quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik jank ook heel snel trouwens en dan zijn mensen verbaasd omdat ik altijd zo'n sterk wijf lijk.... lijk ja...
Oehhhh motorboatable boobsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
On the bright side: als je er niet in prikt zodat ze gaan lekken ziet het eruit alsof ik Lolo Ferrari heb opgegeten
gij bent nog jong en onverdorvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat gevoel heb ik nog niet, na een half uurtje vind ik het wel weer genoeg
6 is voldoende voor zulks een vakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, als ik m'n lijst afmaak ga ik nog een mooi cijfer krijgen ook.
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.quote:
oh ja da's ook prima natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.
fuuu ik hoef niet te klikken... it's in my headquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Heel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, ik was even piesen en tanden poetsen, ik is moei![]()
Maar dat Decepticon-rompertje is cool he?
Ik ken 'm nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Hij heeft er 9 maanden van gedronken, dus noujaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel een beetje een dubieuze combi, Stef en tetten in de TT
Zo jong voel ik mij anders soms al niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had eindelijk weer eens zin om te bloggen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |