Wat is lang volgens die website? ben 185 maar vindt het niet bijzonder lang.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:50 schreef Catch22- het volgende:
je kan ook naar http://www.langemensen-dating.nl/Dating/Dating.aspx gaan natuurlijk
....maar dit kun je dus allemaal niet zelf bedenken zeg maar?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef Satijn het volgende:
Ghehe, lange mensen dating...
Maar snap wel dat je lange mannen overal kunt tegenkomen, alleen kom ik ze blijkbaar niet tegen.
Ben zelf 1.83, dus wat lengte is wel handig...
Ik ben zelf 1.95m. Was vroeg al lang en nu zit ik op mijn piek haha.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef Satijn het volgende:
Ghehe, lange mensen dating...
Maar snap wel dat je lange mannen overal kunt tegenkomen, alleen kom ik ze blijkbaar niet tegen.
Ben zelf 1.83, dus wat lengte is wel handig...
Aahw wat schattig! Koochiekooquote:
Dit is gewoon een brainfart van TS, die toevalligerwijs een computer en Fok tot haar beschikking had.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
....maar dit kun je dus allemaal niet zelf bedenken zeg maar?
Klopt. Ben zelf 1.86m en ik voel me zelfs klein bij optredens, want er staat altijd wel iemand die groter is voor je neus....quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:56 schreef Poem het volgende:
Festivals en concerten bezoeken. Ze staan altijd pal voor m'n neus..
Hallo, ik ben er zo één (1m96), dank voor het kort zijn, dan kan ik makkelijk over je heen kijken, mijn bier op je hoofd parkeren en zonodig op je leunen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:56 schreef Poem het volgende:
Festivals en concerten bezoeken. Ze staan altijd pal voor m'n neus..
dat ben ik dan meestal denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef xibalba het volgende:
[..]
Klopt. Ben zelf 1.86m en ik voel me zelfs klein bij optredens, want er staat altijd wel iemand die groter is voor je neus....
of een verkapt 'dm me hihihi'quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is gewoon een brainfart van TS, die toevalligerwijs een computer en Fok tot haar beschikking had.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er zo één (1m96), dank voor het kort zijn, dan kan ik makkelijk over je heen kijken, mijn bier op je hoofd parkeren en zonodig op je leunen.
Aan TS: festivals dus, en basketbal en volleybalwedstrijden idd.
Was dat zo een meisje van 14 met een "onder 16"-bandje en een Koekiemonstertopje aan die speciaal voor "de snoeiharde alternatieve metalband die mijn gevoelens het best weergeeft: Evanescence " naar het festival mocht?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef Catch22- het volgende:
dat ben ik dan meestal denk ik
1x zei zon meisje dat ik achteraan moest gaan staan omdat ik lang was. En ze was ook nog serieus.
Op je piek, ja? Ga je weer krimpen binnenkort?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.95m. Was vroeg al lang en nu zit ik op mijn piek haha.
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Op je piek, ja? Ga je weer krimpen binnenkort?
Er zijn genoeg mensen die de leeftijd wanneer men start met krimpen niet halen, dus dit is een onwaarheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |