quote:
Waarom moest je daarvoor dan een hele nacht blijvenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef Babananana het volgende:
Zo, net voor het eerst zelf gezien wat er over is gebleven na de operatie: een klein wondje van 1-2 cm, dat 2x per dag met de douchekop schoongespoeld moet worden. Ben nu toch wel blij dat ik er vanaf ben. Zo naar huis!
Ze wilden gewoon extra goed sterrekijken vannacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef Babananana het volgende:
Observatie voor als hij weer ging ontsteken. Heb blijft je gat, hč...
Een gat in je gat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef Babananana het volgende:
Alsof TS ergens anders heen zou gaan met zijn pijnlijke gat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het raar vinden dat mensen gaan lunchen.
Dank je, nu zie ik dat hoofd van Xzibit voor mequote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon extra goed sterrekijken vannacht.
Geen dank, ik help graag een medeFOK!er.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Dank je, nu zie ik dat hoofd van Xzibit voor me
(ben visueel ingesteld)
En toen je vanochtend je bahbah had gedaan en het ging niet ontsteken vonden ze het wel weer goed?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef Babananana het volgende:
Als ik zo mijn vervolgafspraak ga verzetten, zal ik dan vragen om een afspraak met de astroloog?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon extra goed sterrekijken vannacht.
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Dank je, nu zie ik dat hoofd van Xzibit voor me
(ben visueel ingesteld)
Weet ik veel. Ik was er wel bij, maar toen sliep ik als een roosjequote:
wow, ziek plaatje, ik vraag me af hoe je dan nog in godsnaam normaal kan functioneren in de maatschappij, dat moet ontiegelijk pijn doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik kan mij er zo 1,2,3 niets bij voorstellen![]()
Niemand een plaatje
-
Dan ik maar
wtfquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik kan mij er zo 1,2,3 niets bij voorstellen![]()
Niemand een plaatje
Dan ik maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |