Yepquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
Met de kerk enzo?het speelt zich af in een klooster.
nou, vooruit dan. je bedoelt de kerk als instituut.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]monniken, abten enzovoorts zijn allemaal geestelijken die ondergeschikt zijn aan de paus.
4/5 goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
knocked up
Night at the Museum
The 40 year old virgin
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
?
Die zit ook in de Stiller, Judd Apatow, Seth Rogen kliek.
als het om 5 gaat, telt de 5e inderdaad. anders wordt het wel heel willekeurig wie het punt scoort. zeker als de vraagsteller plots weg is en anderen de vraag moeten overnemen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
O het gaat dus om de laatste? Dan wacht ik voortaan tactieks in de bosjes, gelijk een struikrover.
Dit wilde ik dus ook even aankaarten. Vaak zie je dat er iemand 8 van de 10 films weet en de laatste dan door 1 iemand wordt geraden... Beetje oneerlijk lijkt me. Dus is het geen idee om een andere puntenverdeling te introduceren? Lijkt me niet nodig om met kwarten en quinten te werken, maar misschien halve punten waarbij degene met de meeste goede antwoorden de nieuwe vraag mag stellen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
O het gaat dus om de laatste? Dan wacht ik voortaan tactieks in de bosjes, gelijk een struikrover.
Zit ook wel wat in natuurlijk...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als het om 5 gaat, telt de 5e inderdaad. anders wordt het wel heel willekeurig wie het punt scoort. zeker als de vraagsteller plots weg is en anderen de vraag moeten overnemen.
mwa, het is maar een spelletje. Als ik er 8 van de 10 weet, post ik er 8 van de 10. ben niet zo bewust van de struikrovertactiek, al komt het ook bij mij regelmatig voor dat ik wel de laatste 2 post natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus ook even aankaarten. Vaak zie je dat er iemand 8 van de 10 films weet en de laatste dan door 1 iemand wordt geraden... Beetje oneerlijk lijkt me. Dus is het geen idee om een andere puntenverdeling te introduceren? Lijkt me niet nodig om met kwarten en quinten te werken, maar misschien halve punten waarbij degene met de meeste goede antwoorden de nieuwe vraag mag stellen?
Mij bestquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
niet zo ingewikkeld gaan doen jongenssoms heb je er voordeel mee soms nadeel
Daar heb ik de XXX versie van.quote:
DF +10-9quote:
quote:
quote:
0 is wel goed. Maar niet om die redenquote:
Wat is dezen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef LordVoldemort het volgende:
Zeg Kardinaal, het is niet de bedoeling dat je antwoorden opzoekt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |