quote:Op maandag 9 juli 2012 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe ik sowieso al dus dan is het geen bestorming meer
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond zelf een VI uitzending maken? Verdelen we onderling de rollen om 20:25 en om 20:30 gaan we van start.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is serieus al eens gebeurt met de VI Hooligansquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komende maandag iedereen melden in dit topic om 20u30. Dan verdelen we de rollen en gaan we over de play offs en Champions League praten.
Waarom ben je me 4 seconden voor?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Derksen na de reclame over een bom onder de eredivisie.. ik verwacht een diepgravend onderzoek van Knipping en Van Duren.
Nee, ik was eerder:quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Dat zeg ik net, waarom herhaal je altijd alles?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knipping & Van Duren @ work mensen JAAAA
Ik loop eigenlijk met het idee rond dat de meeste mensen die van wielrennen houden hem helemaal geen leuke man vinden.quote:
Een gemiddelde Fokker speelt bij FC Bal op 't dak.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Modaal salaris van 305.000 per jaar, niks mis mee.
Netto blijft hetzelfde, alleen de kosten voor de werkgever zullen toenemen door die extra 16% crisisbelastingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:39 schreef stoeltafel het volgende:
Snap het probleem van de salarissen niet zo. De spelers houden toch alleen netto minder over?
EEN BOM ONDER DE EREDIVISIE!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks na de reclame: Johan over voetbal. Breaking news: Er ligt een bom onder de eredivisie.
Zijn voetbal gedeelte was wel op waarheid gebaseerd hoor. Op gebied van wielrennen is het bij hem inderdaad wel makkelijk scoren met paar goed geplaatste oneliners.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
EEN BOM ONDER DE EREDIVISIE!
Ik eis chocoladeletters en tendentieuze "journalistiek"!
Man man, weer een hoop populistisch gebral van Derksen, en dat snap ik niet omdat hij soms best zinnige dingen zegt.
Maar hij zal wel weer wat Vi'tje moeten verkopen.
quote:Ook in Voetbal International nummer 28:
- Interview met Gerard Nijkamp, td van PEC Zwolle
- Matchfixing
- Uitsmijter met René van der Gijp
- Lenteakkoord strop voor betaald voetbal
- De ondergang van Glasgow Rangers
- Balverliefd: Matthew Amoah
- Alex Pastoor
- De column van Nico Dijkshoorn
- Reportage AZ
- Roda JC
| Forum Opties | |