watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn pik klein is. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kenst een boorplatform op zetten mien jung
ik ben niet geelquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je de baarmoederhals raakt zit je bij haar gewoon op Chinees grondgebied.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn pik klein is. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
eeehh, no shitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM
Lekker naar mn grot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
Dudequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vuile efebofiel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.
Heb respect voor Mozy ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je de baarmoederhals raakt zit je bij haar gewoon op Chinees grondgebied.
gigantische kutceremoniequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
Zag net godverdomme een heerlijke Griek in het publiek zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, al die hoofden die in de gaten krijgen dat ze in beeld zijn
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedagquote:
Hehe ja, ik zou echt hebben shit wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden is.
[..]
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedag.
Ik een Grieksequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag net godverdomme een heerlijke Griek in het publiek zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef jna het volgende:
Ze lijkt me eerder PoolseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Btw, beetje mijn belastinggeld verkwanselen door de hoofdprijs te betalen voor EK-kaartjes, verdomme![]()
Voor wie zou Wilders zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lijkt me eerder Poolse.
Btw, beetje mijn belastinggeld verkwanselen door de hoofdprijs te betalen voor EK-kaartjes, verdomme [ afbeelding ]
Je had wel dorst zeg, of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomde misselijk jong. Dat bier haat mij.
Mijn maag stribbelt tegen.quote:
ik weet hetquote:
Ja, ik weet welke jij bedoeltquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Ally serieus deze is echtDonker haar, lekkere tats.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Chai, jij stuurt remlof die in het ziekenhuis ligt een kaartje?
halloquote:
Omdat het kan. En is leuk voor hem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Niks mis met remlof overigens, hoor
Oke, oke. Wat nobel van jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het kan. En is leuk voor hem.
En er stond wel een adres bij, maar volgens mij stuurt bijna niemand er een, dus dacht ach waarom niet. 1 minuut om alles te schrijven en postzegel dan gewoon bij de rest leggen van wat op de post moet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet het
[..]
Ja, ik weet welke jij bedoelt. Maar er zitten er meerdere bij die echt hot zijn
.
Houd je mond en breng mij een glas wortelappelsap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck you echt, Rusland schakelde Nederland uit @ kwartfinale EK '08.
Vind Russen gewoon tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heb jij met Rusland?
Ik heb 2-0 voorspeld, ben het dus wel met je eens
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef junamii het volgende:
Houd je mond en breng mij een glas wortelappelsap.
Shirokovquote:
Hahahaquote:
Die Kerzhakov was in fifa altijd keihard met Zenit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In FIFA spreekt die commentator (Engels) dat uit als Jerk-Off.
2 pools. Die ene is de hoofdprijs 150 euro ofzo, en die andere is de pool van Demy de Zeeuw waar je een horloge van ¤6400 euro kan winnen.quote:
Demy de Zeeuw is trouwens een toffe gast wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
2 pools. Die ene is de hoofdprijs 150 euro ofzo, en die andere is de pool van Demy de Zeeuw waar je een horloge van ¤6400 euro kan winnen.
Lijkt me ook wel ja. Heb je 'm wel eens ontmoet? Hij doet wel vaker prijsvragen ofzo. Laatst gaf ie 2 vip tickets voor watch the throne weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw is trouwens een toffe gast wel.
Ja, vaker ook. Een goede vriendin van mij is het nichtje van zijn vriendin, dus zie hem ook wel eens op verjaardagen/familiegelegenheden waar ik ook voor word uitgenodigd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Heb je 'm wel eens ontmoet? Hij doet wel vaker prijsvragen ofzo. Laatst gaf ie 2 vip tickets voor watch the throne weg.
Ja, door die GIF'jes.quote:
Kunnen best ver komen.quote:
Strapped 'n Strong ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen best ver komen.
Trouwens, had je die crips docu nog gekeken? Volgens mij zag ik er pas 1 lopen
Nee verdomme. Had er die avond alsnog geen tijd voor en ik ben nu die link kwijt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen best ver komen.
Trouwens, had je die crips docu nog gekeken? Volgens mij zag ik er pas 1 lopen
Omdat ik zo lief benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee verdomme. Had er die avond alsnog geen tijd voor en ik ben nu die link kwijt.
Dus als je zo lief kan zijn..
En HAHA, met jullie gehaat op Rusland
Ja, ik heb echt zo gelachen cuzquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Strapped 'n Strong ofzo?
Die gasten denken echt dat ze ruig zijn. Ook die ene mongool die zegt "Ik heb granaten, bommen, kogels alles gehad, mij krijgen ze niet kapot". Aan het einde van de docu R.I.P. <naam van die gene>.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ik zo lief ben![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1105722
[..]
Ja, ik heb echt zo gelachen cuz![]()
Maar Den Haag is wel echt ghetto ook
Ja Ypenburg, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Dankjewel!
En Den Haag.. Ja..Wil zo snel mogelijk weg hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |