens Kaka en ik kan dan niets meer doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
Castaignos voor 750
even offtopic : wie heeft een lekker house nummer? (zoiets als hardwell, of swedish house mafia)
hak, hak hak, in mijn trainingspak... Gabberliedquote:
Niks mis met gabbersquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hak, hak hak, in mijn trainingspak... Gabberlied
Dat zeg ik ook niet.quote:
En dubstep?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Alleen niet mijn soort..
Castaignos voor 750
even offtopic : wie heeft een lekker house nummer? (zoiets als hardwell, of swedish house mafia)
Is bijna bij elk TOTY gebeurd lijkt het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
Hoezo zijn veel BBVA TOTY spelers duurder geworden deze week
quote:
Nee, kan niet op m'n PS3. Poker vroeg 't net ook al, ik ben er vanavond of vanavond laat wel denk ik.quote:
Castaignos voor 750
Ik lig in een deuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig als je dit hebt als je op je console in FUT gaat, dan staat er zo'n rood vakje achter 'Trade Pile' met 27 ofzo.
gewoon via spotifyquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Chabalala het volgende:
[..]
Nummer is ook nog eens gratis te downloaden via zijn soundcloud
Ja is inderdaad een lekker nummer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit wel een lekker nummer! Ik weet niet meer wie een house nummer zocht.
Ken ik allemaal welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja is inderdaad een lekker nummer.
Zoek maar is op :
Hardwell - Spaceman
Hardwell - Cobra.
Oke, wat vind jij van die 2 nummers?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ken ik allemaal welIk luister veel muziek dus ken ook veel nummers
Piemelbijter.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk! [ afbeelding ] Wat vreselijk hilarisch [ afbeelding ]
80 wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
Ik kan beter nog even wachten met Iniesta kopen of niet? Hij zal komend uur wel onder of rond de 80 komen!
80 volt!quote:
Spaceman vind ik niet zo, Cobra vind ik wel prima klinken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, wat vind jij van die 2 nummers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn Koevermans is verkocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spaceman vind ik niet zo, Cobra vind ik wel prima klinken.
quote:
mij 'cared' dat welquote:
Akinfeev op goalquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/989652
Wie kan de messi's vervangen voor een andere nationaliteit dan portugees?
Danku.
Budget voor die 5 posities is ongeveer 10k
Hernandezquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/989652
Wie kan de messi's vervangen voor een andere nationaliteit dan portugees?
Danku.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hernandez
Valencia
Moutinho
Luiz
Bosingwa
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
Ja, makkelijk dus!quote:
Oh, xbox.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, makkelijk dus!
Hernandez de gewone 2K Luiz 3K meirelles 1K Bosingwa 1K Valencia 2K
u mad?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH GVD, INIESTA GEDISCARD godverdomme![]()
![]()
nee dat heb je niet gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH GVD, INIESTA GEDISCARD godverdomme![]()
![]()
U don't sayquote:
Eredivisie of MLS Bronsquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef diedjuh het volgende:
Iemand een leuk teampje voor erbij voor ongeveer 10k?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef diedjuh het volgende:
Iemand een leuk teampje voor erbij voor ongeveer 10k?
Als aids een team zou zijnquote:
pas een wedstrijd gespeeld, maar wel overtuigend gewonnenquote:
http://futhead.com/12/squad/642877 dat was deze toch alquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als aids een team zou zijn [ afbeelding ]
Prachtig teamquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/642877 dat was deze toch al
Even een minnetje gevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zilver eredivisie is 15-20k ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Als ik een zilvere Eredivisie team zou willen, hoeveel ben ik daar dan minimaal voor kwijt? En voor goud?
Meerdere mensen hebben aids dus ook meerdere teamsquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zilver rond de 15K ong. te minste dat was 2terug zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Als ik een zilvere Eredivisie team zou willen, hoeveel ben ik daar dan minimaal voor kwijt? En voor goud?
Blijft toch een overdraagbare ziekte natuurlijk, mannenliefde enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben aids dus ook meerdere teams [ afbeelding ]
En ajax was/is toch de homo club van NLquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijft toch een overdraagbare ziekte natuurlijk, mannenliefde enzo
Doe nou nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax was/is toch de homo club van NL
Anders google je toch evenquote:
Je verwart Ajax met Feyenoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax was/is toch de homo club van NL
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)derland-worden.dhtml
telegraaf is gewoon goeje krant horquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
onzin dus. [ afbeelding ]
In dit geval niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
onzin dus. [ afbeelding ]
Willems denkt: WTF zegt zei allemaal, (heb nog geen Engels gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doet die Willems dan
Persie ook met zijn buitenlandse vriendjes
Hij denkt in schrijffoutenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Willems denkt: WTF zegt zei allemaal, (heb nog geen Engels gehad)
Willems heeft de jas van z'n vader aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland op bezoek bij Auschwitz
De App denkt dat er een link met CDM is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
Waarom krijgt Sanchez maar 7 chem op de app
[ afbeelding ]
omdat er een onzichtbare link met de CDM isquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
Waarom krijgt Sanchez maar 7 chem op de app
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De App denkt dat er een link met CDM is.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Zodat de neuzen vrienden het ook geloven [ afbeelding ]
http://www.ajaxshowtime.c(...)omoclub-worden-.html
Telegraaf is altijd goed geinformeerd als het over ajax gaatquote:
Dat is dan ook het enigequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Telegraaf is altijd goed geinformeerd als het over ajax gaat [ afbeelding ]
Politiek en voetbal, nee.quote:De Amsterdamse politiek wil dat Ajax het goede voorbeeld gaat geven om de taboe op homo's in de voetbalwereld te doorbreken.
Als een beursgenoteerd bedrijf er meer inkomsten door krijgt ook al lacht de rest van de wereld ze uitquote:
Naja geef ze ongelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een beursgenoteerd bedrijf er meer inkomsten door krijgt ook al lacht de rest van de wereld ze uit [ afbeelding ]
Denk ook dat men pack-moe is..na al die TOTY shit is dit niet zo'n aantrekkelijke week.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
CB: Ron Vlaar , Feyenoord - 75>80
Dafuq? Sowieso klopt 75 niet, maar ik kan er geen 1 vinden op de markt. Ook maar 1 Bulut tot nu toe.
Soms is een reputatie beter dan een beetje meer inkomsten.quote:
vrij duur voor zo'n slechte speler.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Dat is wel erg goedkoop
[ afbeelding ]
Ik heb er ooit nog 100K voor betaald!
Van Dos Santos en nog een aantal waren al genoeg kaarten te vinden, misschien worden Vlaar en Bulut wel alleen maar gediscardquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ook dat men pack-moe is..na al die TOTY shit is dit niet zo'n aantrekkelijke week.
Je bent zelf slecht!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vrij duur voor zo'n slechte speler.
Wat een baby facequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
die wordt discard hopelijk.
Want dan ga je hem kopen en steeds discarden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
What de hell. Dat kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
50% kans!quote:
nee?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want dan ga je hem kopen en steeds discarden?
Ik wilde eigenlijk ja of nee zeggen maar vooruit!quote:
Wtf, nog goede skill stats ook.quote:
Mooie formele tekst.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Hai, Daar ben ik weer. Wat een commotie om mij de laatste paar dagen. Heb er ook wel zelf voor gezorgd I guess.
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan GeeftJeEnergie. Ik had je niet uit moeten schelden en al helemaal niet met die ziekte erbij. Ik was een klein beetje chagrijnig die dag en als ik dan nog verlies met clubs en de Xboxers in dit topic gaan provoceren dan helpt het niet mee. Ik ging beserk Dus Sorry! Zand erover?
Ook wil ik mijn excuses aanbieden aan alle spelers van Dutchies. Ik heb jullie naam ten schande gebracht. Bij een verlies zal ik me voortaan inhouden.
Ik moest wel serieus een traantje wegpinken en even snuiten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooie formele tekst.
Ik moest een traantje wegpinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
ik heb er 9quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Soms kan ik echt een lul zijn, maar ik heb nog nooit een ban gehad.. Ook niet eens zoveel notes. 36 maar.
http://fok.nl/shop/notes.php
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
1x een ban gehad in VBL omdat ik ajacieden ging uitschelden met kanker omdat ze liepen te provoceren in Feyenoord topic
Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators.
Rijst je bent een baas. Wat mij betreft excuses aanvaard ook al maak je die niet aan mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Hai, Daar ben ik weer. Wat een commotie om mij de laatste paar dagen. Heb er ook wel zelf voor gezorgd I guess.
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan GeeftJeEnergie. Ik had je niet uit moeten schelden en al helemaal niet met die ziekte erbij. Ik was een klein beetje chagrijnig die dag en als ik dan nog verlies met clubs en de Xboxers in dit topic gaan provoceren dan helpt het niet mee. Ik ging beserk Dus Sorry! Zand erover?
Ook wil ik mijn excuses aanbieden aan alle spelers van Dutchies. Ik heb jullie naam ten schande gebracht. Bij een verlies zal ik me voortaan inhouden.
19. Ik zat op 5 voor ik in deze reeks begon te posten volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Soms kan ik echt een lul zijn, maar ik heb nog nooit een ban gehad.. Ook niet eens zoveel notes. 36 maar.
http://fok.nl/shop/notes.php
of een goede CB.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
Mathijsen niet tegen Denemarken en misschien hele EK wel niet, dan maar Ron Kanon?
IF Roel Brouwers dan, maar die heeft beetje negatief gedaan over Bertje en komt dus sowieso niet. Dan toch Donk/Maduro/Viergeverquote:
JJAAAA DIE MOETEN WE CENSTRAAL ZETTEN< FUCKING GOED IS HIJ!!!!quote:
Ja ik post over het algemeen ook alleen maar in deze reeks. Wanneer ik rage of iets wat er op lijkt, dan is het ook hier. Laatst wel een gesprek met een modje gehad, maar om daar een note voor te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 0 notes, maar ik denk niet dat iemand dat zal verbazen. Buiten deze reeks post ik hier helemaal niet.
Ja of dan Huntelaar CB als hij toch moet spelen, neusje voor de goal enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Emanuelson oproepen
verdediging wordt dan
vd wiel - heitinga - emanuelson - killer willems
Ja, laten we dan gelijk maar Imbicilio en dat andere tuig van jouw clubje oproepen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Emanuelson oproepen
verdediging wordt dan
vd wiel - heitinga - emanuelson - killer willems
ebecilio is niet van Milan hoor?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, laten we dan gelijk maar Imbicilio en dat andere tuig van jouw clubje oproepen.
O, ok, dat wist ik nietquote:
He is backquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Heb ik vrij lang mee gespeeld. Thuis en uit, samen met de badge. FC WOLLUKquote:
supersubquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Oh en Koef op de bank die ik van Lindgren heb overgenomen
[ afbeelding ]
+10 erop dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Oh en Koef op de bank die ik van Lindgren heb overgenomen
[ afbeelding ]
Bwoehoehoe, 60 pace. Ik zie mensen al 7 kleuren van angst schijten.quote:
Is goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
90 shooting. Long shots fer dayzquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bwoehoehoe, 60 pace. Ik zie mensen al 7 kleuren van angst schijten.
Aantekeningen bij een verwijderde post of irritant gedrag. Moderators moeten ze plaatsen na elke verwijderde post of topic.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Wat zijn die notes? En waarom zou iemand daarvoor willen betalen?
Ik heb er nul.
quote:Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators.
Tips, ik wil ze. NUquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik begon vanmiddag met 15k aan coins en heb nu (inclusief TP waarde) 42k, niet slecht.
Hoeveel heb jij er danquote:
Zodra Fifa 12 verkooptquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
waar kan je zien hoeveel notes je hebt?
Dan vind ik het raar dat ik er geen heb, want ik heb wel degelijk eens post verwijderd gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aantekeningen bij een verwijderde post of irritant gedrag. Moderators moeten ze plaatsen na elke verwijderde post of topic.
http://www.fok.nl/shop/notes.php[quote]quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
waar kan je zien hoeveel notes je hebt?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
[..]
Tja
En ik zit hier al anderhalf jaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Zo zie je wel dat GJE het irritantste van dit topic is. Zelfs VDM heeft er maar 21
Alleen al het feit dat je voor PSV bent, verdient een note.quote:
Ik post niet alleen hier hequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef Fuszy het volgende:
Zo zie je wel dat GJE het irritantste van dit topic is. Zelfs VDM heeft er maar 21
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit op 3 accounts
![]()
welquote:
Ik wel danquote:
KLBquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel danIk zit voldoende in voetbal, klaagbaak, onzin en andere meuk
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Netjes heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit op 3 accounts
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niet beter weten en daarom doen alsof je trolltquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
KLB
Trollen in ONZ
Trollen in R&P
Je papa betaalt je lesgeld, lui jong.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet mij voorbereiden op mijn engels mondeling voor morgen. Iemand, motiveer mij.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet mij voorbereiden op mijn engels mondeling voor morgen. Iemand, motiveer mij.
Go to hell!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Word.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet beter weten en daarom doen alsof je trollt.
Niet lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je papa betaalt je lesgeld, lui jong.
ook niet lief.quote:
ik moet discussiëren over 5 topics en 6 boekverslagen kennenquote:
Maar wel motiverend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niet lief.
[..]
ook niet lief.
[..]
ik moet discussiëren over 5 topics en 6 boekverslagen kennen
Over een maandje heb je vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je ze in laat vallen ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij ifs en ups blijft het kaartje toch werken na iedere wedstrijd?
Ik doe ook bedrijfseconomie maar we hebben veel vakken waar we bijna niks aan hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik probeer me te motiveren om verder te gaan met de consolidatie. Een project die ik niet meer hoef te doen, maar uit sociaal oogpunt mijn groepsgenoten help. Ik ben overgestapt van Accountancy naar bedrijfseconomie, dus geen tentamens meer en geen project meer.
In welk jaar zit je nu? Ik heb door deze keuze een half jaartje vertraging, maar ga een minor volgen aan de HAN. Als die nog niet vol zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe ook bedrijfseconomie maar we hebben veel vakken waar we bijna niks aan hebben
De contracten gaan nu makkelijk voor 400 weg, en SIF Vlaar is behoorlijk zeldzaam want nog steeds zijn er maar 2 op de markt
In jaar 3, en we doen nu een Engelstalige minor met bijna allemaal nutteloze vakken. Gelukkig is het bijna afgelopen. Ik had ook consolideren maar dat ging niet zo goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In welk jaar zit je nu? Ik heb door deze keuze een half jaartje vertraging, maar ga een minor volgen aan de HAN. Als die nog niet vol zit.
Oké, dat consolideren is nog uit Accountancy oogpunt. Echt een laks groepjequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In jaar 3, en we doen nu een Engelstalige minor met bijna allemaal nutteloze vakken. Gelukkig is het bijna afgelopen. Ik had ook consolideren maar dat ging niet zo goed
Als je dan een paar pace trainers haalt kun je er 50% bij scoren toch? Dat is dan al 15 pacequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij ifs en ups blijft het kaartje toch werken na iedere wedstrijd?
Will do.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Volgende topic de TT MW2 is voor homo's
[ afbeelding ]
Dikke profitquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
fitnesskaartje verkocht. [ afbeelding ]
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
fitnesskaartje verkocht. [ afbeelding ]
2 TOTY's in 1zilver packje van 8,5Kquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik open voor het eerst sinds tijden een paar gold Jumbos: Thiago Silva in het 2e pack
Beste NIF gold die ik dit jaar heb gehad. Ik had wel een keer Casillas, die was toen 70k waard ofzo maar toen was Thiago Silva meer waard.
oh zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks maar het topic moet vol zodat we nieuwe TT kunnen doen,
hoax, silver packs van 8,5k bestaan niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
2 TOTY's in 1zilver packje van 8,5K![]()
![]()
Was tijdens de 1ste TOTY week welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoax, silver packs van 8,5k bestaan niet.
Dat is best wel veel geluk jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
![]()
gefapt en nu? filmpje is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Fappen godverdomme
http://www.flabber.nl/lin(...)-call-me-maybe-11494
TOTY Silver van 140k in een bronze 1.5k pack hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het liedje ofzo? Of fap nog een keer, doorzetten knulquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
gefapt en nu? filmpje is nog niet afgelopen
Wel een veranderingquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniet van het liedje ofzo? Of fap nog een keer, doorzetten knul
Ik heb 3 silvers van 20k+ in 400c packs gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
TOTY Silver van 140k in een bronze 1.5k pack hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |