Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Live de training van Oranje, voor de geïnteresseerden
Zag laatst ook stukje van zo'n training, die commentatoren zijn kapot irritantquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol ze gaan commentaar op de training geven
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat is een begin, Tax eraf gehaald?
Gerrit,ik ken jequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol ze gaan commentaar op de training geven
?quote:
Ook nog 1.90 lang, jammer van die pace (was 60 toch) anders misschien wel genomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Die stats van IF Diarra..dat is gewoon een CB
Even weghalen die quote als je wil, haal ik ook de post wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nu gaan meelezers dat ook doen![]()
. Nieuwe handel zoeken.
is nog maar 10k waard these days. Tenzij 41212.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Net 2 Vicente Sanchezzen voor 9,6k gekocht, gaan eruit voor 15k
41212 is 'iequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is nog maar 10k waard these days. Tenzij 41212.
In welk systeem?quote:
2 spitsen (3-5-2). Ik heb Natale nu, vreselijk goed schot, maar hij wordt zo makkelijk van de bal gezetquote:
Ik stop wanneer fifa 12 is verkocht, dus tot die tijd kan ik nog spelen. Ik heb 10k die ik eigenlijk moet reserveren voor het toernooi. Aangezien ik wel kan handelen, kan ik dat wel uitbreiden. Heb er alleen weinig zin in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ga je dan toch niet stoppen?
Niet zo handig na die verkoop.
Dan is Cavani wel een goed alternatief. Heb hem in 4-3-2-1, 4-2-2-2 en 3-5-2 gehad en overal is hij wel goed eigenlijk. Hernandez is ook erg goed, maar dat is wel de Agbonlahor van de Serie Aquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
2 spitsen (3-5-2). Ik heb Natale nu, vreselijk goed schot, maar hij wordt zo makkelijk van de bal gezet
Ik probeer Cavani wel uit. Hernandez is een beest ja, maar ik vond het niet leuk om het 'm te spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is Cavani wel een goed alternatief. Heb hem in 4-3-2-1, 4-2-2-2 en 3-5-2 gehad en overal is hij wel goed eigenlijk. Hernandez is ook erg goed, maar dat is wel de Agbonlahor van de Serie A
ook vaak last van ja, beeld blijft ineens gewoon hangenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn fifa loopt ALTIJD vast de laatste tijd als ik uit FUT ga. Dan zie ik in de Arena opeens Kaka en ik kan dan niets meer doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
Castaignos voor 750
even offtopic : wie heeft een lekker house nummer? (zoiets als hardwell, of swedish house mafia)
hak, hak hak, in mijn trainingspak... Gabberliedquote:
Niks mis met gabbersquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hak, hak hak, in mijn trainingspak... Gabberlied
Dat zeg ik ook niet.quote:
En dubstep?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Alleen niet mijn soort..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
Castaignos voor 750
even offtopic : wie heeft een lekker house nummer? (zoiets als hardwell, of swedish house mafia)
Is bijna bij elk TOTY gebeurd lijkt het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
Hoezo zijn veel BBVA TOTY spelers duurder geworden deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |