Ga lekker je 0.011 X ASGR2 7X snaren beroerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als trollie zijn haar iets langer laat groeien ziet hij er uit als een strak meisje.
quote:
Laat dan maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog niet eens een heel klein stukje.
Maar zonder de vereiste dikke tieten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als trollie zijn haar iets langer laat groeien ziet hij er uit als een strak meisje.
0.011" klinkt wel lekker agressief. Ik ga mij daar straks zeker op betasten ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga lekker je 0.011 X ASGR2 7X snaren beroeren
[..]
[..]
Laat dan maar
Ach borstvergroting alles.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar zonder de vereiste dikke tieten...
Hmmmm, dat is toch 'anders'.quote:
Als je dat nu iets eerder had gezegd was ik wel even gekomen. Altijd lachen, amateurbandjes die tegen elkaar opboksen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor de mensen in Delft en omstreken die vanavond niks te doen hebben!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef Braddie het volgende:
Aangezien ik zelf wel vond dat het ok ging (het bassen gister) is aan julie de vraag of ik dat ook wel serieus kan, of dat het meer een beetje de waan was van "Hey, ik speel nu inval bassist in een bandje)
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef Braddie het volgende:
En ja, ik weet dondersgoed dat ik gezegd had niks meer te posten, maarr even naar aanleiding van die lange post van gister over het bassen wil ik graag dat julie oordelen over mijn basspel...
Verder hou ik me er gewoon goed aan
Niet verkeerd. Af en toe een noot die daar niet thuishoort, zoals die Gb op de tel. Nog iets meer tijd steken in de slapping en picking. Maar zeker een lekkere 'feel'.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:23 schreef Braddie het volgende:
Aangezien ik zelf wel vond dat het ok ging (het bassen gister) is aan julie de vraag of ik dat ook wel serieus kan, of dat het meer een beetje de waan was van "Hey, ik speel nu inval bassist in een bandje)
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo m'n bureau maar weer eens opgeruimd
[ afbeelding ]
Nu nog alle shitzooi die er onder/omheen ligt
Thanks!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef starla het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Af en toe een noot die daar niet thuishoort, zoals die Gb op de tel. Nog iets meer tijd steken in de slapping en picking. Maar zeker een lekkere 'feel'.
Als ik het eerder had geweten was ik wel even langsgekomen ja...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor niks tot 19u in Amsterdam gezeten... Anders had ik wel langs kunnen komen. Was het nog een beetje druk? Op de voorronde van 31-5 niet echtquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het was toch al lang bekend dat Led Zep alles bij elkaar gejat heeft?quote:
Uhm, dan moet je je gitaar wel vast kunnen houden hè.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon gaan tappen met je rechterhand dan..
Thunderstruck bv.
Michael batio stijl
Iksdee.quote:
Geen Behringer kopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet iemand hoe ik de extreme ruis uit m'n behrinher compressor haal?
Als ik m'n 20 watt versterkertje flink hard zet gaat het echt mega ruizen. Dus heb ik hem er maar uitgehaald, of zal ik wellicht een Noise surpressor er tussen zetten?
Laatst was ik zo Moby Dick aan het spelen, zei mijn oom: "Kun je wat duidelijker spelen, ik kan niet horen van wie ze het gejat hebben"quote:
er zit niet voor niks een band aan dat dingquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, dan moet je je gitaar wel vast kunnen houden hè.
Tijdloos ja :p -.-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |