Goede kroegquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Dat liedje over [b]Molly Malone[/b] gaat ook over neuken!
MIJN OGEN!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hier, allemaal kleuren door elkaar! GA JANKEN DAN
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat waar dat blauwe het groen overstijgt helemaal geen groen randje meer te zien is. Verder ziet het er leuk uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
De laagjes zijn niet recht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Irish Pubs zijn sowieso meestal wel ok!quote:
Zei je wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
EN CHOCOLADE KOFFIEBONEN EROP!
IK WIL TROUWEN MET DIE TAART!
Een blond bord? Gaaaaay!quote:
Nee hoor, dat is een taartstandaard van de Action.quote:
Ook van de Xenos, daar heb ik een fleecedekentje vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een taartstandaard van de Action.
Ken je de term Running Gag?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Maar blijf het raar vinden, maar dat ligt dan blijkbaar aan mij. Of gewoon omdat het hier ineens zoooo vaak gebruikt wordt en verder nergens (waar ik kom/mensen spreek)
Gelukkig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
Overigens is het wel een bazentaart, moet even gezegd worden. Respect!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
Overigens is het wel een bazentaart, moet even gezegd worden. Respect!
Ja, die bedoel ik. Was nog wel duur voor iets van de Action trouwens vond ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook van de Xenos, daar heb ik een fleecedekentje van
Dat is hip.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
SUp met al die wijven op mijn facebook, is het nationale-ik-bak-een-koekje-dag ofzo?
Een blond koekblik? Gaaaaaay!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
SUp met al die wijven op mijn facebook, is het nationale-ik-bak-een-koekje-dag ofzo?
Kijk SSS, dát is Blond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Was nog wel duur voor iets van de Action trouwens vond ikWas liek, 16 euro of zo!
quote:
Dat je dat ziet.quote:
WAT ZEG JE NU OVER MIJquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is hip.
Een variatie op fotos in de starbucks.
Echt hè!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
DafuqJe zou verwachten dat je voor zo'n bedrag een deel van de winkel hebt opgekocht.
Makkelijk cadeau, slaat altijd aan bij de dames.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef MohMi het volgende:
Dat jullie allemaal weten wat blond serviesgoed isHomooo's!
Cupcakesquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAT ZEG JE NU OVER MIJIk ben gewoon een bakker, kan het niet helpen
Bij de verjaardag van mijn neeefje zei ik dat ik best wat had willen bakken.
OH NOU BAK DAN VOOR NICHTJE WOENSDAG, EEN CUPCAKE OF 30. MINIMAAL 30. JA IK MOET ER MINIMAAL 30 DUS NOU DOEI HÈ
Okay
quote:
Busted!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef MohMi het volgende:
Dat jullie allemaal weten wat blond serviesgoed isHomooo's!
Taart op een stokjequote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
CupcakesEn je hebt ze nu ook op een stokje.
![]()
Bak dan een taartttt
Op een stokje!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet maar voor jullie zal ik heel veel gaan oefenen.
Wat, ik vind het een vrij briljant plan. Ik zou die taart van jou zo op een stokje prikken en daarna opeten.quote:
quote:
Ik help welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
Na dit kleurendebacle, no chance in hell sis!
Bossche bollen zijn monotone!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
Het lijkt wel Play-doh, die cakejes van je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik vind het een vrij briljant plan. Ik zou die taart van jou zo op een stokje prikken en daarna opeten.
Oh wacht, dat zou anders opgepikt kunnen worden.
Dat at ik ook altijd op!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Het lijkt wel Play-doh, die cakejes van je.
Ruzie maken met Crutch is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Heb ik straks weer ruzie met Crutch
Et tu, Brute!?@!?!?1?/1quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Het lijkt wel Play-doh, die cakejes van je.
Ik ook. Het smaakte zout.quote:
Klopt, en als je dan probeerde om zo'n acht uur na het nuttigen ervan, je eigen pers te gebruiken, had het allemaal één kleur gekregenquote:
Ik hoor net dat muhahaha ze maakt!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Zo moeilijk is het niet, je maakt van deeg een soort bol, spuit er slagroom in en bedekt de buitenkant met lekkere vloeibare chocolade die je vervolgens laat drogen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel in ster vorm?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Klopt, en als je dan probeerde om zo'n acht uur na het nuttigen ervan, je eigen pers te gebruiken, had het allemaal één kleur gekregenVette desillusie
Hahah, I'd love to see you try.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Zo moeilijk is het niet, je maakt van deeg een soort bol, spuit er slagroom in en bedekt de buitenkant met lekkere vloeibare chocolade die je vervolgens laat drogen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt, en als je dan probeerde om zo'n acht uur na het nuttigen ervan, je eigen pers te gebruiken, had het allemaal één kleur gekregenVette desillusie
Daar at ik stiekem wel stukjes van want dat was lekker zoutquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef twi het volgende:
Ik snapte nooit dat je brooddeeg niet kunt eten.
Jezelf een moorkop toe eigenen heeft wel iets racistisch. Ik stem voor een ban.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, I'd love to see you try.
Maar goed, je bent op zoek naar een moorkop dus. Waarom denk je je de moorkop toe te kunnen eigenen?Die is van ons allemaal
Een moorkop gebruikt iets andere ingredienten maar hij lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, I'd love to see you try.
Maar goed, je bent op zoek naar een moorkop dus. Waarom denk je je de moorkop toe te kunnen eigenen?Die is van ons allemaal
Tut tut, niet zo toegeeflijk. ONZE Bossche Bol verdomme.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een moorkop gebruikt iets andere ingredienten maar hij lijkt er wel op ja.
Een Bossche bol gebruikt deeg, chocola en slagroom. Een moorkop gebruikt chocola, slagroom en deeg. Ja, ik zie het verschilquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou vraag ik niks, als jij je Bossche Bol verpest eindigt hij in de tuinquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tut tut, niet zo toegeeflijk. ONZE Bossche Bol verdomme.
Oh reaaaaaaaaaaaaaally. Nou ja, een moorkop is lekker luchtig met slagroom van binnen, jouw bol is een homp deeg naar het schijnt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een Bossche bol gebruikt deeg, chocola en slagroom. Een moorkop gebruikt chocola, slagroom en deeg. Ja, ik zie het verschil
Andere chocola...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een Bossche bol gebruikt deeg, chocola en slagroom. Een moorkop gebruikt chocola, slagroom en deeg. Ja, ik zie het verschil
Probeer voordat je oordeelt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh reaaaaaaaaaaaaaally. Nou ja, een moorkop is lekker luchtig met slagroom van binnen, jouw bol is een homp deeg naar het schijnt.
Ik kan em nu van het balkon afgooien!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou vraag ik niks, als jij je Bossche Bol verpest eindigt hij in de tuin![]()
![]()
Ik trakteer hierbij op virtuele Bossche Bollen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ons op Bossche Bollen trakteren?
Dat wil ik meemakenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan em nu van het balkon afgooien!Zeker nog een keer doen voordat ik hier weg ben
Dan moet je je waffel maar houden. Over wafels gesprokenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik trakteer hierbij op virtuele Bossche Bollen.
Jij hebt het over een homp deeg, ik twijfel er verder niet aan dat ie net zo zal smaken als een moorkop. Als jij hem niet gemaakt hebt danquote:
Dat is juist het lekkerste, van die grote suikerkristallen er in!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kocht vroeger eens een wafel uit zo'n automaat, al houd ik niet echt van wafels, maar toen bleek dat ding ineens hompen suiker te hebbenZo smerig
Doe geen moeite, Hara is een raar meisje dat niet van suikerhompen houdt. Of vlees. Of koffie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkerste, van die grote suikerkristallen er in!
De rest van die wafels uit de automaat daarentegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkerste, van die grote suikerkristallen er in!
Lekker makkelijk, gewoon maaltijdsalades halen voor haar terwijl ze taarten voor mij bakt. Goede deal wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe geen moeite, Hara is een raar meisje dat niet van suikerhompen houdt. Of vlees. Of koffie.
Ik wilde haar net mijn vleeshomp aanbieden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe geen moeite, Hara is een raar meisje dat niet van suikerhompen houdt. Of vlees. Of koffie.
Salade op een stokjequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, gewoon maaltijdsalades halen voor haar terwijl ze taarten voor mij bakt. Goede deal wel.
Zaterdagavond?quote:
Ik had het over een bolletje deeg, dat ding maak je hol en daar spuit je de slagroom in. Het is helemaal niet dikquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt het over een homp deeg, ik twijfel er verder niet aan dat ie net zo zal smaken als een moorkop. Als jij hem niet gemaakt hebt dan
Gewoon voor aanvang etenquote:
Geen goede deal voor mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef twi het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, gewoon maaltijdsalades halen voor haar terwijl ze taarten voor mij bakt. Goede deal wel.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan jezelf he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |