abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2012 @ 13:08:20 #51
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113668260
Zaterdag zijn we naar de open dag van de bouwplaats geweest! Super leuke ervaring. De aannemer was heel behulpzaam en vriendelijk en heeft ons heel veel informatie kunnen geven over het huis en het gehele project. We hebben inmiddels geleerd dat door de prefab methode: het beton persen plus het overlaten van een kleine ruimte tussen de woningen (die wordt dichtgespoten) de isolatie zeer hoog moet liggen. Even op de proef gesteld in de modelwoningen en qua geluid zul je denk ik weinig overlast hebben.

Het project loopt een halve dag achter op schema. Ons huis heeft inmiddels het begin van een 'dak':

En eigenlijk mocht het volgens de aannemer niet maar onze voordeur stond open dus we mochten in ons eigen huis een kijkje gaan nemen.

We konden naar boven kijken door het trapgat:

De trap wordt er later in het geheel ingezet en het idee is er om de trap volledig te spuiten op een van de laatste dagen voor de oplevering zodat de trap nog netjes blijft.

En de leidingen + de afvoer voor de WC staan al klaar voor gebruik:

Al bij al was het een leuke dag, weer wat toekomstige buren kunnen ontmoeten. Volgende week vrijdag is er wederom een open dag geregeld, dit maal alleen voor de huurders. We hebben besloten om toch maar langs te gaan omdat er ook een dame van de woningstichting aanwezig zal zijn om vragen te beantwoorden.
Fuck the EBU
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:20:06 #52
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114308897
Vrijdag bij de woonconsulent te horen gekregen dat de huidige verwachting is dat de huizen in 2e / 3e week oktober worden opgeleverd. Dit horen we 5 weken van te voren, waarna we 2 weken van te voren het contract pas echt gaan tekenen.

Zaterdag voor de 40% korting actie laminaat naar de GAMMA geweest.Daar zagen we niet ons ideale laminaat tussen voor de 1e verdieping. Per toeval zagen we nog een op=op actie met de zelfde prijs die eigenlijk tm 5 juli in de aanbieding was maar nu toch mee mocht voor de actieprijs. Dus we hebben 2 extra pakken (op=op, we wilden het risico niet nemen) voor de gehele bovenverdieping binnen!!

Nog wel even een vraagje aan de kenners: voor welke dikte laminaat kunnen we gaan? De laminaat die wij zaterdag hebben gekocht had al het label 'licht commercieel gebruik' maar we twijfelen een beetje of we hier op kunnen vertrouwen (gezien de prijs). Wat is een beetje een richtlijn?
Fuck the EBU
pi_114309149
dikte laminaat is niet heel erg belangrijk,
gaat meer om de dikte van de toplaag,
maar dat is gewoon standaard wat je hebt.
alleen rekening houden met veelvuldig schuiven van spullen / stoelen met wieltjes dat je dan slijtplekken gaat krijgen op den duur.
( voor bureau stoelen hebben ze dikke kunststof matten om de vloer te beschermen)

maar dat laminaat als je het beetje netjes gebruikt kan het zo 20 jaar mee.

verder is de dikte van de plank zelf vaak maar milimeter of 6 ofzo , de duurdere speciale planken hebben honingraat structuur voor geluidsdemping/betere thermische isolatie.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:11:10 #54
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114315522
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef kovenant het volgende:
dikte laminaat is niet heel erg belangrijk,
gaat meer om de dikte van de toplaag,
maar dat is gewoon standaard wat je hebt.
alleen rekening houden met veelvuldig schuiven van spullen / stoelen met wieltjes dat je dan slijtplekken gaat krijgen op den duur.
( voor bureau stoelen hebben ze dikke kunststof matten om de vloer te beschermen)

maar dat laminaat als je het beetje netjes gebruikt kan het zo 20 jaar mee.

verder is de dikte van de plank zelf vaak maar milimeter of 6 ofzo , de duurdere speciale planken hebben honingraat structuur voor geluidsdemping/betere thermische isolatie.
Is het nog zo dat de slijtage van de planken minder wordt bij een duurdere plank? In principe gaan we een goede ondervloer nemen voor de thermische isolatie en hebben we beneden geen geluidsdemping nodig. Maar ik ben vooral bang dat we binnen een aantal jaar in bijv. de gang of de woonkamer waar toch het meest geleefd wordt de iets goedkopere laminaatsoort problemen zouden krijgen :P Maar zoals eerder al genoemd heb ik maar heel weinig ervaring met deze zaken.
Fuck the EBU
pi_114361349
Dat soort slijtageplekken zijn volgens mij voor vrijwel alle soorten vloeren een probleem. Mijn buren hebben een dure houten vloer en zij moeten er juist rekening mee houden. Op onze novilonvoer (een dik soort zeil) hadden we er geen last van.

Gevoelige plekken zijn die bij de eettafel (want veel geschuif met stoelen) en bureau (vanwege de bureaustoel). Met viltjes onder de stoelen beperk je de schade in het eerste geval. Voor bureaustoelen schijn je duurdere wieltjes te kunnen kopen (ik heb ooit een online winkel daarvoor gevonden), maar wij gebruiken plastic matten van de Ikea. Die zie je wel liggen, maar ze vallen niet enorm op en beschermen de vloer prima.

Verder merk ik dat onze vloer op de benedenverdieping nu al meer gebruikssporen vertoont dan de vloer op de verdiepingen. Er wordt intensiever geleefd, dus tja. Je doet daar weinig tegen. Maar als je geen kinderen hebt zal het toch wel meevallen? Wij hebben ooit een heel goedkope laminaatvloer gehad en die hield zich prima. We moesten alleen opletten met vocht. Op de plekken waar een van onze katten regelmatig plaste ging de vloer opkrullen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:10:22 #56
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114401920
Dan wordt het op zoek naar gewoon een mooi laminaat :)
Fuck the EBU
pi_114403782
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:11 schreef Yesse het volgende:

[..]

Is het nog zo dat de slijtage van de planken minder wordt bij een duurdere plank? In principe gaan we een goede ondervloer nemen voor de thermische isolatie en hebben we beneden geen geluidsdemping nodig. Maar ik ben vooral bang dat we binnen een aantal jaar in bijv. de gang of de woonkamer waar toch het meest geleefd wordt de iets goedkopere laminaatsoort problemen zouden krijgen :P Maar zoals eerder al genoemd heb ik maar heel weinig ervaring met deze zaken.
Wij hebben (vinden wij) vrij duur laminaat gekozen in een vrij donkere kleur. Het valt me op dat dit sneller lijkt te krassen dan het goedkopere (en lichtere) in onze vorige woning. Zal wel te maken hebben met de kleur, maar ik vond de eerste krassen toch wel erg vervelend. Ik smeer ze nu af en toe in met schoenpoets. Het houdt niet eeuwig, maar werkt wel een tijdje.
pi_114600217
Hey Buurvrouw ;) De bouwvak is begonnen! Heb je gezien dat ze al begonnen zijn met het metselwerk van jullie rijtje? Bij ons hebben ze vlak voor de bouwvak nog de heipalen erin geslagen, dus voor ons zijn ze ook officieel begonnen.. Nog heeel even..

Wij hebben voor onze vloer een pvc vloer gekozen. We hebben ervoor gekozen om te investeren in die dingen die als het goed is lang mee gaan in het huis.. De keuken, de badkamer, de vloer, de trapbekleding, de gordijnen, de binnendeuren, etc. Dit houdt wel in dat we met de huidige meubels overgaan en dat het huis dus waarschijnlijk 3/4 leeg staat als we erin wonen, maar goed, dan kunnen we weer verder sparen en langzaam de rest aan gaan schaffen..

Wat voor meerwerkopties hebben jullie als huurders? En waar hebben jullie voor gekozen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:22:25 #59
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114601999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef Babbel1 het volgende:
Hey Buurvrouw ;) De bouwvak is begonnen! Heb je gezien dat ze al begonnen zijn met het metselwerk van jullie rijtje? Bij ons hebben ze vlak voor de bouwvak nog de heipalen erin geslagen, dus voor ons zijn ze ook officieel begonnen.. Nog heeel even..

Wij hebben voor onze vloer een pvc vloer gekozen. We hebben ervoor gekozen om te investeren in die dingen die als het goed is lang mee gaan in het huis.. De keuken, de badkamer, de vloer, de trapbekleding, de gordijnen, de binnendeuren, etc. Dit houdt wel in dat we met de huidige meubels overgaan en dat het huis dus waarschijnlijk 3/4 leeg staat als we erin wonen, maar goed, dan kunnen we weer verder sparen en langzaam de rest aan gaan schaffen..

Wat voor meerwerkopties hebben jullie als huurders? En waar hebben jullie voor gekozen?
Hey buurvrouw! Ja, de metselaars zijn een week eerder met bouwvak gegaan dus er is in de laatste week niet veel gebeurd aan ons rijtje. Wat leuk! Na de heipalen gaat het snel! Binnen 2 weken kunnen ze de muren al hebben staan. Dus met een beetje geluk heb je voor einde augustus een idee hoe je huis er nu in 3D uit zal gaan zien ;)

Wij hebben nog bijna geen meubels, we hebben wel het een en ander gespaard maar gezien we pas net komen kijken moeten we het een en ander kopen. Alleen het slaapkamer gedeelte gaat voor een groot gedeelte mee en we hebben alvast wat kasten voor op zolder :P Verder kiezen wij er ook voor om de belangrijkste zaken in huis te halen (gelukkig heb ik al een hoop losse zaken als een stofzuiger, een strijkijzer+plank of het servies) en daarna verder te sparen voor de luxe extra's.

We konden nog best een aantal meerwerkopties kiezen. Zo had je naast de basiskeuken ook de mogelijkheid om een en ander in te laten bouwen, al vond ik zelf erg duur. We hebben wel voor een wasemkap, hoge kasten en een mooiere kraan gekozen omdat we dit toch wel belangrijk vonden.

Daarnaast had je natuurlijk een aantal keuzes in de wc en de badkamer, wij hebben zelf alleen voor een 2e wc boven gekozen (toch wel prettig). Daarnaast hebben we er voor gekozen om in de badkamer de tegels horizontaal te laten tegelen (a ¤ 50,-) . Het wordt tot 1.70m getegeld (1.90m bij de douche) . Je kon er wel voor kiezen tot het plafond te laten tegelen maar dan was je wederom een hoop geld kwijt. De meerwerkopties waren prettig maar prijzig.

Wat zijn jullie trouwens van plan met de achterdeur? Wij hebben geen idee wat we hier nou mee aan moeten behalve plakplastic. Iets los op hangen is niet ideaal ivm wind en ik ben geen fan van gordijnen.. Maar om op de bank zo "open en bloot" te zitten is ook niet prettig :P
Fuck the EBU
pi_114602980
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hey buurvrouw! Ja, de metselaars zijn een week eerder met bouwvak gegaan dus er is in de laatste week niet veel gebeurd aan ons rijtje. Wat leuk! Na de heipalen gaat het snel! Binnen 2 weken kunnen ze de muren al hebben staan. Dus met een beetje geluk heb je voor einde augustus een idee hoe je huis er nu in 3D uit zal gaan zien ;)

Wij hebben nog bijna geen meubels, we hebben wel het een en ander gespaard maar gezien we pas net komen kijken moeten we het een en ander kopen. Alleen het slaapkamer gedeelte gaat voor een groot gedeelte mee en we hebben alvast wat kasten voor op zolder :P Verder kiezen wij er ook voor om de belangrijkste zaken in huis te halen (gelukkig heb ik al een hoop losse zaken als een stofzuiger, een strijkijzer+plank of het servies) en daarna verder te sparen voor de luxe extra's.

We konden nog best een aantal meerwerkopties kiezen. Zo had je naast de basiskeuken ook de mogelijkheid om een en ander in te laten bouwen, al vond ik zelf erg duur. We hebben wel voor een wasemkap, hoge kasten en een mooiere kraan gekozen omdat we dit toch wel belangrijk vonden.

Daarnaast had je natuurlijk een aantal keuzes in de wc en de badkamer, wij hebben zelf alleen voor een 2e wc boven gekozen (toch wel prettig). Daarnaast hebben we er voor gekozen om in de badkamer de tegels horizontaal te laten tegelen (a ¤ 50,-) . Het wordt tot 1.70m getegeld (1.90m bij de douche) . Je kon er wel voor kiezen tot het plafond te laten tegelen maar dan was je wederom een hoop geld kwijt. De meerwerkopties waren prettig maar prijzig.

Wat zijn jullie trouwens van plan met de achterdeur? Wij hebben geen idee wat we hier nou mee aan moeten behalve plakplastic. Iets los op hangen is niet ideaal ivm wind en ik ben geen fan van gordijnen.. Maar om op de bank zo "open en bloot" te zitten is ook niet prettig :P
Bedoel je de deur naar de tuin? Wij hebben een schuifpui en daarom gekozen voor gordijnen. Ik ben juist heel erg fan van gordijnen en ik kon ze nooit ophangen in mijn eigen huis en in het huis van mijn vriend waar we nu samenwonen, dus ik ben er juist erg blij mee ;) Op zich zit je niet heel erg in het zicht, toch? Aan de zijkanten van de tuin plaatsen wij schuttingen (moeten we nog wel even overleggen met de buren) en aan het einde van de tuin staat de berging, dus ook vanaf daar heb je weinig inkijk. Ook denk ik niet dat het een heel druk belopen stukje wordt achter onze tuin, want het is het paadje naar de grote binnentuin, geen doorgaande weg ofzo..

Nu ik erover nadenk, mijn schoonouders hebben een rolgordijn hangen en een hordeur voor de vliegen, zij doen de deur altijd op de haak, of ze hangen het rolgordijn maar tot halverwege als het toch te hard waait. Misschien is dat een optie?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:47:02 #61
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114604717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:53 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Bedoel je de deur naar de tuin? Wij hebben een schuifpui en daarom gekozen voor gordijnen. Ik ben juist heel erg fan van gordijnen en ik kon ze nooit ophangen in mijn eigen huis en in het huis van mijn vriend waar we nu samenwonen, dus ik ben er juist erg blij mee ;) Op zich zit je niet heel erg in het zicht, toch? Aan de zijkanten van de tuin plaatsen wij schuttingen (moeten we nog wel even overleggen met de buren) en aan het einde van de tuin staat de berging, dus ook vanaf daar heb je weinig inkijk. Ook denk ik niet dat het een heel druk belopen stukje wordt achter onze tuin, want het is het paadje naar de grote binnentuin, geen doorgaande weg ofzo..

Nu ik erover nadenk, mijn schoonouders hebben een rolgordijn hangen en een hordeur voor de vliegen, zij doen de deur altijd op de haak, of ze hangen het rolgordijn maar tot halverwege als het toch te hard waait. Misschien is dat een optie?
Nee we zitten eigenlijk totaal niet in het zicht, vandaar dat we nog even wachten met 'een' beslissing. Ik ben zelf wel heel erg voor gordijnen in de slaapkamer etc. maar in de woonkamer zou ik heel graag jaloezieën willen. Schuifpui is ook erg leuk :D Lijkt me wel lekker in de zomer. We hebben sowieso het voordeel dat het koophuis op de hoek een uitbouw heeft genomen, scheelt weer een schutting en geeft wel een leuk hoekje.

Ik ben wel erg benieuwd ook naar hoe breed dat paadje of straatje zal worden. Op zich zie je nu bij ons huis wel een beetje de breedte omdat de huizen tegenover ons zijn geheid. Maar een goed beeld krijg ik er nog niet bij. Ben nu ik er over nadenk wel blij aan de zijkant te zitten ivm verhuizen etc. Je kunt natuurlijk niet zomaar even je auto voor de deur zetten met uitladen :o
Fuck the EBU
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:56:46 #62
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115175339
Vorige week een leuke stoel op de kop getikt voor een tientje bij de lokale tweedehandswinkel. Nu helemaal druk met het opknappen ervan! :)

De originele stoel

Geschuurd (was nog een rot werkje rond de kleine rondjes e.d.)

Gisteren de 2e keer in de grondverf gezet en vanavond gaat de echte lak laag er op, gekozen voor een gebroken wit zijdeglans (past goed bij de slaapkamer)

Ik heb alleen nog geen flauw idee welk stofje ik zal gebruiken voor de zitting. Binnenkort maar even snuffelen in de enorme baal stofjes die mijn moeder over de jaren heeft verzameld :P (zij naait/knutselt/quilt veel)

Het huis komt trouwens steeds voller te staan. Ik heb inmiddels overal bakken, dozen en spullen staan. Mijn ouders zullen erg blij zijn als ik weg ben ;)
Fuck the EBU
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:45:54 #63
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_115178440
Beetje late reactie, maar.

wij hebben veel meerwerk laten zitten. Belachelijke prijzen die de aannemer vroeg of het kon niet omdat het niet binnen het bestek paste.

Als je woning opgeleverd is kan je altijd nog aanpassingen laten doen, veel goedkoper.

Bij ons klusten de werklieden die het gebouwd hadden héél goedkoop en goed na de oplevering. Ook krijg je ladingen post van allerlei bedrijven en zie je heel veel bedrijven die bij de buren en in de buurt wat komen veranderen de eerst weken. Dit is je kans om snel en redelijk goedkoop je gas, water, buitenkraantje enz. te (laten) verplaatsen/aanleggen. Omdat ze voorlopig ook nog aan de huizenblokken werken die ze nog moeten bouwen hebben de ook de goede spullen.

Kijk wel uit voor ondeskundige beunen. Dus als je de kans hebt informeer even bij mensen die veranderingen hebben laten doorvoeren en vraag hun ervaringen.

Een beetje brutaal misschien, maar zo konden wij wel het kaf van het koren scheiden.
pi_115418232
Goede morgen,

ik ben benieuwd op welk nummer jullie wonen ik kom op bouwnummer 86 huisnummer 29

gr,

Bianca
pi_115418476
k ben aan het kijken voor een goede school in de buurt voor de kinderen iemand een idee welke?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:23:43 #66
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115418540
geschuif met stoelen is voor een groot deel op te lossen met vilt van goede kwaliteit. Mijn ouders hebben het ook om de wielen van de stofzuiger :D
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:40:59 #67
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115475853
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef n8n het volgende:
geschuif met stoelen is voor een groot deel op te lossen met vilt van goede kwaliteit. Mijn ouders hebben het ook om de wielen van de stofzuiger :D
Ja klopt ideaal :D Wel een goed idee, om de wielen van de stofzuiger :P
Fuck the EBU
pi_115480949
Leuk die stoel. Jammer dat je er niet meerdere hebt gevonden om op te knappen!
pi_115483034
Wat superleuk dat je zelf zo'n stoel op kunt knappen! Ik wou dat ik ook zo creatief was ;)

Ben wel blij dat de bouwvak eindelijk afgelopen is, kunnen ze weer snel verder bouwen! *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:38:32 #70
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115483789
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef Geneuzel het volgende:
Leuk die stoel. Jammer dat je er niet meerdere hebt gevonden om op te knappen!
Ja! Al is het ook wel leuk om af en toe iets leuks te vinden en zo je 'verzameling' op te bouwen ;) Daarnaast wil ik deze vooral als decoratie gebruiken :D

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef Babbel1 het volgende:
Wat superleuk dat je zelf zo'n stoel op kunt knappen! Ik wou dat ik ook zo creatief was ;)

Ben wel blij dat de bouwvak eindelijk afgelopen is, kunnen ze weer snel verder bouwen! *O*
Zooo echt he, ik heb er echt op zitten wachten. Voor ons duurt het niet lang meer als alles mee zit.. Aftellen gaat beginnen ;)
Fuck the EBU
pi_116740020
Na een maand weer eens een update. Het begint nu echt op te schieten. De wijk begint al echt vorm te krijgen nu al meerdere blokken muren en daken hebben. Ons huisje is inmiddels als uit de steigers dus het nu voornamelijk afwachten.

Afgelopen dinsdag (toen de steigers bijna weg waren) stond het hek van de bouwplaats een klein beetje open dus zijn we er even gauw van dichtbij wezen kijken. Ik voelde me werkelijk een inbreker en had het gevoel dat er elk moment iemand ons er af zou jagen.. :')

Aangezien het al een tijd geleden is even in semi-chronologische volgorde:

Het plaatsen van de daken (ging echt 1,2,3, klaar)

Metselwerk

Eerste stukje dakpannen

Het huis bijna uit de steigers! Vooral de diepe kleuren spreken me nog steeds heel erg aan. Vind de gecombineerde stenen ook erg leuk!

De straat! Ook de overburen hebben namelijk inmiddels de muren staan dus het is heel erg leuk om te zien hoe het zich ontwikkelt.

Inmiddels ook de eerste spullen voor de inrichting besteld en we gaan binennkort, vóór de btw-verhoging ook het witgoed e.d. alvast bestellen.
We hebben gekozen voor deze bank in 2,5 zits:

Inrichting willen we klassiek houden met stoere accessoires. We zijn nu ook bezig met een kloostertafel omdat we die tafels gewoon zo mooi vinden maar nog maar even wachten of dat wat wordt :P
Fuck the EBU
pi_117781240
Hoi Yesse,

Wat gaat het hard, he!

Hebben jullie al gehoord wanneer jullie de sleutel krijgen? Bij ons worden deze week de muren geplaatst - eindelijk! Hoe gaat het verder met het zoeken naar inrichting ed?
pi_117788238
Hallo,

Leuk om alle verhalen te lezen en foto's te zien. Ik ben Petra en heb ook een mooie woning in deze nieuwbouw. Spannend allemaal.. Ben benieuwd naar de oplever datum

[ Bericht 16% gewijzigd door Peetx op 10-10-2012 09:40:40 ]
pi_117803919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi Yesse,

Wat gaat het hard, he!

Hebben jullie al gehoord wanneer jullie de sleutel krijgen? Bij ons worden deze week de muren geplaatst - eindelijk! Hoe gaat het verder met het zoeken naar inrichting ed?
Hoi Babbel!

Nou inderdaad! Ik heb 2 weken geleden gebeld om te vragen naar de opleverdatum. Er was ons tijdens het intakegesprek verteld dat wij 5 weken voor de opleverdatum iets zouden horen maar dit is inmiddels 2 weken geworden. De verwachte opleverdatum is nu 'ergens in week 45'. Het wordt echt steeds spannender. De inrichting hebben we nu al redelijk bij elkaar (op Ikea spullen e.d. na). Inmiddels staan de koelkast, wasmachine, wasdroger en koelkast ook in bestelling dus eigenlijk is het nu vooral wachten.

Inmiddels merk ik dat we eigenlijk elk weekend wel bezig zijn met het huis. Is het niet in de vorm van een kleine accessoire (die we straks écht niet meer kwijt kunnen zoveel heb ik inmiddels) dan is het wel latex in de aanbieding.

Jullie blok heeft inmiddels ook al voor de helft een 2e verdieping zag ik. Geniet vooral van deze periode ;) Ik merk namelijk dat nu het huis al een tijdje "af" is aan de buitenkant het heel frustrerend is om geen vorderingen meer mee te krijgen ondanks dat je weet dat het huis aan de binnenkant wel verder gaat.

Ik ben trouwens begonnen aan de verhuiskaartjes, ik vond het leuk om ze zelf te maken en samen met mijn moeder maak ik nog wel eens wat dingetjes. Ik zal ze wel even posten zodra ik ze verstuurd heb. We hebben gelukkig niet zo'n grote groep die we echt een kaartje willen versturen (stuk of 25) dus het viel nog mee. De rest vertellen we het wel via een emailtje ;)

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Peetx het volgende:
Hallo,

Leuk om alle verhalen te lezen en foto's te zien. Ik ben Petra en mijn bouwnr is 90, huisnr 25. Spannend allemaal.. Ben benieuwd naar de oplever datum
Hoi! Dan wonen we in het zelfde blok, zelfs redelijk dicht bij elkaar. Ik zet liever niet mijn exacte bouw- of huisnummer op internet maar we zullen elkaar zeker tegen komen!
Fuck the EBU
pi_117940783
[quote]7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:33 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hoi Babbel!

Nou inderdaad! Ik heb 2 weken geleden gebeld om te vragen naar de opleverdatum. Er was ons tijdens het intakegesprek verteld dat wij 5 weken voor de opleverdatum iets zouden horen maar dit is inmiddels 2 weken geworden. De verwachte opleverdatum is nu 'ergens in week 45'. Het wordt echt steeds spannender. De inrichting hebben we nu al redelijk bij elkaar (op Ikea spullen e.d. na). Inmiddels staan de koelkast, wasmachine, wasdroger en koelkast ook in bestelling dus eigenlijk is het nu vooral wachten.

Inmiddels merk ik dat we eigenlijk elk weekend wel bezig zijn met het huis. Is het niet in de vorm van een kleine accessoire (die we straks écht niet meer kwijt kunnen zoveel heb ik inmiddels) dan is het wel latex in de aanbieding.

Jullie blok heeft inmiddels ook al voor de helft een 2e verdieping zag ik. Geniet vooral van deze periode ;) Ik merk namelijk dat nu het huis al een tijdje "af" is aan de buitenkant het heel frustrerend is om geen vorderingen meer mee te krijgen ondanks dat je weet dat het huis aan de binnenkant wel verder gaat.

Ik ben trouwens begonnen aan de verhuiskaartjes, ik vond het leuk om ze zelf te maken en samen met mijn moeder maak ik nog wel eens wat dingetjes. Ik zal ze wel even posten zodra ik ze verstuurd heb. We hebben gelukkig niet zo'n grote groep die we echt een kaartje willen versturen (stuk of 25) dus het viel nog mee. De rest vertellen we het wel via een emailtje ;)

[..]

Wat ben jij creatief, zeg, echt leuk!

Wij hebben as woensdag kijkdag, dus dan kunnen we eindelijk in ons eigen huis staan O+ Ik heb er zo'n zin in, ik kan bijna niet wachten.. Ik kijk ook echt iedere dag op de webcam, om te kijken hoe ver ze zijn. Inderdaad, straks dan zien we niets meer aan de buitenkant.. Nja, dan duurt het ook niet meer zo lang! Veel succes met alle voorbereidingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')