abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112495706
Beste mede-fokkers,

TT is uiteraard met een korreltje zout te nemen, maar zit hier wel met een paar vragen. Ikzelf (20) heb zo’n anderhalf jaar geleden een meisje (16, toen 15) ontmoet. De eerste periode verliep prima, tot op het moment dat ik meer wilde en zij niet wist of ze er aan toe was etc. Ze was echter wel verliefd zei ze. Na wat gerel en gezeik het contact verbroken om maar over haar heen te komen.

In die periode ben ik mij gaan focussen op mijn uiterlijk. Was gewoon dik. In die maanden ben ik zo’n 20 kilo afgevallen. Toen kwam ik haar toevallig tegen en schrok ze. Ze kreeg gelijk haar gevoelens voor me terug, terwijl ik wat terughoudender was. Wilde natuurlijk niet hetzelfde riedeltje weer. Heb het toch een kans gegeven. En ja, je raad het nooit, hetzelfde riedeltje was een feit. Ik wilde meer, zij wist niet of ze er aan toe was en die ongein. Na een goed gesprek het contact gebroken.

In de periode daarna weer 12-13 kilo afgevallen. Qua vrouwelijk schoon heb ik niks te klagen. Echter kwam ik haar afgelopen zaterdag tegen. Ze vertelde aan een vriend dat ze bang was voor de confrontatie en mij liever niet wilde spreken. Via de sms kreeg ik al berichten dat ze de moed niet kon opbrengen en dat mij alles toch niet boeide. Toen ben ik maar naar haar toegegaan om even bij te praten. Ik heb haar mijn kant van het verhaal verteld, dat ik niet opzoek was naar een whatsapp-relatie, die gesprekken kan ik echt met iedereen voeren. Ik was op zoek naar het meisje dat ik leerde kennen tijdens het daten en als we samen waren. Uiteindelijk haar maar gezoend en toen straalde ze weer. Ze was opeens zo vrolijk en je zag gewoon dat ze blij was. Ze vertelde me dat ze nog steeds verliefd is.

Afgelopen zondag ben ik met kameraad en zijn vriendin (Zus van meisje in kwestie) naar een feest gegaan. En toen ging ze uit het niets mee. Heb haar thuis moeten afzetten en heb onderweg gevraagd of ze spijt had van afgelopen zaterdag. „Nee” was het antwoord. Daarop dus de vraag of ze het zo weer zou doen. „Ja” knikte ze heel lief. Toen de auto stil gezet en wederom gezoend. Opnieuw straalde ze weer en zei ze „waar zou ik spijt van moeten hebben?”.

Nu zou je denken, wat is het probleem dan? Ik heb via die kameraad gehoord dat ze me ontzettend lief vond, leuk, knap, alles, maar dat ik te weinig tegengas gaf. Ik deed werkelijk alles voor haar en dat is dus het probleem? Moet ik wat vaker nee zeggen? Mijn eigen mening doordrukken? Niet alles zo plannen dat ik ook haar zin geef? Dit is het meisje waar ik ondanks alles nog steeds verliefd op ben en zij is het gewoon.

Maar hoe kan ik aan mezelf werken zodat ik ook die tegengas kan bieden, die ze nodig heeft?

Samenvatting van oerlang saai verhaal:
TS leert meisje kennen, twee keer wil ze geen relatie. Afgelopen weekend haar weer tegengekomen en weer verliefd. Probleem is de tegengas geven, die ik haar niet kan bieden... Hoe nu verder? Ik ben nog steeds verliefd en voor mij is zij het gewoon. Zij is ook nog steeds verliefd, maar wil tegengas (ontzettend breed begrip, zo onduidelijk?)
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
pi_112495867
je hebt haar teveel kansen gegeven.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:50:04 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112496147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je hebt haar teveel kansen gegeven.
Het mooiste zou zijn als TS nou tegengas geeft door dat tegen haar te zeggen.
pi_112496168
Je moet een uitdaging blijven voor haar. Niet te 'makkelijk' te krijgen. Wees onvoorspelbaar, plaag haar, maak grappen, neem haar niet altijd serieus.

Dan doet ze meer moeite om bij je goed over te komen, wat voor spanning zorgt. En spanning, altijd fijner dan suffe voorspelbare ingekakte boel. Dat wilt niemand.
pi_112496176
Uh ze is nog niet klaar voor een relatie? Dus ik zou het eerlijk gezegd afkappen of haar nu dan nog een kans geven, maar echt niet meer, hoe verliefd je ook bent.
pi_112496313
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het mooiste zou zijn als TS nou tegengas geeft door dat tegen haar te zeggen.
Nee joh,niet eens. Dumpen die handel. Ze weet zelf niet eens wat ze wil en hij lijkt net een puppy.
pi_112496391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef KeimpeHart het volgende:
Je moet een uitdaging blijven voor haar. Niet te 'makkelijk' te krijgen. Wees onvoorspelbaar, plaag haar, maak grappen, neem haar niet altijd serieus.

Dan doet ze meer moeite om bij je goed over te komen, wat voor spanning zorgt. En spanning, altijd fijner dan suffe voorspelbare ingekakte boel. Dat wilt niemand.
Dit dus :9
pi_112496510
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Nee joh,niet eens. Dumpen die handel. Ze weet zelf niet eens wat ze wil en hij lijkt net een puppy.
Haha, dat zit (helaas) nog in mijn aard. Ook bij vrienden sta ik altijd voor iedereen klaar en stel ik mijn belang onder die van een ander.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:59:35 #9
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112496672
Ze is 16, meisjes weten op die leeftijd vrijwel nooit wat ze willen. En dat gaat nog wel even duren ook, dus jij zult een keuze moeten maken. Of inderdaad wat meer je mannelijkheid tonen, of afkappen en een wat ouder meisje zoeken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_112496775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef sjanszon het volgende:

[..]

Haha, dat zit (helaas) nog in mijn aard. Ook bij vrienden sta ik altijd voor iedereen klaar en stel ik mijn belang onder die van een ander.
Voor vrienden is dat prima.

Bij vrouwen ligt dat anders. En daar ligt je probleem. Je bent voorspelbaar. Je blijft terugkomen als een makke hond. Als ze aandacht blijft krijgen van je, waarom zou ze dan nog moeite doen voor je? Waarom zou ze zich mooi maken en zich leuk gedragen voor je, als ze onverzorgd en saai je net zo goed kan krijgen.

Wat zij doet, is typisch vrouwengedrag. Handle it. Je lichaamsgewicht heb je gefixt. Nu je gedrag richting vrouwen nog.
pi_112496805
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Strani het volgende:
Ze is 16, meisjes weten op die leeftijd vrijwel nooit wat ze willen.
Is dat relevant, als je hem erin kunt hangen? :9.

:P
pi_112496831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef sjanszon het volgende:

[..]

Werk aan jezelf op dat punt.
Daarnaast moet je echt een ouder meisje zoeken,ze is nog best wel een kind.
pi_112496888
Wat een onzin van dat vrouwmens
je vind iemand leuk fo niet
blijkbaar vond ze je niet leuk maar de aandacht en het kussen wel (is ook leuk natuurlijk)
waarom zou je uberhaubt gaan veranderen voor haar? Ze weet wat ze kan hebben en ze wil het niet
zat vrouwen die het vast wel willen hebben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:03:19 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112496900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef KeimpeHart het volgende:

[..]

Is dat relevant, als je hem erin kunt hangen? :9.

:P
Lees de OP en kom dan terug.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:04:59 #15
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112496981
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
blijkbaar vond ze je niet leuk maar de aandacht en het kussen wel (is ook leuk natuurlijk)
waarom zou je uberhaubt gaan veranderen voor haar? Ze weet wat ze kan hebben en ze wil het niet
Ze is ook nog geen vrouw maar een meisje van 16.

Hoewel zat volwassen vrouwen zich trouwens ook zo gedragen, en veel mannen ook.
pi_112497060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Dit is iets waar ik sowieso aan wil werken. Er zijn zat vrouwen die misbruik van mensen als ik. Ben een „Ja-knikker” en die drang om continu mijzelf te onderschikken aan een ander, begint mij te irriteren.
pi_112497129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef sjanszon het volgende:

[..]

Dit is iets waar ik sowieso aan wil werken. Er zijn zat vrouwen die misbruik van mensen als ik. Ben een „Ja-knikker” en die drang om continu mijzelf te onderschikken aan een ander, begint mij te irriteren.
dat is wat anders
maar ik zou het zeker niet doen voor zo'n meisje

dan zou ik beginnen met: waarom ben je ee ja knikker?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112497142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Lees de OP en kom dan terug.
Niet relevant dat ik hem erin heb gehangen lijkt me. Zover ik weet is ze nog niet zwanger, dus geen man overboord.

[ Bericht 16% gewijzigd door sjanszon op 05-06-2012 22:15:47 ]
pi_112497539
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is wat anders
maar ik zou het zeker niet doen voor zo'n meisje

dan zou ik beginnen met: waarom ben je ee ja knikker?
Omdat ik graag een ander vermaak, liever dan dat ik mijzelf vermaak. Ik probeer continu een ander te vermaken en soms verlies ik mijzelf nog wel eens uit het oog hierdoor en heb ik relatief een kutavond, terwijl de ander waarvoor ik het doe zich wel vermaakt. Op de een of andere manier geeft mij dit wel een voldoening, maar ook een kutgevoel. Oorzaak ligt denk ik wat dieper. Na de basisschool heb ik 5-6 jaar volop gegamed en mijn vrienden van de basisschool laten zakken en nooit meer contact mee gehouden. Twee jaar geleden het roer omgegooid. PC de deur uit en de kans gegrepen om mijn social-life weer op de rit te krijgen. Mede door die kans heb ik het gevoel dat ik bij iedereen nog steeds in het krijt sta ed.
pi_112517298
16-jarigen zijn geen vrouwen. En je zoekt het echt zelf op, inmiddels de derde keer. Erger dan een ezel.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:06:06 #21
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112522084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef sjanszon het volgende:

[..]

Omdat ik graag een ander vermaak, liever dan dat ik mijzelf vermaak.
Pak dat dan eens beet, zou ik zeggen. Vorm je een eigen mening op allerlei onderwerpen en wees niet bang om die te uiten. Doe waar je zin in hebt.

Je hoeft helemaal geen tegengas te geven, als je gewoon je mening uit. Heb je die niet, dan heb je er misschien nog niet over nagedacht.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112522306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Pak dat dan eens beet, zou ik zeggen. Vorm je een eigen mening op allerlei onderwerpen en wees niet bang om die te uiten. Doe waar je zin in hebt.

Je hoeft helemaal geen tegengas te geven, als je gewoon je mening uit. Heb je die niet, dan heb je er misschien nog niet over nagedacht.
Precies dit ja.

Verloochen jezelf niet, als jij graag klaar staat voor anderen enzo, prima eigenschap als je het mij vraagt.

Maar zorg er wel voor dat je een eigen mening vormt over vanalles, en uit die ook gewoon.

Je hoeft iig niet te veranderen in het type ''macho'' of ''klootzak'' of wat dan ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112522366
Ze is 16, verwacht je echt dat je wat anders krijgt dan een "Whatsapp relatie" ?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_112525184
Denk dat de beste manier is om haar te krijgen, door haar links te laten liggen. Doen alsof ze je niks doet. Ze wil blijkbaar niet iemand die meer gevoelens heeft voor haar dan zij voor hem. Maar eerlijk gezegd kan je haar beter uit je hoofd zetten.
pi_112525366
Je geeft te weinig tegengas, ga eens naar dat meisje toe en zeg dat je het zat bent en dat je der wel even wat tegengas laat voelen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')