SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
darthI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Loop ik laatst met Erik op de markt,
komt er ineens zo'n achterlijke gladiool tegen me aanlopen,
met van die gouden tanden in ze porem
zeg ik "Eej voor je kijken doorlopen!" nou rennen dat ie deed hoor![]()
http://www.whosampled.com/quote:
Weet niet hoe groot hun database is, maar bij heel veel rapnummers en artiesten die ik opzoek staat bij welk origineel nummer ze hebben gesampled voor hun nummers. Zit zoveel goede muziek tussen.
Denken dat rap-producers maar wat aankloten.
![]()
het gay vindt om af en toe een chickflick met zn chick te kijken en vervolgens foto's in LIF posten
Deathlift or Die.![]()
Ja maar vaak verkrachten ze klassiekersquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.whosampled.com/
Weet niet hoe groot hun database is, maar bij heel veel rapnummers en artiesten die ik opzoek staat bij welk origineel nummer ze hebben gesampled voor hun nummers. Zit zoveel goede muziek tussen.
![]()
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef Ethanolic het volgende:
het gay vindt om af en toe een chickflick met zn chick te kijken en vervolgens foto's in LIF posten![]()
no shit, originelen zijn gewoon beter dan dat stomme gerap erdoor heenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.whosampled.com/
george clinton
parliament
funkadelic
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tsja, kwestie van smaak uiteindelijk. In vind het juist heerlijk om te horen waar ze hun inspiratie vandaan hebben gehaald, dan wegzwijmelen bij het origineel en vervolgens respect hebben voor wat ze ervan hebben weten te makken anno nuquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar vaak verkrachten ze klassiekers.
Ah:
over 142,000 songs and 52,000 artists![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een cameltoe.
quote:![]()
True. Waar zit die Heart of glass sample nu in dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tsja, kwestie van smaak uiteindelijk.![]()
Correctie dan, dat ik weiger foto's van mezelf in LIF te posten.
Ik ben niet iemand die lulverhalen ophangt hoor, dus je zou me er ook niet op kunnen betrappen.
Waarschijnlijk vindt je het he-le-maal niks, maar:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True. Waar zit die Heart of glass sample nu in dan?
![]()
Goh, in Fernandes danquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Als je niet zo onder de plak zat zou je misschien beter lezen en zien dat ik weiger in LIF te posten.
Deathlift or Die.![]()
Want jij hebt nog nooit foto's in Fernandes gepost?quote:#STOP IT 5.
Beter voorbeeld van een sample van een zieke beat:
Origineel:
Rap track:
![]()
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want jij hebt nog nooit foto's in Fernandes gepost?#STOP IT 5.
Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
Deathlift or Die.![]()
Can somebody please support this man up front with some ice water to make him chill the fuck out? Ik wil geen ruzie met deze brede boiquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
.
![]()
Wanneer heeft hij een pic van zichzelf met nieuw shirtje gepost dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit me niet op te winden over iemand die weleens een chickfilm kijkt met z'n chick.Zeggen dat het gay is en whatev om vervolgens te willen horen hoe cool z'n shirtje is.
![]()
Kan dit inderdaad niet handelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Correctie dan, dat ik weiger foto's van mezelf in LIF te posten.
Ik ben niet iemand die lulverhalen ophangt hoor, dus je zou me er ook niet op kunnen betrappen.
[..]
Waarschijnlijk vindt je het he-le-maal niks, maar:. Afgezet voordat ie bij de sample was, toen toch maar weer opgezet omdat ik het toch wilde horen
![]()
![]()
Ik ben as chill as I can get.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Can somebody please support this man up front with some ice water to make him chill the fuck out? Ik wil geen ruzie met deze brede boi.
Bloederig heet.Deathlift or Die.![]()
Daarom had ik ook nog 2 andere voorbeelden gepost, iets beter luisterbaar voor de neutrale luisteraarquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan dit inderdaad niet handelen. Afgezet voordat ie bij de sample was, toen toch maar weer opgezet omdat ik het toch wilde horen
.
Vorige deel laatste pagina?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij een pic van zichzelf met nieuw shirtje gepost dan?
[ Bericht 12% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 06-06-2012 17:41:45 ]![]()
Niet tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
damn, ik moet volgende week gewoon in BERGEN OP ZOOM werkenWat is dit men
Wat moet je gaan doen?
![]()
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je zou me een maand geleden al inmaken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.Deathlift or Die.![]()
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou me een maand geleden al inmaken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.Ik ga een beetje betalen om het laatste beetje hoop uit je miezerige leventje te zuigen.
Deathlift or Die.![]()
Ohja dat deed je. Tof welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Grootschalig teambuilding evenement aka kantoorslaven afbeulen.Kom maar op. I'll kick your ass.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.![]()
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik ga een beetje betalen om het laatste beetje hoop uit je miezerige leventje te zuigen.
)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik geef je Jantje binnen 27 min.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.)
Deathlift or Die.![]()
Ik heb je al Jantje gegeven voordat het potje ook maar begint.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok, en nu?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
A.s. vrijdag afgesproken met lekkere studente van 23 jaar.
Hate me FOK!kerZ![]()
lekkor tenon likkon.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
I don't hate, I congratulate. Well donequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZ.
![]()
Mensen die Trae Tha Truth - I'm On feat. Wiz Khalifa, Lupe Fiasco, Wale, Big Boi & MDMA voelden:
Er is nu ook een Pt. 2 met Trae Tha Truth (Feat. Big K.R.I.T., Jadakiss, J.Cole, Kendrick Lamar, B.o.B., Tyga, Gudda Gudda, Bun B & Mark Morrison)
![]()
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronderquote:![]()
.
![]()
Ik vind jou maar een raar menneke.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Deze neger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronder![]()
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wil je mijn lekkere eelt tenen aflikken? Die lekkere dode huidcellen swallowen.quote:Deathlift or Die.![]()
Dankje babe, love u 2 (L)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een raar menneke.
Speciaal voor jou:![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronder![]()
.
All good things are wild and free.![]()
Ik ben geen voetenman.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dankje babe, love u 2 (L)
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kijk niet uit naar die dag.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ge zijt een dwaas.quote:Ok dushi.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Is net zo onvermijdelijke als de dood, je bent gewaarschuwd honey!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is een alpaca, nerd.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nigger jij zit al sinds je uit den luiers kwam op FOK!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hey, heb je eindelijk een punt gevonden waar je me op zou kunnen pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger jij zit al sinds je uit den luiers kwam op FOK!.
De tering, over een maand of 15 alweer 10 jaar!! HOLY CRAP![]()
![]()
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar haten op hakken..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
!
![]()
Jouw hakken zijn de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar haten op hakken..!
.
![]()
Sowieso.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw hakken zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
En nu wil ik nieuwe schoenen, maar ben blut![]()
![]()
anker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De tering, over een maand of 15 alweer 10 jaar!! HOLY CRAP
Ik dacht dat je mijn muziek smaak veracht.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn muziek smaak veracht.
![]()
3 juli in de Melkweg. Wees daar of wees vierkant.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor [ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wauw vet hipster echte familie uit de 21ste eeuw gewoon same drugs delequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Drugs van m'n moeder genomen[ afbeelding ]
ik had laats ook een wei shakie van me pa!Deathlift or Die.![]()
Was gewoon een pijnstiller hoor mpp Etha.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw vet hipster echte familie uit de 21ste eeuw gewoon same drugs dele
ik had laats ook een wei shakie van me pa!![]()
Wel man is heet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Daarom voor het zingen de kerk uit baby.
Dus niet in je poenie laten spuiten enzo.![]()
Je moeder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
That's what she said.
[..]
Hoi.
[..]
TR gemaakt.![]()
He jongens ik was dronken dit weekend, jullie ook?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
ectoquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelifeDeathlift or Die.![]()
Heet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelife
Heb gn alcohol nodig om me te vermaken![]()
![]()
Stond een erge ziekte in (en ik had die TR nieteens gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
Waar is die post van Phan over d'r spiraal heen?)
Deathlift or Die.![]()
Jaja, verrraderquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stond een erge ziekte in (en ik had die TR nieteens gemaakt)
![]()
![]()
Lol @ EcTo BrOSkIquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ecto
ik oowk vnv morge en zterdag weer jwt livelovelife
Do u EvEn LiFT SoN?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Stoewre boi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
De cut is wel goed verlopen, niet?full stops and exclamation marks![]()
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit je pa?![]()
JAquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is dit de jouwe?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |