Waarschijnlijk staat in het bestemmingsplan dat het pand een bedrijf moet huisvesten of gebruikt hij het bedrijf als brievenbusbedrijfje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef dnzl het volgende:
Hoi,
Ik huur een kamer die hiervoor een bedrijfsruimte was. De verhuurder heeft de ramen beplakt met het logo van zijn bedrijf en dat heb ik bij aanvang ook wel gezien, maar ik was in de veronderstelling dat dit nog verwijderd moest worden. De verhuurder is echter van zins dit te laten hangen, omdat zijn bedrijf blijft bestaan. Nu heeft mijn kamer uitzicht op de prachtige Oude Gracht in Utrecht, en met de logo's pontificaal in zicht mis ik een stuk uitzicht, bovendien vind ik het nogal sneu om een logo van een bedrijf in mijn woonkamer te zien.
Sta ik in mijn recht als ik hem vraag of ik de stickers kan verwijderen?
Dit dus. Waarschuw je wel even op Fok als je door de raam gaat? Je zou niet willen dat er een onschuldige Fokker glas op zijn hoofd krijgt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:08 schreef Adfundum het volgende:
Anders val je gewoon per ongeluk een keer met je dronken kop door de ruit, problem solved.
Dit lijkt me zeer aannemelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef bierjoost het volgende:
Waarschijnlijk staat in het bestemmingsplan dat het pand een bedrijf moet huisvesten of gebruikt hij het bedrijf als brievenbusbedrijfje.
Dan is TS aardig genaaid..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat in het bestemmingsplan dat het pand een bedrijf moet huisvesten of gebruikt hij het bedrijf als brievenbusbedrijfje.
Dan zou TS er dus niet mogen wonen....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen bij sociale huur, volgens mij geldt dat niet voor de vrije markt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef Miendientje het volgende:
Je kunt iig berekenen of je niet te veel huur betaald. In het puntensysteem komt namelijk ook het oppervlakte van vensters voor, daar kun je dan dus het oppervlakte van die stickers aftrekken. Als dan blijkt dat je te veel huur betaald kun je een voorstel doen: of de huur verlagen of de stickers verwijderen (en eventueel huur verlagen als hij toch nog te hoog blijkt)
Nope, het is geliberaliseerde verhuur dus niet van toepassing.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Heb je het al berekend en wat kwam er uit? Heb je er iets aan?
Dat houdt dus in dat jij, als je daar weer weggaat, er voor mag zorgen dat die ramen weer bestickerd worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef dnzl het volgende:
Right, ik lees nu dat ik aanpassingen mag maken aan de woning mits deze het woongenot verhogen. Moet het zelf wel ongedaan maken.
Dit lijkt me daaronder vallen. In de huurovereenkomst wordt ook niet gerept over de stickers.
Thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |