quote:
quote:Zuidholland Beveiliging
Monique pop goed gedaan vraag je.... is je broer marcel nog vrijgezel? groetjes robin uit rotterdam 33jr , eigen beveiligingsbedrijfje, eigen huisje, gezellig, veel humor, en altijd in voor geinen, lachen en genieten..... laat even weten pop
Ja preciesquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef BlueMage het volgende:
Ja ze krijgt idd die trofee en lijkt niet door te hebben dat dat iets negatiefs is.Lijkt me wel eens heerlijk om zo weinig van kritiek en de buitenwereld in z'n algemeen mee te krijgen.
iris en monique in 2007?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hahahaha wtf________!!!
Liever Monique zelf![]()
[ afbeelding ]
Gokje: Jaartal van de camera niet ingesteld, dag en maand welquote:
Klinkt logischquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gokje: Jaartal van de camera niet ingesteld, dag en maand wel.
Volgens mij heeft die Renee die foto's gemaakt en die heeft al net zoveel verstand van camera's als van autorijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gokje: Jaartal van de camera niet ingesteld, dag en maand wel.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hahahaha wtf________!!!
Liever Monique zelf![]()
[ afbeelding ]
Komen van Stanley's Facebook af, heeft er foto's van behind the scenes opstaan namelijk :] Best nog wel vermakelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die Renee die foto's gemaakt en die heeft al net zoveel verstand van camera's als van autorijden.
Lekker tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die foto is zeker van na de waterbakproef :p gezien de voorgevel van Monique nat lijkt
Daar kwam ik jaren geleden pas achter toen ik al bij de Arc stond...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ook onder het plein door, met een tunnel, om als voetganger veilig het midden te bereiken.
Oeh... Gewoon het plein overgestoken dus?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar kwam ik jaren geleden pas achter toen ik al bij de Arc stond...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh... Gewoon het plein overgestoken dus?
Iris zat nog steeds andere automobilisten uit te kafferen voor mongolen terwijl ze zelf ook een fransooz afsnijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef AbXorb het volgende:
Vind het ergens wel sneu voor Iris dat ze nu niet echt meer durft te rijden, want ze kon het wel redelijk, ze was/is alleen enorm aso. En dat heeft ze te laat ingezien. Ik heb nooit begrepen dat ze niet meteen na dat grote ongeluk rustiger ging rijden. Pas vanaf ep5 of zo had ze zoiets van 'ja ik moet eigenlijk kalmer zijn'.
Iris rijdt helemaal niet goed. Ze heeft de meeste auto's gesloopt en bijna geen enkele test goed gedaan. Ze heeft de auto niet onder controle en ze heeft geen inzicht in het verkeer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef AbXorb het volgende:
Vind het ergens wel sneu voor Iris dat ze nu niet echt meer durft te rijden, want ze kon het wel redelijk, ze was/is alleen enorm aso. En dat heeft ze te laat ingezien. Ik heb nooit begrepen dat ze niet meteen na dat grote ongeluk rustiger ging rijden. Pas vanaf ep5 of zo had ze zoiets van 'ja ik moet eigenlijk kalmer zijn'.
Da's waar, ik zei ook expres 'ze kan het redelijk'. Shanta hadden ze na aflevering 3 er al uit moeten flikkeren. Die kan gewoon niet rijden, ever.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iris rijdt helemaal niet goed. Ze heeft de meeste auto's gesloopt en bijna geen enkele test goed gedaan. Ze heeft de auto niet onder controle en ze heeft geen inzicht in het verkeer.
Shanta topt natuurlijk alles, maar als ze haar naar huis hadden gestuurd met de mededeling "het wordt toch niks, stop maar met autorijden" dan had Iris de bokaal 'gewonnen'.
Dan moet ze er niet uit, want dan is ze dus de allerslechtste chauffeur van Nederland.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Da's waar, ik zei ook expres 'ze kan het redelijk'. Shanta hadden ze na aflevering 3 er al uit moeten flikkeren. Die kan gewoon niet rijden, ever.
Nee, ze zou überhaupt niet moeten rijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dan moet ze er niet uit, want dan is ze dus de allerslechtste chauffeur van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |