Jaren '50 monopoly met briefjes van 5quote:
die heb ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaren '50 monopoly met briefjes van 5
Oooh, volgens mij hebben wij die ook. Die is ook leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb anders het cluedo kaartspel wel, in geval van nood
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn moeder heeft onze monopoly weggegooid. Gedeeltelijk zodat ze het dan niet meer hoefde te spelen.
Was ff aan het teruglezen (net terug van lunch), maar ik snap het nog steeds niet...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Loqi het volgende:
in feite vorm je dus een compleet personage, wat je acteert binnen een verhaal met een vast aantal regels en in dat verhaal los je problemen op en heb je dialogen, en dat allemaal terwijl je in je karakter probeert te blijven... erg uitdagend en sociaal ontwikkelend
Wij hebben er twee, ook nog eentje uit (hoe kan het anders) de jaren 70.quote:
anders fixen we zelf wel wat. De schuur ligt er vol mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja kaarten zijn in orde; maar vlg mij de attributen nietIk kijk vanavond wel even
een te kleinen bh is dezen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tieten vallen bijna uit deze bh, wat is deze
ik dm je wel evenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was ff aan het teruglezen (net terug van lunch), maar ik snap het nog steeds niet...
Is er dan een script wat je volgt alsof je in een film/serie zit en speel je dat na, of wat precies? Niet lullig bedoeld verder he! Vind het gewoon interessant om beetje te weten wat ik me bij zo'n avond RPG dan voor moet stellen
Ja, vond ik echt niet leuk! Heb wel het geld er snel uitgejat om te gebruiken in m'n winkeltje.quote:
Zomaar weggooien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, vond ik echt niet leuk! Heb wel het geld er snel uitgejat om te gebruiken in m'n winkeltje.
Maar het was ook wel versleten en viel uit elkaar enzo. Maar toch!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders fixen we zelf wel wat. De schuur ligt er vol mee.
*waterpomptang van bb op het cluedobord legt*
Het is een bord, dat leg je neer en daar zie je niks meer van.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)en-kaartspellen.html![]()
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Levensweg kan iedereen. Cluedo moet je vermijden met drank op
Omdat je heel scherp moet blijven, anders verlies je het gewoon. Ik maak ook aantekeningen als andere mensen aan de beurt zijn. Ik win vaak mits nuchterquote:
Ja, dat heb ik ook nog ergens liggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan straalbezopen Koehandel spelen. Mijn god, wat een kutspel.
Dan ga je van die heerlijcken aannames doen die heul niet kloppenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Levensweg kan iedereen. Cluedo moet je vermijden met drank op
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je heel scherp moet blijven, anders verlies je het gewoon. Ik maak ook aantekeningen als andere mensen aan de beurt zijn. Ik win vaak mits nuchter
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken ik niet, is zeker andere generatie?
Goeden therapie welquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb in de middagpauzes op therapie tot in den treuren triominos gedaan
Oh zo, dan krijg je van die leuke complottheorieën die nergens over gaan anders dan "omdat het kan".quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je heel scherp moet blijven, anders verlies je het gewoon. Ik maak ook aantekeningen als andere mensen aan de beurt zijn. Ik win vaak mits nuchter
Trictrac, dat wil ik nog een keer lerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeden therapie wel
Ik speelde altijd trictrac
Exactelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo, dan krijg je van die leuke complottheorieën die nergens over gaan anders dan "omdat het kan".
Daar was ik dol op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
En dat hengelspel met die visjes en magneetjes
Daar vermaak ik me zo een hele avond meequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Die stond 2 weken terug nog op de bar bij het cafe waar ik altijd ga dansen
Is keisimpel, ik leer het je wel een keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Trictrac, dat wil ik nog een keer leren
Jaaaaquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is keisimpel, ik leer het je wel een keer
Lol! Ik moet nog wel werken enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa
Morgen? Overmorgen? De dag er na?
Volgens mij ligt het nog ergens op zolder ook.quote:
Ijs komt met honderdmiljoenmiljard spellen naar de meetquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het nog ergens op zolder ook.
Maar goed, volgens mij liggen er iets van 100 spellen boven.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ijs komt met honderdmiljoenmiljard spellen naar de meet
Bibbervrije handen, ik heb ze niet.quote:
lolwhut?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog zo'n winnaar: het grote saunaspel.
De setting: een sauna. Inclusief tekeningetjes van blote ventjes.quote:
Gievquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond dinokoekjes bij de action
Mini variant wel
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De setting: een sauna. Inclusief tekeningetjes van blote ventjes.
Groot succes bij een achtjarige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mooi?
My hovercraft is full of eel.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:00 schreef BGTes het volgende:
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mooi?
disclaimer
brullie! ik wil er ook 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mooi?
Knoei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mooi?![]()
![]()
Collega van mij liep net rond met een mini brullie telefoonhoesje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik mooi?![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik wil ookquote:
Daar kun je zo zat van wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
Stef stuntpiloot ownt, maar dan wel met shotjes.
Dat rent best rotquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil mijn benen afhakken en dan gaan rennen.
Uiteraardquote:
Ja, met kaartjes enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard
Oh, en skjoe, waar moesten we nou weer een filmpje van gaan maken? Iets van If you really knew me ofzo??
Omdat wij altijd ja zeggen tegen allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk altijd de zak?![]()
Truequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat wij altijd ja zeggen tegen alles
Fouten meets.quote:
Jonguh, ik had alleen snel wat gelezen in mijn frietpauze gisteren, ik weet dat dan toch niet meer allemaal preciesquote:
nee, je vroeg naar if you really knew me, en dus, en toen, naja...quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonguh, ik had alleen snel wat gelezen in mijn frietpauze gisteren, ik weet dat dan toch niet meer allemaal precies
Owjah !! In that case... ik drink alleen bier en geen andere zooi; anders gaat het foutquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen hond die dat voor me oplost
dan zou ik toch m'n drankkast eerder op slot draaien, als dat nodig isquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
Een kennis van me heeft een regeling wat betreft kotsenEr is een bak en er is de wc, en wie er buiten de wc of de bak kotst moet 10 euro betalen. De tweede die dat flikt mag 20 euro betalen.
emmers genoegquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had toch alvast een emmer gereserveerd; niet?
Nee dat gebeurt daar nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou ik toch m'n drankkast eerder op slot draaien, als dat nodig is
Oh gatver.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
emmers genoeg
En anders heb ik nog pannen...
kunnen zuipen staat voor mij gelijk aan je drank binnen kunnen houden. Anders kan iedereen wel flink zuipenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt daar nietZe kunnen daar zuipen. Net als een poolse vriend waar ik was, zijn moeder kwam gewoon met de tequillashots aan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
emmers genoeg
Datquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kunnen zuipen staat voor mij gelijk aan je drank binnen kunnen houden. Anders kan iedereen wel flink zuipen
*schakelt alvast de geheime Nannycam in *quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
maar ik ben niet van plan te kotsen.. ik ga me netjes gedragen !Echt !!!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je vroeg naar if you really knew me, en dus, en toen, naja...![]()
Ik reserveer een panquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
emmers genoeg
Het zijn veelal jongeren onder de 20 volgens mij, dus die hebben die rem nog niet denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kunnen zuipen staat voor mij gelijk aan je drank binnen kunnen houden. Anders kan iedereen wel flink zuipen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*schakelt alvast de geheime Nannycam in *
Het is al té lang terug dat ik goed gezopen heb.quote:
dat dacht ik al, ik stroom ook al over van de inspiratiequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Goftedomme, ik kan daar denk ik een heel mooi filmpjen van maken
'if you really knew me'
Damn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
buurman aan den deur, of ik morgenavond op wil passen
MIJN ALLEREERSTE OPPASJOB EVER!!!EINZ
Oeh ja, da's wel een goei inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat dacht ik al, ik stroom ook al over van de inspiratie
Yay!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
RAMMELDEBAMMELDEBAMquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou je je wenkbrauwen dat aandoenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan alleen maar naar de wenkbrauwen kijken.
Of nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan alleen maar naar de wenkbrauwen kijken.
Ja, jonguh!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, als je een filmpjen maakt, wacht dan even met posten, ik wil er ook 1 maken, anders beinvloed je mij
Oh.. ik dacht dat het mini's warenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een zesjarige en een tienjarige? nah
straksquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, jonguh!
Wanneer ga jij m maken dan?
quote:
goeden dramalessen gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef Lindytje het volgende:
Kijk deze even, en dan op 1.15 - 1.28
Damn![]()
![]()
![]()
Aan de nabestaandenquote:
Ergens een sup vergeten.quote:
Ik ben er weer mee gekapt, dequote:
Of niet dan, ik kon het ook niet meer aan zienquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er weer mee gekapt, dewas te groot.
Goeie wel, ik moet toch nog wat aan school doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet dan, ik kon het ook niet meer aan zien
Ik ga toddlers and tiara's kijken denk ik
Goed voor de doorstroom.quote:
God wat slecht.quote:
in het noordoosten regen, en elders ookquote:In het noordoosten nog regen, elders enkele buien
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt steeds mooier
[..]
in het noordoosten regen, en elders ook
En bij die zin keek ik naar buiten... En jij kent ons gebouw... Ramen everywhere en ik had het serieus niet doorquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En bij die zin keek ik naar buiten... En jij kent ons gebouw... Ramen everywhere en ik had het serieus niet doorwtf brain
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt steeds mooier
[..]
in het noordoosten regen, en elders ook
Jawel, er zit verschil tussenquote:In de weerberichten wordt in de regel onderscheid gemaakt tussen buien en regen. Een enkele bui duurt meestal maar kort, in het algemeen minder dan een uur. Wordt voor langere tijd regen verwacht uit een min of meer gesloten wolkendek of door een clustering van buien dan wordt gesproken van regen. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen af en toe regen of perioden met regen voor het geval het nu en dan droog is, maar het niet opklaart, tijdelijk regen of langdurig regen.
nee, vandaag niet, gisteren welquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]zijn je tetters nu ook extrahard ende gevoelig?
Bedoel je de 2 pagina's als bijlage? iig de eerste twee dan als I en II en dan de andere pagina's gewoon bij 1 beginnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee hoe ik 2 pagina;'s in een verslag romeins nummer en de rest met gewone cijfers?
Ja ik moet inhoudsopgave + samenvatting romeins, daarna vanaf 1 iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bedoel je de 2 pagina's als bijlage? iig de eerste twee dan als I en II en dan de andere pagina's gewoon bij 1 beginnen
kijk, zo is dit topic leerzaem ende vermaeckelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Jawel, er zit verschil tussen![]()
Oh, okee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Jawel, er zit verschil tussen![]()
De facebookopenbaring of whut?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ben ik een zeikerd als ik me echt heel erg kut voel door wat er gisteren gebeurd is?
ik vind van nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ben ik een zeikerd als ik me echt heel erg kut voel door wat er gisteren gebeurd is?
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
Nee helemaal niet. Het is gewoon kut als je iets graag wil en het niet kan krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
Welcomequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh lin ik heb wel iets aan dit verslag qua opbouw enzo, dank!
heb je hem wel uitrgelegd dat het voor jou wel belangrijk is, en waarom dat zo is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ok, gelukkig.
ik voel me echt enorm kut en weet gewoon ff niet wat te doen zeg maar.
het valt me zķ vreselijk tegen
jawel, maar het weerwoord is 'ik wil het niet, dus waarom zou ik'quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je hem wel uitrgelegd dat het voor jou wel belangrijk is, en waarom dat zo is?
mja, dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Loqi het volgende:
Ik begrijp t ook niet zo goed eigenlijk.
Vrienden van ons hebben dat ook (die met dat kindje van bijna 1).. al jaren samen.. en dus ook kindje.. en hij wil echt niet trouwen. Waarom? Wat is het bezwaar? Je bent al super lang samen, wil dat ook blijven, hebt zelfs al een kleine. Waarom dan niet trouwen?
het is ook echt balen mirquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Mirjam het volgende:
ok, gelukkig.
ik voel me echt enorm kut en weet gewoon ff niet wat te doen zeg maar.
het valt me zķ vreselijk tegen
ja, maar dat vindt hij dan stom, ook dat het me nu nog bezig houdtquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is ook echt balen mir
maar heb je tegen hem gezegd wat het met je doet en dat t voor jou wel belangrijk is?
Maar wat is zijn reden om het echt niet te willen (behalve 'daarom niet')?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat vindt hij dan stom, ook dat het me nu nog bezig houdt
ja, geen idee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is zijn reden om het echt niet te willen (behalve 'daarom niet')?
Ja, dat dus... Het is echt niet dat je elkaar naderhand anders behandelt of zo, in je relatie op zich verandert niks. Maar het is fijn om te zeggen dat mijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Loqi het volgende:
Het veranderd idd niks, maar het is toch fijn! Gewoon even van de daken schreeuwen dat jullie bij elkaar horen en blijven en dat alles ....
Toch teveel 'vast zitten aan' of zo? Of te permanent? Of gewoon 'shiiiit, nu wordt er van me verwacht dat ik me zo en zo ga gedragen?'quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, geen idee.
ik denk dat het té eng is ofzo.
Mijn nichtje kreeg te horen 'als je geen kinderen wil trouw ik niet met je', da's ook een leuke hoor als je de bruiloft aan het regelen bent en nog niet echt rammeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vent zou ook een headshot krijgen als hij zou zeggen dat hij niet wilt trouwen ...
denk het ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch teveel 'vast zitten aan' of zo? Of te permanent? Of gewoon 'shiiiit, nu wordt er van me verwacht dat ik me zo en zo ga gedragen?'
En dat terwijl er eigenlijk niet echt iets verandert..
behlave seks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch teveel 'vast zitten aan' of zo? Of te permanent? Of gewoon 'shiiiit, nu wordt er van me verwacht dat ik me zo en zo ga gedragen?'
En dat terwijl er eigenlijk niet echt iets verandert..
ja, maar hij wordt er gewoon pissig om.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef BGTes het volgende:
Maar het is voor hem dan toch gewoon een papiertje en voor jou een heel groot plezier?
Maar wat nou als je geen seks voor het huwelijk wil? Wat gebeurt er dan?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar hij wordt er gewoon pissig om.
dus ja, dan houdt het ergens op
Ja uiteraardquote:
dan woon je in Katwijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geen seks voor het huwelijk wil? Wat gebeurt er dan?
1x functioneel tijdens de huwelijksnacht en zorgen dat je meteen raak schietquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geen seks voor het huwelijk wil? Wat gebeurt er dan?
Maar omdat er niet zoveel veranderd, waarom zou je het dan wel doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
maar mannen, soms...
naja, ik SNAP het ergens wel, als je allebei niet wil. Maar als 1 dat wel graag wil? Echt zoveel verandert er niet
ja ook wel. Maar het is gewoon een soort bezegeling ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar omdat er niet zoveel veranderd, waarom zou je het dan wel doen?
Ik kan allebei de kanten begrijpen, het is gewoon lastig
al;s je er verder niks mee wint of verliest, maar je partner wordt er zielsgelukkig van, waarom zou je het dan niet doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar omdat er niet zoveel veranderd, waarom zou je het dan wel doen?
Ik kan allebei de kanten begrijpen, het is gewoon lastig
Naja als hij er geen reden voor heeft, maar als hij er fel op tegen is dan wordt hij er ook niet zielsgelukkig van toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al;s je er verder niks mee wint of verliest, maar je partner wordt er zielsgelukkig van, waarom zou je het dan niet doen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
en al die wijven willen een keer zo'n jurk aan. Het is gewoon zo
Ook niet ongelukkig, en zij nu wel..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als hij er geen reden voor heeft, maar als hij er fel op tegen is dan wordt hij er ook niet zielsgelukkig van toch?
Nee dat weet ik wel. Maar ik hoor dat van sommigen wel eens als argument om niet te trouwen. Was niet mijn persoonlijke argumentquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Uit elkaar gaan kan je ook zonder dat je trouwt, maakt het echt niet minder kut ofzo
Naja hij reageerde nogal vreemd/boos maak ik op uit deze reacties? Dan is het wel wat meer dan 'het nut er niet van inzien' lijkt me?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook niet ongelukkig, en zij nu wel..
Spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef bleiblei het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat in de periode vlak voor het aanzoek mannen harder roepen dat trouwen flauwekul is.
Is geen garantie overigens.
Jupquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef bleiblei het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat in de periode vlak voor het aanzoek mannen harder roepen dat trouwen flauwekul is.
Weet je niet, hangt af van hoe sterk iemand tegen is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook niet ongelukkig, en zij nu wel..
Nee, bb wilde altijd al trouwen, dat weet ik. Hij wilde alleen niet onder druk gezet wordenquote:
dit was gewoon echt pissigheidquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup
en toen mijn collega ook zo aan het schreeuwen was voor zijn vakantie; wist ik al wat ik te horen ging krijgen toen ie terug kwam. I was right
dit bedoelde ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je niet, hangt af van hoe sterk iemand tegen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |