quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik jank ook heel snel trouwens en dan zijn mensen verbaasd omdat ik altijd zo'n sterk wijf lijk.... lijk ja...
Oehhhh motorboatable boobsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
On the bright side: als je er niet in prikt zodat ze gaan lekken ziet het eruit alsof ik Lolo Ferrari heb opgegeten
gij bent nog jong en onverdorvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat gevoel heb ik nog niet, na een half uurtje vind ik het wel weer genoeg
6 is voldoende voor zulks een vakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, als ik m'n lijst afmaak ga ik nog een mooi cijfer krijgen ook.
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.quote:
oh ja da's ook prima natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.
fuuu ik hoef niet te klikken... it's in my headquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Heel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, ik was even piesen en tanden poetsen, ik is moei![]()
Maar dat Decepticon-rompertje is cool he?
Ik ken 'm nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Hij heeft er 9 maanden van gedronken, dus noujaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel een beetje een dubieuze combi, Stef en tetten in de TT
Zo jong voel ik mij anders soms al niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had eindelijk weer eens zin om te bloggen vandaag
Er is een echte?quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuuu ik hoef niet te klikken... it's in my head
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu moeten mn faalnagels even groeien zodat ik weer piczurs kan maken
en later gaat hij er vast ook genoeg in knijpen hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij heeft er 9 maanden van gedronken, dus nouja
kan je nagaan hoe ik me soms al voel en ik ben nog niet eens 30quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo jong voel ik mij anders soms al niet meerDenk ik terug aan iets van de middelbare en dan denk ik whaaaa dat is alweer zeker 6 jaar geleden
Ich verstäht keine Deutsch hehehehehequote:
Ik hoop het voor hemquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en later gaat hij er vast ook genoeg in knijpen hahaha
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik klik niet, als je het niet erg vindt.
ACDCquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Alleen zocht ik eigenlijk die foto van baby Stef in zijn AC/DC-shirtje naar aanleiding van Kips opmerking, maar die kan ik dan weer niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja en dan zijn het ook nog de laatste jaren, niet eens de brugklas ofzo. Dat is namelijk alweer bijna 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik me soms al voel en ik ben nog niet eens 30
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Faalendomondo
Bb en ik draaien allebei dezelfde applicatie op een htc telefoon, lopen hetzelfde stuk, en bij thuiskomst zegt mijn endomondo 4 kilometer en de zijne 5 kilometer, wat is deze??????
vrouwenboobs of manboobs, een van de tweequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ACDC![]()
Als ik een kind krijg ga ik ook allemaal rockshirtjes kopen
Cynische bitchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ACDC![]()
Als ik een kind krijg ga ik ook allemaal rockshirtjes kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik ook nog steeds hoor, en dan ben ik ook nog een enorm sentimentele nostalgische traditie-mutsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan zijn het ook nog de laatste jaren, niet eens de brugklas ofzo. Dat is namelijk alweer bijna 10 jaar geleden
ohmyEn alles nog als de dag van gister herinneren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |