abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2012 @ 22:39:00 #251
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_112764739
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee zoals reactie shiznuts komen jullie meteen met aannames denken denken en roepen (maarja dat is typisch FOK! :) )
Je HOEFT hier natuurlijk niet te komen, op tweakers hebben ze ook een chinese webshops topic. Zal maar weer een aanname doen, je doet alsof je verheven bent boven de rest en enigzins onbeholpen in je manier van communiceren, dus daar zal je vast normaal uithangen.

Overigens was onze reaktie geen aanname, je vraag wat, krijgt denk ik een antwoord wat je niet zo aanstaat of zo. Typisch dat je vervolgens reageert met "typisch fok." Nou, poging 2 dan, speciaal voor jou op een manier dat je het misschien wel begrijpt:
ik heb ze gemailed, en kreeg een antwoord in het nederlands terug. Heel vreemd, meeste webshops in China, waar dit topic over gaat, wordt gerund door chinezen die geen nederlands kunnen. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Tevens lijkt het een Nederlands bedrijf getuige het kvk nummer. Blijkt dus helemaal niet in China gevestigd te zijn. Zou ik dus al helemaal niet bestellen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 11 juni 2012 @ 23:32:42 #252
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_112768694
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Verkopen ze dit in China?

[ afbeelding ]
spraycan gun, moet te vinden zijn toch?

$4,55 bij amazon
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 11 juni 2012 @ 23:44:19 #253
131319 mickeyD
pi_112769479
quote:
ik heb ze gemailed, en kreeg een antwoord in het nederlands terug. Heel vreemd, meeste webshops in China, waar dit topic over gaat, wordt gerund door chinezen die geen nederlands kunnen. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Tevens lijkt het een Nederlands bedrijf getuige het kvk nummer. Blijkt dus helemaal niet in China gevestigd te zijn. Zou ik dus al helemaal niet bestellen.
je weet dat dit voor een leek belachelijk klinkt?
alle zekerheden die mensen aantrekken gooi je hier overboord hahaha
nederlandse verkoper, kvk nummer, in nederland gevestigd en je krijgt uberhaupt antwoord ;)
jij (en wij) hebben liever: chinees die je niet begrijpt, vaag paypal nummer, onvindbaar 5 hoog achter ergens in china, en als je al antwoord krijgt, dan is het altijd het zelfde zinnetje: hello my friend! please wait some more. goods will arrive soon!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_112771500
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je HOEFT hier natuurlijk niet te komen, op tweakers hebben ze ook een chinese webshops topic. Zal maar weer een aanname doen, je doet alsof je verheven bent boven de rest en enigzins onbeholpen in je manier van communiceren, dus daar zal je vast normaal uithangen.

Overigens was onze reaktie geen aanname, je vraag wat, krijgt denk ik een antwoord wat je niet zo aanstaat of zo. Typisch dat je vervolgens reageert met "typisch fok." Nou, poging 2 dan, speciaal voor jou op een manier dat je het misschien wel begrijpt:
Nee het is een aanname wat je doet, blijkbaar voel je je meteen aangevallen gezien je reactie. Ik vraag je dood normaal of betrouwbaar is en je komt met allemaal aannames van weet ik veel. Daarnaast maak je er een heel spektakel van terwijl je zelf begint over "waar dit topic over gaat".

Nogmaals bedankt voor je info ik weet voldoende en heb mij vanochtend al een 2dehandse gekocht.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:26:36 #255
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112771512
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef mickeyD het volgende:

[..]

je weet dat dit voor een leek belachelijk klinkt?
alle zekerheden die mensen aantrekken gooi je hier overboord hahaha
nederlandse verkoper, kvk nummer, in nederland gevestigd en je krijgt uberhaupt antwoord ;)
jij (en wij) hebben liever: chinees die je niet begrijpt, vaag paypal nummer, onvindbaar 5 hoog achter ergens in china, en als je al antwoord krijgt, dan is het altijd het zelfde zinnetje: hello my friend! please wait some more. goods will arrive soon!
Haha, true story. _O- :D

@ Syd: daarmee lijkt me de kous af. :D Maare, éckte Chinese webshops voortaan hè. :9 :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112771786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, true story. _O- :D

@ Syd: daarmee lijkt me de kous af. :D Maare, éckte Chinese webshops voortaan hè. :9 :+
Ja beetje verkeerd gelopen als het hoort, shit happens. Punt erachter en verder. En ik koop regelmatig bij dealextreme ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 00:34:14 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 00:43:42 #257
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112772125
Haha. Geen punt bij KarweiDX. :P

Hmm, gaat tegenwoordig alles via Shanghai, m'n Elf II en Big lucky bag waren daar twee dagen geleden allebei? Ik vind het prima hoor als er van daaruit meer cargo richting Europa komt omdat Hong Kong kampt met verzenden...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:07:09 #258
209721 Downstar
Moeimaker
pi_112774917
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Haha. Geen punt bij KarweiDX. :P

Hmm, gaat tegenwoordig alles via Shanghai, m'n Elf II en Big lucky bag waren daar twee dagen geleden allebei? Ik vind het prima hoor als er van daaruit meer cargo richting Europa komt omdat Hong Kong kampt met verzenden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een gezeik hierboven ja, daarnaast hebben ze gewoon gelijk..
Vragen die niet gerelateerd zijn aan niet Chinese webshops/producten horen hier niet thuis :W

Ontopic: @shiznuts; Hier gingen ze ook al via Shanghai, dus het zou best mogelijk zijn!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:10:26 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_112781511
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef mickeyD het volgende:

[..]

spraycan gun, moet te vinden zijn toch?

$4,55 bij amazon
Ja, Nederlandse shop is 7 euro + 7 euro verzendkosten = duur :'(
Om nu de hele stad af te reizen, bij de bouwmarkt hebben ze het niet.

Ik ga geen 10/15 euro dokken :')
Dat moet in China voor 3 euro in de envelop kunnen w/
pi_112782773
quote:
[quote]0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 08:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een gezeik hierboven ja, daarnaast hebben ze gewoon gelijk..
Vragen die niet gerelateerd zijn aan niet Chinese webshops/producten horen hier niet thuis :W

Geef mij eens in OP aan waar ze gelijk hebben? Daarnaast is het gewoon een product wat gerelateerd is aan dit topic. Als je me dit kunt aanwijzen in de OP dat ik verkeerd zit zal ik mijn excuses maken.

Dit lees ik uit het mooie OP:

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.[/quote]

Toch maar OP aanpassen dan ? Want de dikgedrukte kwam meteen als antwoord op mijn doodnormale vraag.

Ja voor mij was punt al gemaakt maar als je nog zo;n reactie wilt geven dan laat ik het zeker niet gaan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:42:06 #261
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112782785
Ende de cheapy lucky bag is ook onderweg. En m'n WLToys V911 Heli. :@
Nu alleen nog die WLToys Ladybird quadcopter die binnenkort komt. :D (RCGroups topic)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Syd het volgende:

[..]

Geef mij eens in OP aan waar ze gelijk hebben? Daarnaast is het gewoon een product wat gerelateerd is aan dit topic. Als je me dit kunt aanwijzen in de OP dat ik verkeerd zit zal ik mijn excuses maken.

Dit lees ik uit het mooie OP:

- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Toch maar OP aanpassen dan ? Want de dikgedrukte kwam meteen als antwoord op mijn doodnormale vraag.

Ja voor mij was punt al gemaakt maar als je nog zo;n reactie wilt geven dan laat ik het zeker niet gaan.
Mja, als ik in het Idols-topic ga vragen of die ene uit X-factor er al uit ligt, dan ben ik ook verkeerd, dus dan is de vraag gewoon ongepast daar. :P Maar goed. _O- Waar hebben we het eigenlijk over. :D
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:50:47 #262
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112783097
Special offer fol oul fliend Syd :O :6
pi_112783126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Ende de cheapy lucky bag is ook onderweg. En m'n WLToys V911 Heli. :@
Nu alleen nog die WLToys Ladybird quadcopter die binnenkort komt. :D (RCGroups topic)

[..]

Mja, als ik in het Idols-topic ga vragen of die ene uit X-factor er al uit ligt, dan ben ik ook verkeerd, dus dan is de vraag gewoon ongepast daar. :P Maar goed. _O- Waar hebben we het eigenlijk over. :D
Die vergelijking kan ik begrijpen maar zie geen overeenkomst met mijn vraag, ik plaatst een site en zie overeenkomsten met een chinese webshop, ik kon hiervoor een eigen topic openen maarja dan word ik geheid verwezen naar hier.

Enige vraag is of het betrouwbaar is en stel ik hier omdat jullie hier aardig in weg zijn, meteen voel neo zich aangevallen? (waarom mag god weten) en verwijt mij half dat ik de website gemaakt heb en denkt gelijk aan spam.

Nee je kunt ook gewoon antwoorden, "Syd dit hoort hier niet thuis aangezien het geen chinese webshop is hier kunnen we je niet bij helpen." Dan was het voor mij snel klaar.

Dit hele euvel hebben jullie zelf op gang gebracht. En nog even nadruk op:

Eén hele grote punt want zo kunnen we doorgaan, ik zal niet meer reageren heb mijn zegje gedaan

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 12:55:21 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:55:31 #264
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112783291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Syd het volgende:

[..]

Die vergelijking kan ik begrijpen maar zie geen overeenkomst met mijn vraag, ik plaatst een site en zie overeenkomsten met een chinese webshop, ik kon hiervoor een eigen topic openen maarja dan word ik geheid verwezen naar hier.

Enige vraag is of het betrouwbaar is en stel ik hier omdat jullie hier aardig in weg zijn, meteen voel neo zich aangevallen? (waarom mag god weten) en verwijt mij half dat ik de website gemaakt heb en denkt gelijk aan spam.

Nee je kunt ook gewoon antwoorden, "Syd dit hoort hier niet thuis aangezien het geen chinese webshop is hier kunnen we je niet bij helpen." Dan was het voor mij snel klaar.

Dit hele euvel hebben jullie zelf op gang gebracht. En nog even nadruk op:

Ga nu maar huilen in een hoekje dan... :') :r
pi_112783307
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ga nu maar huilen in een hoekje dan... :') :r
Nog een regel uit het topic:

dinsdag 12 juni 2012 @ 13:01:05 #266
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112783483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Syd het volgende:

[..]

Amen.... en door..! :X *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_112783583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Syd het volgende:

[..]

:') :')
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:06:47 #268
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112783723
Mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden, die reageren dan dus toch ook niet?

Zo goed zijn we nou, dat we er juist wel op antwoorden. :9
Mogelijk dat mensen niet geheel blij zijn met wat ze dan krijgen... da's een tweede.
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:03 schreef Poepoog het volgende:

[..]

:') :')
Wat loop je nou :') -smileys te posten joh. :(
pi_112783764
Cheap lucky bag is onderweg, hopen dat het redelijk snel binnen is.
pi_112783883
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:

Waarom dan niet naar een nieuwe chinese?
Zit iig de kwijl van een ander niet aan.. :X
Denk dat er met een gebruikte altijd wel iets is.. waarom zou ie anders verkocht worden..?

Om maar een keer ontopic te reageren ;) heb gister avond 1tje besteld ben benieuwd :) 15euro is het wel waard te proberen. Bedankt zolderkamer ;)

Niet die uit de link maar deze:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s716595.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 13:11:51 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:17:21 #271
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_112784134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef Syd het volgende:

[..]

Om maar een keer ontopic te reageren ;) heb gister avond 1tje besteld ben benieuwd :) 15euro is het wel waard te proberen. Bedankt zolderkamer ;)

Niet die uit de link maar deze:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s716595.html
Met dank aan shiz en neo.. (en de rest) want ik ben ook maar een newbie en heb t allemaal afgekeken van hun... dus geef ze maar een tongzoen kusje... :P

Ik probeer een telefoon uit te zoeken maar er zijn er zoveel.... en ik weet ook niet echt precies wat ik wil... |:( iig geen airphone... ik sms nogal veel...( :') ja ik weet t...) en wil geen internet...

Niemand suggesties zeker..

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 12-06-2012 13:24:08 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:28:25 #272
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112784501
Oeh, een Tron-versie controller:

@ Zk: Een Chinese phone? Ja, een Meizu MX. :9~ Maar ik zou eigenlijk geen high-end phone kopen daar, die heb je hier ook best redelijk geprijsd. Maar goed, daar verschillen meningen over, zijn genoeg reviews/video's te vinden (at ColonelZAP bijv) van mensen die er dus wel een gehaald hebben en er blij mee zijn.

De lower-end phones wil je echter al helemaal niet lijkt me. :D Die dingen hebben een resolutie en bouw van niks en werken op een of ander vaag Java OS. Tenzij je dual-sim wilt hebben, zou ik er niet echt naar kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 12-06-2012 13:33:59 ]
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:28:47 #273
131319 mickeyD
pi_112784511
geen internet?
neem een nokia 6600 :)
beste telefoon ooit gemaakt, DE eerste smartfoon ooit, en de opvolger van de 3330
gaat jaren mee, zijn hoesjes/kapjes voor te koop, werkt perfect
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:30:58 #274
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112784594
Is dat zoeentje waar je nog Snake op spelen kan? :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:31:28 #275
131319 mickeyD
pi_112784605
@syd: die website hoort hier niet thuis, aangezien het geen chinese webshop is.
hier kunnen we je niet bij helpen helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')