3 nachten haarmasker in je haar, handdoek erom heen en daarmee gaan slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Myraela het volgende:
Beetje stro-achtig.
Het deed ook echt heel erg veel pijn op het eind.
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 nachten haarmasker in je haar, handdoek erom heen en daarmee gaan slapen.
Dan moet het goedkomen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzo
Goede middag trouwens.
Kree, hoe ging je gesprek?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzo
Goede middag trouwens.
Nou ik heb wel goed nieuws, al is het nog niet officieel.quote:
Klinkt in ieder geval als een grote vooruitgang kerel, dus goed nieuws!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb wel goed nieuws, al is het nog niet officieel.
Hoorde het vandaag van de chef en die hoorde het van de baas, dus betrouwbaar genoeg.
Ze willen een contract geven voor 3 maanden als dat goed gaat gelijk vast.
Dus ok, m'n beetje bijdehande mails hebben wel geholpen.
Ze willen me blijkbaar toch niet kwijt.
Maar nu wacht ik dus nog even op het officieele praatje met de baas en eens kijken wat ie precies wil.
Want dat is ook nog maar de vraag, ze hebben namelijk nog al eens rarige dingetjes in contracten hoor ik van collega's
Maar tot zover wel positief dus.
oeh fijn! 3 maanden is toch lekker! hopen dat ze je er niet mee naaienquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoorde het vandaag van de chef en die hoorde het van de baas, dus betrouwbaar genoeg.
Maar nu wacht ik dus nog even op het officieele praatje met de baas en eens kijken wat ie precies wil.
Want dat is ook nog maar de vraag, ze hebben namelijk nog al eens rarige dingetjes in contracten hoor ik van collega's
Jaah het is wel een beetje een pak van mijn hart nu.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval als een grote vooruitgang kerel, dus goed nieuws!Nu het volgende gesprek en het contract maar even afwachten.
Nou meer naaien als ze nu al deden kan niet, maar even kijken of ze niet aan het salaris gesleuteld hebben danquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh fijn! 3 maanden is toch lekker! hopen dat ze je er niet mee naaien
Das best wel goed nieuws man! Top!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou wel ff goed nakijken (google) of ze je na een 3 maanden contract terug mogen zetten naar een 0-uren.... 3x contract is namelijk standaard een contract voor onbepaalde tijd...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Jaah het is wel een beetje een pak van mijn hart nu.
Komt wel goed daar, in ieder geval voor voorlopig of langer als het blijft bevallen
Ik ben blij, ze gaven me kutwerk man de laatste 2 dagen, zal wel een test zijn ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das best wel goed nieuws man! Top!
Oké, dan blijven wij even hier!quote:
Ja inderdaad, hou ze wel in de gaten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou wel ff goed nakijken (google) of ze je na een 3 maanden contract terug mogen zetten naar een 0-uren.... 3x contract is namelijk standaard een contract voor onbepaalde tijd...
uitkijken dat je niet zon baas heeft die je dan 3 maanden op flex-contract zet en daarna weer op 3 maanden gooit... zo kom je nooit aan een onbepaald contract
(beetje onlogisch verhaal maar je snApt hem??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |