Uiteraardquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Bb en ik hebben een keer in juni een groot " wij zijn NIET jarig " feest georganiseerd. En dan nog kadoos krijgen.
en dan geruzie over wie welke zaterdag krijgt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
De meesten in mijn vriendengroep verjaren in juni en juli en iedereen wil het vieren op de dichtstbijzijne zaterdag. Mijn man verjaart ook in juli en dat zou dan dus de 4e zaterdag op rij worden met een feestje met grotendeels dezelfde mensen. Dan ben je dus het zoveelste feestje..![]()
Dus hij viert het meestal in september ergens of zo als iedereen weer terug is van vakantie en elkaar weer ff niet gezien heeft
Jah, ruziequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
en dan geruzie over wie welke zaterdag krijgt?zo gaat dat hier wel met verjaardagen die dicht bij elkaar liggen
![]()
mensen die blijven zeuren wanneer je nou een feestje geeft voor je slagen
En die skip ik altijd, volgens mij herkennen de kindjes in de familie mij niet eensquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
In mijn vriendengroep viert niemand ooit iets, lekker makkelijk. Heb alleen de verplichte familieverjaardagen die altijd om de kinderen draaien
whehehquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, ruzieAl hebben de mensen in juni nu hun verjaardagen gecombineerd tot een groot cocktailfeest, ook handig
![]()
had in februari 'zijn' vrijdagavond-ik-word-30 feestdag al geclaimd want op die dag verjaart hij ook. Vriendin die de dag erna jarig is vond dat niet zo tof want zij had die zaterdag willen claimen voor haar verjaardag en 2 dagen achter elkaar is niet tof als je het 2e feestje bent waar iedereen aan het uitkateren is van de dag ervoor. Dus zij andere datum geprikt. En nu gaan we op
z'n verjaardag op vakantie dus heeft ie gemaild dat het feest niet doorgaat en dat ie het weer ouderwets in september gaat doen
Ik blijf er bij... Doopselfeest van afgelopen zondag was echt episch ! Met frietkar ! En velen velen bier ! En sekspraat !quote:
In de vriendenkring van mijn ouders hadden ze de tafelpoot. Een oude tafelpoot ingepakt in kadopapier en die ging namens de vriendengroep elke verjaardag rond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hier sommigen van de vriendengroep die het wel vieren; maar daar hebben we al lang mee af gesproken nooit meer iets te geven. Dat lukt prima zo
ik heb een keer een kraamfeest meegemaakt, in een oude kantine. Baby op een soort verhoging en je mocht alleen kijken en de ouders een handje geven. En er was alleen frisdrank en snoep. Daar ben ik door verpestquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik blijf er bij... Doopselfeest van afgelopen zondag was echt episch ! Met frietkar ! En velen velen bier ! En sekspraat !![]()
Klinkt als big fat gypsy wedding baby stylequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een keer een kraamfeest meegemaakt, in een oude kantine. Baby op een soort verhoging en je mocht alleen kijken en de ouders een handje geven. En er was alleen frisdrank en snoep. Daar ben ik door verpest
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een keer een kraamfeest meegemaakt, in een oude kantine. Baby op een soort verhoging en je mocht alleen kijken en de ouders een handje geven. En er was alleen frisdrank en snoep. Daar ben ik door verpest
Geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de vriendenkring van mijn ouders hadden ze de tafelpoot. Een oude tafelpoot ingepakt in kadopapier en die ging namens de vriendengroep elke verjaardag rond.
Nee, klonk als een kinderverjaardag op het kinderdagverblijfquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt als big fat gypsy wedding baby style
Daar ben ik nooit gedumpt dus geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, klonk als een kinderverjaardag op het kinderdagverblijf
Dafuqquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bereid je maar voor op kudt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
We gaan het zien, dit jaar wordt de eerste baby in de vriendengroep 1ben benieuwd
Die hebben wij dus overgeslagenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
We gaan het zien, dit jaar wordt de eerste baby in de vriendengroep 1ben benieuwd
of oorlog.. de moeder zie ik echt wel zo'n belachelijke babyfuif geven, de vader daarentegen is ook anti denk ik, dus het gaat er weer vanaf hangen hoeveel hij goed te maken heeftquote:
vooral, vanaf de dag dat het kind er is zal elke gathering waar die mensen ook komen, alles om de baby draaien. Zo gaat het ALTIJDquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
of oorlog.. de moeder zie ik echt wel zo'n belachelijke babyfuif geven, de vader daarentegen is ook anti denk ik, dus het gaat er weer vanaf hangen hoeveel hij goed te maken heeft
Bij ons gaat elke gathering ALTIJD over iemand bruiloft. Daar word je naar een tijdje ook wel ziek van hoor... Al 2 fokking jaar niks anders dan bruiloften...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral, vanaf de dag dat het kind er is zal elke gathering waar die mensen ook komen, alles om de baby draaien. Zo gaat het ALTIJD
ze gaan vanzelf een keer jongenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons gaat elke gathering ALTIJD over iemand bruiloft. Daar word je naar een tijdje ook wel ziek van hoor... Al 2 fokking jaar niks anders dan bruiloften...
Mijn man had een vaste vriendengroep op de havo en toen een gedeelte daarvan na het eindexamen doorstroomde naar onze vwo klas ben ik daar samen met een vriendin uit mijn klas ook ingerold. De samenstelling van die groep is in de jaren wel een beetje veranderd (met name de aanhang) maar de basis is nog steeds gelijk. We hebben 11 jaar geleden ook een carnavalsvereniging opgericht (dus dit jaar jubileum, jee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben overigens ook totaal geen vriendengroep, zoals jullie dat hebben. De enige vriendengroep zijn de nagelmeisjes. De rest zijn allemaal lossen vrienden. Dus ik heb geen idee hoe dat voelt verder
leuk hoor, zo'n geschiedenis met z'n allenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man had een vaste vriendengroep op de havo en toen een gedeelte daarvan na het eindexamen doorstroomde naar onze vwo klas ben ik daar samen met een vriendin uit mijn klas ook ingerold. De samenstelling van die groep is in de jaren wel een beetje veranderd (met name de aanhang) maar de basis is nog steeds gelijk. We hebben 11 jaar geleden ook een carnavalsvereniging opgericht (dus dit jaar jubileum, jee!) en ik denk wel dat dat heeft meegeholpen om het contact te onderhouden. Want ondanks dat mensen hele andere dingen zijn gaan studeren/werken, zien we elkaar dus nog steeds heel regelmatig
![]()
Ben nu bijna 5 jaar samen met mijn man maar ken hem al 12 jaar of zo
lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
wederom de lucht van verse kattenbout
Eigenlijk moet de kattenbak verschoond worden maar dat kan ik nog niet
Dus nu kakken ze maar op de kokosmat
heerlijckquote:
Ah... vriendengroep is relatiefquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, ik heb ook geen vriendengroep
Ja, een clubje van de uni... Maar dat is anders.
Yay voor weinig vrienden
Omnomnomquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
wederom de lucht van verse kattenbout
Eigenlijk moet de kattenbak verschoond worden maar dat kan ik nog niet
Dus nu kakken ze maar op de kokosmat
ja, als ze het op de kattenbak zouden doen gold dat hier ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Loqi het volgende:
doen jullie eigenlijk allemaal aan vaderdag/moederdag?
wij doen gewoon even een bakkie met een klein cadeautje
[..]
heerlijck![]()
wat dat betreft ben ik wel mega tevreden over onze kattenbak vulling, daar ruik je eigenlijk alleen de eerste stomende minuut wat door, en daarna niks
Het is zo lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, ik heb ook geen vriendengroep
Ja, een clubje van de uni... Maar dat is anders.
Yay voor weinig vrienden
hier ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah... vriendengroep is relatiefHet is wel gezellig; maar geen van de meiden zijn echt goeie vriendinnen waar ik veel mee deel (of waar ik in hun tetters knijp ofzo
)
Als je niet in hun tetters knijpt, zijn het geen vriendinnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah... vriendengroep is relatiefHet is wel gezellig; maar geen van de meiden zijn echt goeie vriendinnen waar ik veel mee deel (of waar ik in hun tetters knijp ofzo
)
True story!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je niet in hun tetters knijpt, zijn het geen vriendinnen![]()
samequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
BFF![]()
Nee, ik heb gewoon vriendinnekes, is goed zat. Bleiblei is mijn BFF
om te fokken en toddlers en tiara's te kijken en extreme couponing allstars enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!
En lekker veel tijd voor jezelf
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb denk ik geen een vriendin die ik nog nooit geboobysqueezed heb
Ja die oogbolhype heb ik even gemist, do tell!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doet me denken aan laatst, ik tegen een vriendinneke van de uni op een feestje met velen drank: mag ik je oogbol aanraken?
Zei ze gvd nog ja ook! Damn!![]()
Heb je het gedaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doet me denken aan laatst, ik tegen een vriendinneke van de uni op een feestje met velen drank: mag ik je oogbol aanraken?
Zei ze gvd nog ja ook! Damn!![]()
Dat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om te fokken en toddlers en tiara's te kijken en extreme couponing allstars enzo
Daar scoor je wel punten meequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef Loqi het volgende:
ik denk dat ik geslagen wordt ik als ik bij de aanhang van de groep ga boobie sqeezenen bij mannen heb je niet echt een alternatief he? ja nutsqueeze
maarja..
Ja, ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die oogbolhype heb ik even gemist, do tell!
Nice... Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Och, als een vent in de kroeg te lang naar mijn tetters kijkt vraag ik ook vaak of ie misschien even wil voelen. Ze durven het zelden
Ja ik denk dat ik hun giga beledig als ik in hun tetters squeeze. Sommige zijn 'overdreven' netjes ende volwassen enzulksquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:25 schreef Loqi het volgende:
ik denk dat ik geslagen wordt ik als ik bij de aanhang van de groep ga boobie sqeezenen bij mannen heb je niet echt een alternatief he? ja nutsqueeze
maarja..
ja dat denk ik wel jaquote:
Vooral de neus van Priem!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh
Oogbollen, tetten en de neus van priem dus... *noteert*
als eckten vriendinnen gaan jullie NIET aan mijn neus zitten. Of ik ben met de meet wel heel snel weer thuisquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh
Oogbollen, tetten en de neus van priem dus... *noteert*
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
als eckten vriendinnen gaan jullie NIET aan mijn neus zitten. Of ik ben met de meet wel heel snel weer thuis![]()
Ook niet stiekem als je slaapt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
als eckten vriendinnen gaan jullie NIET aan mijn neus zitten. Of ik ben met de meet wel heel snel weer thuis![]()
Schijnt dat ik zelfs dán nog aan mijn neus komquote:
geen idee, het begon iig met halloweenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waar komt dat eigenlijk vandaan, met die neus?
Worth the tryquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schijnt dat ik zelfs dán nog aan mijn neus komcif heeft het getest
alle woorden zijn stom als je ze een paar keer zegtquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
NIEMAND !!!!!!!1!!!1!!!1 mag aan mijn neus zitten.. ik haat mijn neus.. en vind em vreselijk. Ik kan er zooooo niet tegen als men aan mijn neus komt want dan ga ik overdreven wrijven
Ook cif mag eik niet aan mijn neus komen; maar ik 'tolereer' het (lees: hij lacht me er voornamelijk mee uit)
Oh ik denk dat ik toch plots naar het verjaardagsfeestje moet van die vriendinquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik toch plots naar het verjaardagsfeestje moet van die vriendin![]()
Jij krijgt ook te weinig emoslingers...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik loop achter....
Wacht, ik ga me even verplaatsten van het bed naar de computer...
Ja, ik ging om half vijf pas slapen
Whut, why?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij krijgt ook te weinig emoslingers...
Als men mij er te lang mee gaat plagen; kan ik er echt ontzettend boos om wordenquote:
Okee, genoeg over je neus danquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als men mij er te lang mee gaat plagen; kan ik er echt ontzettend boos om worden![]()
Slaat nergens op ; maar mijn neus das gewoon... vreselijk.
(Serieus; zelfs er over typen zorgt er voor dat ie de hele tijd jeukt *krab krab*)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef Loqi het volgende:
Wij roleplayen met zn allen op maandag en met een deel op zondag, dus regelmatig contact lukt wel![]()
(roleplay jaallemaal nerds)
We gingen al circusscharen, maar dat past er wel tussen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
sorry
Rick dacht dat ik aan RP deed toen hij mijn Halloween foto's van afgelopen jaar zag
En ik had ook altijd leuke verjaardagsfeestjes. Helemaal zoals het hoorde, met uitnodigingen die je in de klas mocht uitdelen "Kom je ook op mijn feestje?" en zakjes snoep maken om de kindertjes mee naar huis mee te geven. en dan naar het zwembad ofzo, of spelletjes. Zaklopen, koekhappen, snoephappen (in een bak water natuurlijk) ezeltje prik idd enzospijkerpoepen!
Skjoe, zullen we 30 juni Oud Hollandsche Verjaardagspelletjes gaan doen?
de meeste mensen weten niet eens wat een roleplaying game is ....quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
sorry
Rick dacht dat ik aan RP deed toen hij mijn Halloween foto's van afgelopen jaar zag
En ik had ook altijd leuke verjaardagsfeestjes. Helemaal zoals het hoorde, met uitnodigingen die je in de klas mocht uitdelen "Kom je ook op mijn feestje?" en zakjes snoep maken om de kindertjes mee naar huis mee te geven. en dan naar het zwembad ofzo, of spelletjes. Zaklopen, koekhappen, snoephappen (in een bak water natuurlijk) ezeltje prik idd enzospijkerpoepen!
Skjoe, zullen we 30 juni Oud Hollandsche Verjaardagspelletjes gaan doen?
Niet?? Jawel toch... Zo vreemd is dat toch niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
de meeste mensen weten niet eens wat een roleplaying game is ....
Nee idd, larp =/= rpgquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Scharenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gingen al circusscharen, maar dat past er wel tussen?
Gladiator pak met zwaard enzo....quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
wat heeft dat met je halloween te maken dan?
Wat gaan we doen???quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gingen al circusscharen, maar dat past er wel tussen?
Simultaan scharen in een cirkel!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat gaan we doen???Moet ik nu echt het topic er weer bij zoeken?
Hij dacht het....niet ik. Ik doe er niet aan en wil niet eens het verschil wetenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij dacht het....niet ik. Ik doe er niet aan en wil niet eens het verschil weten
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
jij bent ook de enige van wie ik dacht dat die dat wel zou weten![]()
Nou, leg maar even uit danquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef Loqi het volgende:
[..]dat je t verschil niet wilt weten is dan wel weer een beetje flauw
voornamelijk white wolf rpgs, maar de laatste tijd wat andere van minder bekende bedrijvenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maar welke rpg spelen jullie dan loqi?
En... larp is toch gwoon een soort rpg of snap ik em nou niet meer
Larp is Live Action Role Play.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maar welke rpg spelen jullie dan loqi?
En... larp is toch gwoon een soort rpg of snap ik em nou niet meer
Oh die suffe kaartspelen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Rpg doe je aan tafel met je gewone kleren aan.
Larp doe je in het bos in je drakenpak.
Ja dat weet ik dus ook wel; maar is toch ook een RPGquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Larp is Live Action Role Play.
Dan gaat iedereen zich verkleden en dan hebben ze wapens en dan sla je ze tegen hun been en dan kunnen ze dat been niet meer gebruiken.
Erg lollig om IRL te zien
RPG is over het algemeen iets digitaalsquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook wel; maar is toch ook een RPG
laRP(G)
nee, ook geen kaartspellen, dat zijn gewoon spellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die suffe kaartspelen?
Net zoals die nerds die in de winkel onder mijn flatje (Goblin) de hele dag bezig zijn aan een grote tafel? Met hun wolvenshirts....
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
RPG is over het algemeen iets digitaals
Nee, klassieke rpg heeft geen kaarten, alleen een boek.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die suffe kaartspelen?
Net zoals die nerds die in de winkel onder mijn flatje (Goblin) de hele dag bezig zijn aan een grote tafel? Met hun wolvenshirts....
Nee, RPG is het rollenspel an sich. Dat dat ķķk in bijv. computerspellen gebruikt wordt, staat daar los van.quote:
Ik quote uit wikipediaquote:Role-playing games als spelvorm ontstonden eind jaren 60, begin jaren 70 als een variant van miniature wargaming. In miniature wargaming speel je veldslagen met tinnen soldaatjes, en met een regelset die de beweging, gevechtsprocedures en acties van de soldaatjes beschrijft. Sommige spelersgroepen in de Verenigde Staten experimenteerden in die periode met een doorgedreven vorm van skirmish wargaming, waarbij je als speler niet met een leger, maar slechts met een enkel personage speelt. Gekoppeld met de idee van een spelmeester en personage-ontwikkeling zijn hieruit de eerste moderne rollenspelen zoals Dungeons & Dragons (1974) ontwikkeld.
Ja maar da's een grote tafel, digitaal is dan gewoon een foute woordkeuze.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef RenRen- het volgende:
Of nou ja, ik bedoel niet echt digitaal, ik bedoel dat het niet iets is wat je zelf gaat uitvoeren. Over het algemeen. Warhammer is ook dan een RPG geloof ik
Nie zeike jonge, ik ben net wakkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's een grote tafel, digitaal is dan gewoon een foute woordkeuze.
wargames hebben niks met rpg te makenquote:
En ik niet dacht je jonguh.quote:
Ik herhaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
rpg is sowieso behoorlijk ruim... cif speelt mud's.... mmorpg dus
PIE? Dat heb ik gisteren gemaild jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin had jij nou al gemailt of heb ik dat gedroomd?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent slimmer, dus heb je minder wakkerwordentijd nodig. Snap dat dan hooo.
OMDAT HET KANquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
dafuq waarom zijn jullie allemaal net wakker
Ik ben gewoon verder 's ochtends niet wakker gewordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
dafuq waarom zijn jullie allemaal net wakker
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verder 's ochtends niet wakker geworden![]()
En ik heb vakantie tot september.
quote:
Ja, dan kom ik om half 1 thuis van het frieten, dan wil ik douchen en haren wassen enzo, dan is het al snel kwart over 1, dan wil ik nog gtst kijken (ja, dat verdient een emoslingerquote:
Pehehequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik om half 1 thuis van het frieten, dan wil ik douchen en haren wassen enzo, dan is het al snel kwart over 1, dan wil ik nog gtst kijken (ja, dat verdient een emoslinger) en dan zit ik nog zo een beetje te interwebzen, en toen kwam ik ineens nog een docu tegen die me wel boeiend leek
En dan is het zo half 5
Technisch gezien ben ik helemaal niets, gewoon werk en schoolloos tot ik ergens aangenomen wordquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
nou, dit was een succesvolle poging om pen-en-paper rpg uit het verdomhoekje te halen![]()
Wolvenshirts.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:48 schreef Loqi het volgende:
nou, dit was een succesvolle poging om pen-en-paper rpg uit het verdomhoekje te halen![]()
Half 5quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik om half 1 thuis van het frieten, dan wil ik douchen en haren wassen enzo, dan is het al snel kwart over 1, dan wil ik nog gtst kijken (ja, dat verdient een emoslinger) en dan zit ik nog zo een beetje te interwebzen, en toen kwam ik ineens nog een docu tegen die me wel boeiend leek
En dan is het zo half 5
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan is het zo half 5
Daar heb ik mijn eerste paar dagen geen-college mee besteed: slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:49 schreef RenRen- het volgende:
En het erge is dat ik na 11 uur slaap nog wel een paar uur kan slapen!
Ik weet, ik heb het zelf ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:50 schreef Loqi het volgende:
maargoed,
karakter ontwikkeling en probleem oplossing in een fictief verhaal met een aantal vastgestelde regels dusniet heel veel anders dan een acteur die een karakter via een script uitspeelt, maar dan met een los script
zonder wolveshirts, tinnen soldaatjes, kostuums of kaartjes
ja maar nu denkt puckzzz dat ik als een idioot door de bossen ren met een schuimen zwaard of in een stinkkelder zit met kaartjes te spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb het zelf ook wel eens gedaan.
Ja man!quote:
Geen wolvenshirts????quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:50 schreef Loqi het volgende:
maargoed,
karakter ontwikkeling en probleem oplossing in een fictief verhaal met een aantal vastgestelde regels dusniet heel veel anders dan een acteur die een karakter via een script uitspeelt, maar dan met een los script
zonder wolveshirts, tinnen soldaatjes, kostuums of kaartjes
Doet me eraan denken, was ook zo'n boekenreeks die was uitgegroeid uit een rpg. Wheel of time ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar nu denkt puckzzz dat ik als een idioot door de bossen ren met een schuimen zwaard of in een stinkkelder zit met kaartjes te spelen![]()
terwijl wij echt toffe (en professionele!) verhalen uitspelen met veel karakter ontwikkeling en probleem oplossen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man!
Ach, normaal is het na het werken een uur of 3 of half 4, dan kan dat ene uur er ook nog wel bij![]()
Die zijn optioneel.quote:
die ken ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, was ook zo'n boekenreeks die was uitgegroeid uit een rpg. Wheel of time ofzo?
Even voor mijn beeldvorming....quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar nu denkt puckzzz dat ik als een idioot door de bossen ren met een schuimen zwaard of in een stinkkelder zit met kaartjes te spelen![]()
terwijl wij echt toffe (en professionele!) verhalen uitspelen met veel karakter ontwikkeling en probleem oplossen
Die zie ik heel veel op FBquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, was ook zo'n boekenreeks die was uitgegroeid uit een rpg. Wheel of time ofzo?
Ehm... Zo kun je het denk ik wel zienquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming....
Is het een soort weerwolven, maar dan ingewikkelder?
ja dat zou je kunnen zeggen ja, bij weerwolven krijg je een rol toebedeeld die je moet uitspelen, dat lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming....
Is het een soort weerwolven, maar dan ingewikkelder?
Ik was nog kei-wakkerquote:
Het klinkt iig beter als de Kolonisten van Catan wat Patje me door mijn strot wou douwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
M'n zwager had het daar ooit over. Maar geeft wel aan hoe tof de verhaalontwikkeling kan zijn.quote:
dat weet ik nog niet, wieso?quote:
maar das gewoon een bordspelquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het klinkt iig beter als de Kolonisten van Catan wat Patje me door mijn strot wou douwen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zou je kunnen zeggen ja, bij weerwolven krijg je een rol toebedeeld die je moet uitspelen, dat lijkt er wel op ja
Kolonisten!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het klinkt iig beter als de Kolonisten van Catan wat Patje me door mijn strot wou douwen
Lijkt me gezellig! En dan kan je de onwetenden laten zien hoe ingewikkeld RPG is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, wieso?
[..]
maar das gewoon een bordspel
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!
Blij dat je niet met een schuimrubberzwaard door een bos rent![]()
Zeg!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook tof, zulke kostuumsquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
[..]nee
ik maak alleen kostuums om een dag in rond te lopen op de fantasyfair, maar gewoon voor de tof, niet om een rol te spelen of te larpen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap de aantrekkelijkheid van Catan niet.
't is gewoon een eenvoudig leuk bordspel. Niet te moeilijke regels, iedereen kan het. En vooral het ruilen van schapen tegen hout enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
ik ook niet, saai spelquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig! En dan kan je de onwetenden laten zien hoe ingewikkeld RPG is.
Maar wordt dat niet doodsaai op een end dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is gewoon een eenvoudig leuk bordspel. Niet te moeilijke regels, iedereen kan het. En vooral het ruilen van schapen tegen hout enzo
het is elke keer anders. En je moet het ook niet elke dag doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wordt dat niet doodsaai op een end dan?
Het trok me gewoon niet....klinkt als Monopoly met schapen en hout ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is gewoon een eenvoudig leuk bordspel. Niet te moeilijke regels, iedereen kan het. En vooral het ruilen van schapen tegen hout enzo
Het is mijn ding niet zo vrees ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is elke keer anders. En je moet het ook niet elke dag doen
Ik ben voor Jenga op de meet.quote:
Dat... ik heb 1x katan gespeeld en ik vond het oersaaiquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het trok me gewoon niet....klinkt als Monopoly met schapen en hout ofzo
quote:
nee, de tussenversie, van 15 jaar geleden man, psychologische oorlogsvoering door je kanonnen allemaal naar een buurland te richten. En dan de andere kant aanvallenquote:
Nee man, jaren '70 versie is baas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de tussenversie, van 15 jaar geleden man, psychologische oorlogsvoering door je kanonnen allemaal naar een buurland te richten. En dan de andere kant aanvallen
En bedanktquote:
Ik speelde het vroegâh altijd met m'n opa. Opaquote:
oneensch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, jaren '70 versie is baas.
dafuq?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
Ik had als kind een spel waarbij je druiven van klei door een wijnmakerij heen moest loodsen zonder geplet te worden door allerlei bewegende onderdelen van het borddat was episch
Triviantquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Wij speelden altijd rummikub en triviant op verkansie met den familie
Zo leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Wij speelden altijd rummikub en triviant op verkansie met den familie
jaaa toren van pisa!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Stef de stuntpiloot!
Salto banana!
DE TOREN VAN PISAAAA
Levensweg! Dat vind ik echt heel leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook nog levensweg en spel der spellen
en dan met je motorisch gestoordwe broertje zodat je elke 30 seconden al die kutpoppetjes weer op de toren kon zettenquote:
ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Levensweg! Dat vind ik echt heel leuk.
En dan klasgenootjes bekogelen met die poppetjes.quote:
Wij bleken stiekem een kaartje te missen. Dan klopt er niks meer van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben 1 gezelschapspel... Cluedo !!!!!!!Ik vind em nog steeds super tof
Ja cluedo blijft ook zeker baas!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Jenga vind ik dan wel weer tof! En Riskquote:
Anitaquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja cluedo blijft ook zeker baas!
En wie is het
Wel de oude, met charles en joe en anita enzo
moet ik 'm wel even ophalen bij m'n oudersquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zullen we dat doen op de meet? Tussen de circusschaaractiviteit in enzo.
Ik kan hem ook wel meenemen, maar weet niet hoe praktsich dat in de trein is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik 'm wel even ophalen bij m'n ouders
En als je dan ging trouwen, een vrouwtje er naast zitten WANT DAN WAS JE EEN REBEL!!!
trouwde je dan ook met een vrouwtje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa die oude![]()
Heerlijk
En levensweg deed ik altijd bij vriendinnetje; want die vond ik ook zo tof
President.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
En hotel !
Waar je altijd verloor als je dat ene hotel niet had
ja maar je kreeg er ook geld voor bij je eindafrekeningquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan hem ook wel meenemen, maar weet niet hoe praktsich dat in de trein is.
En dat ja!![]()
En boos worden als ik geen kinderen kreeg tijdens het spel! Vooral als iemand anders er dan zoveel kreeg dat het niet meer in de auto paste!
Ja ik had vaak een kudde kidsquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trouwde je dan ook met een vrouwtje?
Soms kreeg je te veel kinderen en dan moest je stapelen
Ik kan 'm eventueel ook in de auto schuiven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan hem ook wel meenemen, maar weet niet hoe praktsich dat in de trein is.
En dat ja!![]()
En boos worden als ik geen kinderen kreeg tijdens het spel! Vooral als iemand anders er dan zoveel kreeg dat het niet meer in de auto paste!
komt wel goed, we maken wel een checklist tztquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm eventueel ook in de auto schuiven.
Ja maar dat interesseerde me geeneens. Ik wou gewoon kinderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je kreeg er ook geld voor bij je eindafrekening
oh, da's dan wel weer eerlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat interesseerde me geeneens. Ik wou gewoon kinderen.
Heb het pas nog gespeeld, toen hebben we m'n vriendin een buitenechtelijk kind gegeven, want die vond het ook zo stom dat ze er geen kreeg. Maar daar kreeg ze dus ook geen geld voor.
Cluedo is een bazenspelquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
klopt, wij ook, en de pijl van het rad is een tie-wrap inmiddelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Al weet ik niet hoe compleet alles is nog.We missen sowieso die casinovlaggetjes (die al heel snel vervangen werden door Hans en Leontine.
)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm eventueel ook in de auto schuiven.
Die versie, check.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij hebben die van m'n moeders vent liggen, nog de echte oude.
[ afbeelding ]
ZAL IK HEM OOK MEENEMEN ! Ik weet niet of ik hem nog volledig hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |