Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Babananana het volgende:Dus. Sinds vrijdag had ik een bult in m'n reet. Zitten en staan werd vervelend, dus maar een afspraak proberen te maken bij de huisarts.
Gisteren een half uur aan de telefoon zitten wachten tot ik die mevrouw die elke halve minuut even geduld alsuuuuublieft' zegt heulemaal beu was. Toen maar op de website zo'n kutformulier ingevuld, dat verdomme nog plaintext versuurd wordt inclusief naw-gegevens. Dat dat nog mag, anno 2012. Maar dat terzijde.
Vanmorgen om 8:30 gebeld, en na 10 minuten nam Leoni een keer op. Ze had nog wel een gaatje om 9:40. Dus ik spring m'n bed uit, duik onder de douche en hark een bak conflakes naar binnen.
Ma gaf de auto mee, wat keihandig is natuurlijk. Ik was om 9:30 bij de voordeur van de huisartspraktijk. Leoni zegt dat ik plaats mag nemen in de wachtkamer, die verdacht vol zat. Lang verhaal kort: meneer de dokter komt me om 10:20 nog een keer verwelkomen in zijn kamer. Hij bewondert mijn kont, knijpt een keer in de bult en stuurt me door naar de EHBO. Met brief.
Ik denk op dat moment: even naar de EHBO, ze prikken daar de bult even lek, en naar huis met een pleister en een sticker. Maar nee.
Eerst kon ik geen parkeerplek vinden. 100m verder dus maar geparkeerd bij de plaatselijke hogeschool. Ik loop (een beetje scheef) naar de ingang van de EHBO, en zie een grote parkeerplaats waarvan ik eerst dacht dat het alleen voor personeel was. Nevermind, naar binnen met die kont.
Na een half uur in de wachtkamer eindelijk bij de EHBO op een bed. Een zuster doet precies hetzelfde als de huisarts: kijken en knijpen. Hij moet overleggen met een chirurg. Ik vind het allemaal wel best, maar na een half uur zit ik nog alleen in de EHBO kamer. Blijken ze geluncht te hebben.
Dan komt de breakthrough van de dag: ze moeten een complete operatie doen! Er wordt een bed voorgereden en ik zit een uur later in de operatiezaal.
Drie kwartier later ben ik weer wakker. Om 15:30 word ik op de longafdeling neergezet, naast twee oude digibeet dames en een kind in het lichaam van een oude vent. Ze waren met aan hun middagpruttelinhalator begonnen. Toen heb ik tot 19:30 uit m'n neus zitten eten, en dat is echt lang!
Om 19:30 kwamen pa en ma even gedag zeggen en hebben mijn FOK! Survival Pack gebracht: mijn trouwe tablet en stevige laders. Oh ja, en een pyjama. Op Street View even laten zien waar ik de auto gelaten heb. Blijkt er een blauw bord met rode streep te staan: parkeerverbod. Ik zweer: die hele stoeprand stond vol!
Klacht: waar normale idioten van een mug een olifant maken, blijkt mijn mug een olifant te zijn.